يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۴

رژیم صهیونیستی جنوب غزه را بمباران کرد

شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۲
کد مطلب: 676721
جنگنده‌ها و توپخانه‌های رژیم صهیونیستی بامداد شنبه در پاسخ به شلیک یک راکت به سمت اراضی اشغالی، اهداف مقاومت در شهر خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.
رژیم صهیونیستی جنوب غزه را بمباران کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد شنبه ساعاتی پس از شلیک یک راکت از غزه به سمت شهرک صهیونیست‌نشین «اشکول»، شهر خان‌یونس واقع در جنوب غزه را بمباران کردند.

منابع خبری فلسطین اعلام کردند که جنگنده‌های اسرائیلی همچنین اطراف بندر الجدید در غرب خان یونس را هدف قرار دادند.جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به پایگاه‌های مقاومت در شمال نوار غزه حمله کرده و یک سایت دریایی متعلق به گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) را هدف قرار دادند.

به گزارش «مرکز اطلاع رسانی فلسطین»، صهیونیست‌ها چهار حمله هوایی به شمال، مرکز، جنوب و غرب نوار غزه انجام داده‌اند، اما هنوز خسارات وارده تخمین‌زده نشده است.

شبکه خبری «قدس» نیز اعلام کرد که منطقه «دیرالبلح» در غرب خان‌یونس هدف حملات صهیونیست‌ها قرار گرفته است.سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ساعتی بعد مدعی شد که این حملات به تلافی راکت‌های شلیک شده از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین در نزدیکی این منطقه بوده است.نظامیان رژیم صهیونیستی چند شبی است که به بهانه از شلیک راکت یا خمپاره از غزه به سمت شهرک های صهیونیست نشین مجاور غزه، حملاتی را به سمت مواضع و اهداف داخل نوار غزه انجام می‌دهند.

همچنین ساعاتی پیش، در پی رهگیری یک فروند راکت شلیک شده از غزه به سمت شهرک های صهیونیست نشین در منطقه موسوم به «غلاف غره»، آژیر خطر به صدا درآمده بود.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک فروند راکت از نوار غزه شلیک شد و به منطقه ای در «اشکول» اصابت کرد، اما تلفاتی در پی نداشت.این حملات پس از راهپیمایی موسوم به «بازگشت» روز جمعه در نوار غزه برگزار شد و کمیته برگزاری این راهپیمایی ها به مناسبت روز جهانی زن در 8 مارس (17 اسفند)؛ تظاهرات این هفته را به نام «زن فلسطینی» نامگذاری کرد.

این راهپیمایی ها تاکنون منجر به شهادت بیش از 260 فلسطینی و زخمی شدن بیش از 27 هزار نفر دیگر شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
به صدا درآمدن آژیر خطر در فلسطین اشغالی
به صدا درآمدن آژیر خطر در فلسطین اشغالی
جمعه 17 اسفند 1397 - 22:35
آژیر خطر در مناطقی از فلسطین اشغالی در مرز با نوار غزه به صدا در آمد.

در پی رهگیری یک فروند راکت شلیک شده از غزه به سمت شهرک های صهیونیست نشین در منطقه موسوم به «غلاف غره»، آژیر خطر به صدا درآمد.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده که یک فروند راکت از نوار غزه شلیک شد و به منطقه ای در «اشکول» اصابت کرد، اما تلفاتی در پی نداشت.

درگیری میان نیروهای مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی به ویژه در نوار غزه در ماه های اخیر بالا گرفته است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
یک شهید و 22 زخمی در پنجاهمین راهپیمایی بازگشت
یک شهید و 22 زخمی در پنجاهمین راهپیمایی بازگشت
جمعه 17 اسفند 1397 - 17:54
بابائی
Iran, Islamic Republic of
عضو جنبش فتح در غزه مورد سوء قصد قرار گرفت
شنبه 18 اسفند 1397 - 07:48

افراد ناشناس به سوی کاروان حامل یکی از اعضای ارشد جنبش فتح، در نوار غزه آتش گشودند...امداد شنبه در پاسخ به شلیک یک راکت به سمت اراضی اشغالی، اهداف مقاومت در شهر خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
الاخباریه سوریه؛
کشف سلاح‌های آمریکایی و اسرائیلی از تروریست‌ها در ریف دمشق
نیرو‌های ارتش سوریه مقادیر زیادی سلاح و مهمات آمریکایی و اسرائیلی از تروریست‌ها در شهرک یلدا در ریف دمشق کشف و ضبط کردند.

تاریخ: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱

نیرو‌های ارتش سوریه مقادیر زیادی سلاح و مهمات آمریکایی و اسرائیلی از تروریست‌ها در شهرک یلدا در ریف دمشق کشف و ضبط کردند.
به گزارش شبکه الاخباریه سوریه؛ انواع سلاح و مهمات که برخی از آن‌ها ساخت رژیم اسرائیل و آمریکاست در عملیات یگان مهندسی ارتش سوریه برای پاکسازی شهرک یلدا در ریف دمشق کشف و ضبط شد.
خبرنگار شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه در گزارشی گفت: در منزلی که تروریست‌ها آن را به انبار سلاح و مهمات خود تبدیل کرده بودند مقادیر زیادی انواع سلاح و مهمات کشف و ضبط شد.
یکی از افسران ارتش سوریه در این زمینه گفت: «در راستای مبارزه با تروریسم و با هماهنگی با یگان‌های ویژه در یکی از منازل اطراف شهرک یلدا انواع سلاح و مهمات که ساخت کشور اوکراین و رژیم اسرائیل است کشف و ضبط کردیم. برای بازگرداندن امنیت و ثبات به این شهر امن، سلاح‌های کشف شده مصادره و به یگان‌های ویژه تحویل داده شد».
یکی دیگر از افسران ارتش سوریه در مصاحبه با خبرنگار الاخباریه سوریه گفت: سلاح‌های مختلف کشف شده عبارتند از: موشک «ار بی ار» که ساخت صربستان است. انواع مهمات که در پهپاد‌ها استفاده می‌شود. موشک‌هایی که ساخت اسرائیل است. تعدادی نارنجک و گلوله آرپی جی و گلوله خمپاره در اندازه‌های مختلف، همچنین نارنجک‌های هجومی و دفاعی که ساخت کشور آمریکا و رژیم اسرائیل است. همچنین یک موشک «تاو» آمریکایی نیز کشف شده است.
{$sepehr_media_3263402_400_300}