شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲
۴

مخالفت نصیریان با نامگذاری خیابانی به اسمش

شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 682499
علی نصیریان گفت: راستش من از ابتدا راضی به این اقدام نبودم. اصولا به این کارها علاقه ندارم و دوست ندارم نام‌ام روی تابلوی کوچه و خیابان زده شود. اصلا هم دوست ندارم.
مخالفت نصیریان با نامگذاری خیابانی به اسمش
به گزارش جهان نيوز، این بازیگر سینما گفت: به افرادی که از جانب شورای شهر با من تماس گرفتند گفتم که راضی نیستم، اما آن‌ها گفتند ما چنین تصمیمی گرفته‌ایم و با قدرت اجرایی که داشتند این کار را انجام دادند اساساً لزومی نمی‌بینم نام ورزشکاران و هنرمندان روی خیابان‌ها زده شود.
 
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
آقایان وبانوان محترم شو را شهر تمام مردگان هم راضی نیستند شما اسامی انهارا روی خیابانها بگذارید و......‌... اگر می توانید برای زنده ها کاری انجام دهید وگر هم نمی شود مردم دندان روی جکر می گذارند تا که تاریخ شما ها هم به اتمام رسد؟
محمدرضا صحت خواه
Iran, Islamic Republic of
با سلام من هم با نظر هنرمند محبوب موافقم.اولا بیاید با ارج نهادن به هنرمندان ان هم در زمان حیات انها دین خود را ادا کنیم ثانیااگر هم قرار است نام هنرمند بر جایی گذاشته شود این محل بهتر است رابطه با هنر و امثال ان داشته باشد.
مسعود
Romania
باید فکر اساسی کرد اگر هر شورای شهری با عقاید و سلیقه مختلف روی کار بیاید و بخواهد اسم خیابان عوض کند چه می شود؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
همونی که تا حالا شده !سرددگمی بی هویتی شهر!