جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

سناتور آمریکایی: ترامپ یک دروغگوی روانی است

دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۷
کد مطلب: 677210
سناتور دموکرات برنی سندرز از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال دو هزار و بیست، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را یک دروغگوی روانی توصیف کرد.
سناتور آمریکایی: ترامپ یک دروغگوی روانی است
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، سندرز در تجمعی انتخاباتی در شهر کنکورد (Concord) در ایالت نیوهمپشایر گفت: همانطور که بسیاری از شما می دانید هم اکنون در سراسر جهان شاهد تقابلی بزرگ بین سلطه طلبی و دموکراسی هستیم. ترامپ همیشه در یک طرف این تقابل قرار دارد. بارها و بارها او در سخنانش از افرادی که دموکراسی را تخریب می کنند؛ حمایت کرده است. در این حال او همچنین با متحدان دموکراتیک و تاریخی ما مقابله می کند. دموکراسی یک بحث جدی درباره سیاست گذاری عمومی است. این موضوع ربطی به رییس جمهوری که یک دروغگوی روانی است و از زمان رسیدنش به قدرت هزاران دروغ آزاردهنده گفته است؛ ندارد.

وی افزود: افراد نظرات مختلفی درباره دموکراسی دارند. ما شاهد افرادی محافظه کار هستیم. آنها افرادی هستند که دوست ما هستند و ما با آنها در این رابطه گفتگو می کنیم. اما دورنمای سیاسی کشور برای اکثریت مردم آمریکا قابل پذیرش نیست. ما رییس جمهوری داریم که تفاوت بین واقعیتها و دروغها را نمی داند.

سندرز در ادامه گفت: این بسیار شرم آور است که رییس جمهور ما رسانه های آمریکا را دشمن مردم خطاب می کند. این کاری است که آدم های عوام فریب انجام می دهند. آنها به جای آنکه مسئوولیت اقدامی را که انجام می دهند برعهده بگیرند؛ سخنان دیگران درباره خود را دروغ می نامند.

وی افزود: زمانی که ترامپ از انتقاد از عربستان سعودی پس از اقدام تنفرانگیز این رژیم به قتل یک روزنامه نگار در کمال خونسری، امتناع کرد؛ اوبه طور شفاف به جهانیان گفت که احساس ما درباره دموکراسی و نژاد چیست.

این سناتور دموکرات در ادامه گفت: همه ما چه میانه رو و چه محافظه کار و ترقی خواه باید رییس جمهوری را که همیشه دروغ می گوید؛ محکوم کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *