جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

اردوغان: در برابر «تروریسم اقتصادی» تسلیم نمی‌شویم

يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب: 683876
رئیس جمهور ترکیه در سخنرانی گفت همانطور که در برابر تروریسم مسلح کوتاه نیامدیم در برابر تروریسم اقتصادی نیز تسلیم نمی‌شویم.
اردوغان: در برابر «تروریسم اقتصادی» تسلیم نمی‌شویم
به گزارش جهان نيوز، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه روز یکشنبه در سخنرانی گفت که حملاتی که طی چند ماه اخیر اقتصاد ترکیه را هدف قرار داده بود  با حمله موشکی و خمپاره‌ای که مرزهای کشورمان را تهدید کرد تفاوتی ندارد.

وی که در مراسم پایانی نشست حزب عدالت و توسعه در آنکارا سخنرانی ‌می‌کرد، افزود: همانطور که در برابر تروریسم مسلح و دیپلماتیک کوتاه نیامدیم در برابر تروریسم اقتصادی نیز تسلیم نمی‌شویم.

رئیس جمهور ترکیه به انتخابات اخیر در این کشور نیز اشاره کرد و گفت شهروندانی را که به ائتلاف‌های دیگر رای دادند سرزنش نمی‌کنیم بلکه به خودمان مراجعه می‌کنیم و درباره دلیل عدم رای دادن به ما سوال خواهیم کرد.

حزب حاکم ترکیه (به نامزدی بینالی ایلدیریم) در انتخابات اخیر شوراهای این کشور در رقابتی نزدیک با حزب جمهوری‌خواه خلق(به نامزدی اکرم امام‌اوغلو) مهمترین حزب مخالف دولت در برخی از شهرهای مهم از جمله آنکارا و ازمیر و استانبول شکست خورد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آمریکا و رژیم صهیونیستی همراه با چند کشوردیگر ازسال 2001 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی درتاسیس وحمایت ازتروریست ها درمنطقه نقش دارند.