جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد:

امدادرسانی به ۲۸۳۰ خانوار سیل‌زده خوزستان

چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 669231
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق سیلابی گفت: حضور امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در مناطق سیل‌زده هویزه، دشت آزادگان، شوش، شوشتر و دزفول ادامه دارد.
امدادرسانی به ۲۸۳۰ خانوار سیل‌زده خوزستان
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، صادق سلامت اظهار کرد: امدادرسانی در مناطق سیلابی ادامه دارد و تاکنون به ۲۸۳۰ خانوار سیل‌زده خوزستانی امدادرسانی شده است.

وی افزود: این امدادرسانی‌ها شامل برپایی اردوگاه اسکان اضطراری، توزیع اقلام امدادی و زیستی، تخلیه اضطراری مردم آسیب‌دیده و انتقال به مناطق امن، امداد و کمک‌های اولیه و کمک به ترمیم سیل‌بندها و سایر امور بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به شکسته شدن سیل‌بند روستای آلبوعفری در دشت آزادگان در روز گذشته، بیان کرد: ترمیم سیل‌بند آلبوعفری همچنان ادامه دارد.

سلامت به ترمیم سیل‌بند رفیع در هویزه اشاره کرد و گفت: سیل‌بند رفیع نیز تا حدودی کنترل شده است و ترمیم آن با تجهیزات جدید ادامه دارد. همچنین شب گذشته (سه‌شنبه شب) قسمتی از بالادست سیل‌بند رفیع تخریب شد که با تلاش اهالی محلی و عوامل امدادی ترمیم شد.

وی عنوان کرد: حضور امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در مناطق سیل‌زده هویزه، دشت آزادگان، شوش، شوشتر و دزفول ادامه دارد و بیش از ۲۰۰ تن از عوامل امدادی هلال احمر در مناطق سیل‌زده حاضر هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان عنوان کرد: بسیاری از اهالی روستاهای مناطق متأثر از سیل تخلیه شده‌اند و در منازل اقوام، مساجد و مدارس و اردوگاهای اسکان اضطراری استقرار یافته‌اند.

وی بیان کرد: تعدادی از اهالی ۱۱ روستا در شوش، ۶ روستا در شوشتر، ۱۲ روستا در دشت آزادگان، ۶ روستا در دزفول و شهر رفیع در هویزه تخلیه شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *