سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۱

آغاز فروش زمین مسکن مهر +جدول قیمت

پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب: 682334
شرکت عمران پردیس با اعمال تخفیف ۳۰ درصدی اقدام به فروش عرصه واحد های مسکن مهر کرده که ارزش کل هر واحد بدون احتساب تخفیف بین ۳۱ تا ۴۸.۸ میلیون تومان است.
آغاز فروش زمین مسکن مهر +جدول قیمت
به گزارش جهان نيوز، بر اساس اعلام مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس اخیرا درباره واگذاری عرصه واحدهای مسکن مهر به متقاضیان گفته بود:‌با توجه به درخواست دولت و تصویب مجلس خوشبختانه مجوز واگذاری عرصه مساکن مهر اخذ شد. از  این رو این نوید را به مالکان خواهیم داد که عرصه‌ها با حداقل قیمت کارشناسی و به‌صورت اقساطی به آنها واگذار خواهد شد.
 
جاودان‌فر افزود: در فروش عرصه‌ها برای پرداخت نقدی تخفیفات مناسبی در نظر گرفته شده؛ به طوریکه متقاضیان مسکن مهر می‌توانند با پرداخت 50 درصد نقد، باقیمانده را به‌صورت اقساط 5 ساله پرداخت کنند.

بر این اساس در مرحله اول متقاضیان پروژه 33 هزار واحدی کوزو (فار 11) می‌توانند نسبت به خرید عرصه خود با شرایط اعلام شده از سوی شرکت عمران پردیس اقدام کنند. در جدولی که این شرکت آنرا منتشر کرده دو مبلغ با تخفیف 15 و 30 درصدی درج شده است.

به‌عنوان مثال برای واحدهای زون 4 (بلوک‌های 46b4 و 45b4) ارز هر مترمربع زمین 893 هزار تومان است که با توجه به مساحت 86.6 متری ارزش کل عرصه آن (قدرالسهم عرصه هر واحد) حدود 40 میلیون و 453 هزار تومان است. با تخفیف 15 درصدی هر مالک باید حدود 34 میلیون و 385 هزار تومان برای خرید عرصه مسکن مهر پرداخت کند. البته در صورت پرداخت نقدی تخفیف 30 درصدی اعمال شده و مالک با واریز حدود 24 میلیون تومان صاحب زمین واحد مسکن مهر خود می شود.

قیمت هر مترمربع قدرالسهم عرصه هر واحد از حدود 7.5 میلیون تومان آغاز و تا حدود 9.8 میلیون تومان است. ارزش کل عرصه هر واحد نیز از حدود 31 میلیون تومان آغاز و به حدود 48 میلیون و 867 هزار تومان ختم می‌شود.


منبع: تسنیم
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
شما مسکن مهری که چندین سال هست پول پرداخت کرده اند تحویل دهید ؟.............................. فروش با تخفیف سی درصدی پیش کش؟؟؟؟؟؟؟؟