يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

کولینا: داربی تهران مانند بازی رئال و بارسلونا است

شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب: 679501
رئیس کمیته داوران فیفا می‌گوید مسابقه امروز یکی از جذاب‌ترین بازی‌های لیگ ایران است.
کولینا: داربی تهران مانند بازی رئال و بارسلونا است
به گزارش جهان نيوز از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پیر لوئیجی کولینا که برای تماشای داربی ۸۹ ظهر امروز (شنبه ۱۰ فروردین ماه) به تهران سفر کرده است، گفت: برای اولین بار است که به ایران آمده‌ام و خیلی خوشحالم. از رئیس فدراسیون فوتبال ایران بخاطر اینکه برای تماشای این بازی از من دعوت کردم، تشکر می‌کنم.

وی در ادامه بیان کرد: می دانم مسابقه امروز یکی ازهیجان‌ترین بازی‌های لیگ ایران است. بنظرم دیدار امروز مثل مسابقه رئال مادرید با بارسلونا است. حتی درباره این دو تیم و بازی‌شان از اسفندیار بهارمست سوالاتی کردم و متوجه شدم تیم قرمز اول و تیم آبی در رده دوم جدول لیگ ایران قرار دارد و مطمئناً دیدار امروز برای هر دو تیم مهم و بسیار حساس خواهد بود.

رئیس کمیته داوران فیفا درباره داوران ایرانی افزود: داوران ایرانی قابل احترام هستند. علیرضا فغانی را کاملاً می‌شناسم. در جام جهانی روسیه بازی‌های مهم و خوبی را قضاوت کرد. به طور قطع ایران یکی از قدرت‌های برتر داوری در قاره آسیا است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *