جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

کمک ۱۴ میلیون دانش‌آموز به مناطق سیل‌زده

دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب: 680631
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش گفت:برای همدردی با هم‌وطنان مناطق سیل‌زده، قرار است بسیج و پویش عمومی با مشارکت گسترده ۱۴ میلیون دانش‌آموز به همراه اولیا و همکاران فرهنگی رقم بخورد.
کمک ۱۴ میلیون دانش‌آموز به مناطق سیل‌زده
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، علیرضا کاظمی در نشست خبری «ششمین دوره مسابقات قرآن کریم» با ابراز اظهار همدردی با هم‌وطنان مناطق سیل‌زده کشور اظهار کرد: به دلیل مسئولیت فرهنگی که آموزش‌وپرورش بر عهده دارد، معاونت پرورشی و فرهنگی در نظر دارد یک حرکت و جریان ارزشمند فرهنگی را انجام دهد و برای همدردی با هم‌وطنان مناطق سیل‌زده، قرار است بسیج و پویش عمومی با مشارکت گسترده 14 میلیون دانش‌آموز به همراه اولیا و همکاران فرهنگی رقم بخورد.

وی افزود: برای این حرکت فرهنگی میلاد باسعادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان را به‌عنوان روز حضور دانش آموزان در این عرصه اعلام خواهیم کرد و در مدارس شعار «هر مدرسه یک پایگاه» و در فضای مجازی #پویش _ عیدی من برای تو، با مشارکت تمام تشکل‌های دانش‌آموزی صورت خواهد گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *