شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲
۳

آمریکا پاکستان را تحریم کرد

شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب: 683671
آمریکا در اقدامی پاکستان را به دلیل خودداری از بازگرداندن شهروندان اخراج شده‌اش تحریم کرد.
آمریکا پاکستان را تحریم کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از دی‌اِن‌تی‌وی، به دنبال خودداری پاکستان از بازگرداندن شهروندان اخراج شده این کشور از واشنگتن، وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که تحریم‌هایی را علیه اسلام آباد وضع کرده است.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در این خصوص افزود: اقدامات کنسولی در پاکستان بدون تغییر مانده است. این یک موضوع دوجانبه در بحث‌های مداوم میان دولت‌های آمریکا و پاکستان است و قصد نداریم در حال حاضر به جزئیات بیشتری در این باره بپردازیم.

گفتنی است، پاکستان یکی از آخرین کشورهای ۱۰ گانه ای است که بر اساس قوانین آمریکا در این خصوص مورد تحریم قرار می‌گیرد.

بر اساس قوانین آمریکا، کشورهائی که از بازگرداندن اتباع اخراج شده خود از آمریکا خودداری می‌کنند، مورد تحریم واشنگتن قرار می‌گیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون همراه با کشورجنایتکارشماره یک دیگر با کمک مالی برخی کشورهای عربی جنایتکارشماره یک درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک بیش از 10 نوع گروه تروریستی درسوریه تشکیل و ایجاد کرده است و همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کند و همچنان نیزادامه می دهد.
Iran, Islamic Republic of
آیا سگ هار آمریکایی می تواند جنایات و فجایع متحدانش را در یمن متوقف کند؟
Iran, Islamic Republic of
آمریکا و متحدانش باید بدانند که خون یمنی ها بی ارزش نیست ودشمن باید تاوان تجاوزگری خود را بپردازد.