پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

CNN: ترامپ پینوکیو را هم شرمنده می‌کند

دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب: 620577
شبکه آمریکایی سی‌ان‌ان در گزارشی با اشاره به اینکه «ترامپ در مسابقه دروغگویی اوباما را شکست داده است»، نوشت که دروغ روز جمعه ترامپ پینوکیو را هم شرمنده می‌کند.
CNN: ترامپ پینوکیو را هم شرمنده می‌کند
به گزارش جهان نيوز، سی‌ان‌ان در گزارشی نوشت که دونالد ترامپ باراک اوباما را در مسابقه دروغگویی شکست داده است.در این گزارش آمده است: حتی شدیدترین منتقدان دونالد ترامپ هم باید بپذیرند که رئیس جمهور ترامپ در یک زمینه پیشگام است و آن دروغگویی است. او تا کنون بیشتر از رئیس جمهور سابق دروغ گفته است. 

سی‌ان‌ان نوشت: همانطور که اخیرا واشنگتن پست گزارش داد ترامپ از زمان ورود به کاخ سفید بیش از 3 هزار دروغ یا اظهارات گمراه کننده داشته است که روزانه 6.5 دروغ می‌شود. این شبکه افزود: در واقع زمانی که ترامپ در روز جمعه در کاخ سفید با فاکس نیوز مصاحبه می‌کرد، او یه مشت دروغ ارائه کرد، در این میان دروغی بود که پینوکیو را هم شرمنده می‌کرد. ترامپ در حالی که در شبکه مورد علاقه خود صحبت می‌کرد مدعی شد که سیاست غیراخلاقی و غیرانسانی جدا کردن فرزندان از والدینشان در حال عبور غیرقانونی از مرز، «قانون دموکرات‌ها» است. در حقیقت این یک قانون نیست، بلکه سیاست «تحمل صفر» است که دولت ترامپ امسال آن را معرفی کرد و خود ترامپ اختیار تغییر آن را دارد. 

این گزارش افزود: با وجود دروغ‌های ثبت شده ترامپ، استیون بنون، استراتژیست سابق ترامپ، روز یکشنبه در مصاحبه‌ای با ای‌بی‌سی گفت که ترامپ هرگز دروغ نگفته است. زمانی که مجری او را تحت فشار قرار داد و پرسید "شما فکر می‌کنید که رئیس جمهور هرگز دروغ نگفته است؟" بنون جواب داد "نه تا آنجایی که من می‌دانم، نه. جز زمانی که او مرا «استیو شلخته» خطاب کرد."

سی‌ان‌ان ادامه داد: بعضی از جمهوریخواهان، مثل ریک سانتوروم، معترف هستند که ترامپ به میزان هشداردهنده‌ای دروغ می‌گوید، اما با مقایسه آنها با ریاست جمهوری اوباما از دروغ‌های او دفاع می‌کنند. 
سانتوروم می‌گوید: من فکر می‌کنم که محتوای دروغ‌های رئیس جمهور سابق بسیار مهم‌تر از دروغ درباره حجم افراد شرکت کننده در مراسم تحلیف ترامپ است. 

سی‌ان‌ان نوشت: اگر دروغ ترامپ فقط آن دروغ درباره تعداد افراد شرکت کننده در مراسم تحلیفش بود، این استدلال تا حدودی قابل قبول بود، اما ترامپ از آن موقع تا کنون دفعات زیادی دروغ گفته است.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *