جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

۱۵۰ خانوار گمیشانی در محاصره سیل هستند

چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب: 684322
فرماندار گمیشان گفت:با طغیان گرگانرود 150 خانوار در محاصره سیل هستند و آبگرفتگی ناشی از سیل در برخی روستاهای حاشیه گرگانرود ایجاد شده که در حال مهار سیلاب هستیم.
۱۵۰ خانوار گمیشانی در محاصره سیل هستند
به‌ گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، امیرشیر توماج با اشاره به آخرین وضعیت آبگرفتگی مجدد در آق‎قلا اظهار‌کرد: با طغیان ‌رودخانه گرگانرود 150 خانوار درمحاصره آب هستند و آبگرفتگی ناشی از سیل در برخی روستاهای‌حاشیه گرگانرود ایجاد شده‌که با اقدامات صورت‎گرفته اعم از ایجاد دایک‎های حفاظتی و تقویت پمپ‎ها در حال مهار سیلاب هستیم.

وی با بیان اینکه باید بستری برای کاهش آب رودخانه گرگانرود فراهم شود، افزود: در حال حاضر خروجی آب رودخانه گرگانرود همچنان با 120 مترمکعب در ثانیه در حال انجام است.

فرماندار گمیشان افزود: از زمان وقوع سیلاب گذشته دستگاه‎های اجرایی، سپاه، ارتش و نیروهای مردمی و جهادی بیش از 40 روز در سطح شهرستان در حال تلاش هستند که جای قدردانی دارد.

توماج بیان کرد: با توجه به سیلاب دشتی که از سمت شهرستان آق‎قلا در حال حرکت است همچنان در مسیر سیمین‎شهر و گمیش‎تپه با ایجاد دایک‎های حفاظتی و تقویت دیواره در همان مسیر در حال تلاش برای هدایت آب به سمت پیرامونی شهر هستیم.

وی ابراز کرد: بیل‎های مکانیکی و تجهیزات به این مکان آورده شده و نیروهای جهادی و دستگاه‎های اجرایی در حال تلاش هستند تا سیلاب مهار شود و شاهد سیل دوباره در گمیشان نباشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *