شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
معاون وزیر آموزش و پرورش:

انرژی مصرفی مدارس در سال جاری رایگان است

سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب: 680815
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به رفع مشکلات اجرای قانون معافیت 100 میلیارد تومانی مدارس از پرداخت بهای انرژی در سال 97 گفت: بر اساس مصوبه قانون بودجه امسال انرژی مصرفی مدارس رایگان است.
انرژی مصرفی مدارس در سال جاری رایگان است
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، «علی الهیار ترکمن» درباره مشکلات و نارسایی‌هایی که سال گذشته پیرو قانون معافیت 100 میلیارد تومانی مدارس از پرداخت بهای آب، برق و گاز مصرفی وجود داشت، تصریح کرد: طی یک سال در مدارس حدود 450 میلیارد تومان بابت آب و برق و گاز مصرفی هزینه می‌شود.

وی افزود: مدارس در قانون بودجه 97، تا 100 میلیارد تومان مشمول معافیت شدند و مابقی کماکان به عهده آموزش و پرورش است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه یکی از دلایل اصلی به تعویق افتادن اجرای این قانون جمع بندی اطلاعات و تعیین الگوی مصرف در اقلیم‌های جغرافیایی متفاوت بود که انجام شد، گفت: ماهیت قانون معافیت سال 97 به گونه‌ای است که اثرات اجرای قانون در سال جدید صفر نمی‌شود، به این معنا که در هر صورت از مجموع مصرف آب، برق و گاز مدارس در سال 97، 100 میلیارد تومان معافی داریم و قرار نیست آن را پرداخت کنیم.

الهیار ترکمن ادامه داد: در تسویه حساب‌های بخش آب و گاز جلو هستیم اما در حوزه برق مشکلاتی وجود داشت که آن هم تا حدودی رفع شده و به جریان افتاده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *