جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ - 24 May 2024
 
۰
«قریشی»:

مبارزه با تروریسم اولویت دولت پاکستان

پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب: 677890
وزیر امور خارجه پاکستان گفت: بدون امنیت پیشرفت اقتصادی منطقه امکان‌پذیر نیست و اجرای طرح ملی مبارزه با تروریسم اولویت دولت پاکستان است.
مبارزه با تروریسم اولویت دولت پاکستان
به گزارش جهان نیو به نقل از فارس ،«شاه‌محمود‌قریشی» وزیر امور خارجه پاکستان در گفتوگو با خبرنگاران گفت: بدون امنیت پیشرفت اقتصادی منطقه امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: مردم برای تغییر شیوه سنتی به حزب تحریک انصاف رأی دادند و بعد از 5 سال این تغییر را که امنیت  همراه با پیشرفت اقتصادی است را مشاهده خواهند کرد.

قریشی تأکید کرد: اجرای طرح ملی مبارزه با تروریسم اولویت دولت پاکستان است و عملیات بدون امتیاز علیه تمام گروه‌های افراطی انجام خواهد شد.وی افزود: تمام احزاب سیاسی درباره مبارزه با گروه‌های افراطی دولت پاکستان را همراهی می‌کنند.

قریشی گفت: می‌خواهیم مردم پاکستان در کشور خودشان رفاه اقتصادی و امنیت داشته باشند تا مجبور به مهاجرت نشوند.وی افزود: با چالش‌های اقتصادی زیادی مواجه هستیم اما با کمک مردم همه این مشکلات را پشت سر می‌گذاریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *