دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۲

چرا برنامه افطار بنیامین پخش نشد؟

سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۹
کد مطلب: 685312
علی رغم اعام پخش برنامه «ماه ماه» با اجرای بنیامین بهادری از شبکه سه سیما، معاون سیما مانع حضور این خواننده به عنوان مجری در تلویزیون شد.
چرا برنامه افطار بنیامین پخش نشد؟
به گزارش جهان نيوز، برنامه «ماه ماه» با اجرای بنیامین بهادری که قرار بود در آخرین ساعت قبل از افطار از شبکه سه سیما روی آنتن برود، پخش نشد و برنامه «محرمانه خانوادگی» جایگزین آن شد.

بنا بر این گزارش، روی آنتن رفتن بنیامین بهادری خواننده پاپ به عنوان مجری برنامه تلویزیونی با مخالفت معاون سیما مواجه شده و مجوز پخش این برنامه در لحظات آخر صادر نشده است.

نداشتن تجربه اجرای تلویزیونی و متناسب نبودن نفس حضور یک خواننده و سلبریتی در قامت مجری ویژه برنامه افطار از جمله دلایل مخالفت مرتضی میرباقری معاون سیما با اجرای این برنامه بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Denmark
به نظرم میرباقری یا تحت فشار دوستان دیرینش قرار گرفته یا فشار یک باند و یا خواسته یک خودی نشون بده.

فروغی به عنوان مدیر شبکه 3 به خوبی داره کار اشتی مخاطب با تلویزیون را انجام میده و این امر هم در میان اپوزیسیون و هم اصلاح طلبان افراطی که همیشه از پرمخاطب شدن تلویزیون ایارن وحشت داشته و دارند یک غوغا و ترسی به پا کرده.

خبرهای جهت دار هر روزه خبرگزاری خ.آ را نگاه کنید بوضوه از اینکه تلویزیون کم بیننده باشه راضی تر هستند. میرباقری از روی غرض هم نباشه تحت تاثیر همین فضاسازیهای به رویکرد محافظه کارانه خودش و دوستانش رویا ورده که موجب شاخ شدن سیاسی یک عده در سیما شدن و خودشون را با منت پربیننده اعلام میکنند و اجازه نمیخوان بدن برنامه های دیگه دیده بشن.
Iran, Islamic Republic of
بسیار کار درستی کرده راش نداده تلویزیون دم افطار با این همه بیننده اونم آنتن زنده مگه الکیه دست هرکیی افته