جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۳

ارتش رژیم صهیونیستی غزه را بمباران کرد

چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب: 676321
جنگنده های رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوز به نوار غزه، مواضع نیروهای مقاومت را هدف قرار داد.
ارتش رژیم صهیونیستی غزه را بمباران کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، جنگنده های رژیم صهیونیستی در واکنش به تظاهرات جوانان در مرزهای غزه با فلسطین اشغالی، یک مقر نیروهای مقاومت را در منطقه «نتساریم» در مرکز غزه بمباران کردند.

شب گذشته همچنین منطقه ای در شرق خان یونس هدف جنگنده های رژیم اشغالگر قرار گرفت.

تا این لحظه گزارشی در باره تلفات احتمالی مخابره نشده است.بر اساس اعلام ارتش رژیم صهیونیستی، این حمله در پاسخ به رهاسازی بالن های آتش زا به سوی شهرک های صهیونیست نشین در منطقه موسوم به غلاف غزه انجام شده است.

درگیری میان نیروهای مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی به ویژه در نوار غزه در ماه های اخیر بالا گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
مقام سوری:
دمشق برای مقابله با اشغال جولان تردید نخواهد کرد
دمشق برای مقابله با اشغال جولان تردید نخواهد کرد
چهارشنبه 15 اسفند 1397 - 08:06
وزیر امور خارجه سوریه اعلام کرد که دمشق برای مقابله با تلاش های رژیم صهیونیستی به منظور ادامه اشغال بلندی های جولان، تردید نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، فیصل المقداد در دیدار با ژنرال «کریستین لوند» رئیس کمیته حافظ صلح سازمان ملل و هیات همراه گفت: سوریه به مبارزه با گروه های تروریستی ادامه می دهد و برای دمشق، اولویت برقراری ثبات و امنیت در سراسر کشور و دستیابی به صلحی عادلانه و فراگیر در منطقه است.

وی بر لزوم توقف نقض قطعنامه های سازمان ملل از سوی رژیم صهیونیستی و حمایت این رژیم از گروه های تروریستی تاکید کرد و گفت این موضوع ثبات منطقه را بر هم می زند و امنیت و صلح بین المللی را تهدید می کند.

معاون وزیر خارجه سوریه گفت: به همین خاطر، سوریه در رویارویی با تلاش های اسرائیل و مزدورانش برای ادامه اشغال جولان سوریه، تردید نخواهد کرد.

بلندی های جولان٬ منطقه ای کوهستانی است که در جنوب غربی ترین بخش خاک سوریه واقع شده و از نظر تقسیم های اداری از توابع استان قنیطره است. این منطقه تنها 70 کیلومتر از شهر دمشق فاصله دارد.

رژیم صهیونیستی در جنگ شش روزه در سال 1967 بخش بزرگی از بلندی های جولان را که متعلق به سوریه است٬ به اشغال خود در آورد
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا و ترکیه هر دو تروریست هستند.
ترکیه به همراه آمریکا ازسال 2011 تاکنون با کمک مالی برخی کشورهای عربی و برخی کشورهای اروپایی در سایه سکوت سازمان های بین المللی بیش از 999 هزار تروریست های خارجی وارد سوریه و عراق کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد
وزیر دفاع ترکیه و نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه دیدار کردند
چهارشنبه 15 اسفند 1397 - 08:15

"خلوصی آکار" وزیر دفاع ترکیه و"جیمز جفری" نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه دیدار و درباره تحولات اخیر شمال سوریه از جمله عملکرد ترکیه در شهر «منبج» استان حلب گفت وگو کردند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
بیش از 70 سال جنایت صهیونیسم علیه فلسطین وغزه
انتقاد ازسکوت 70 ساله جامعه جهانی دربرابر جنایات صهیونیست ها و آمریکایی ها
دنیا دربرابرکشتار مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه فلطسین ونوارغزه توسط نیروهای وحشی رژیم صهیونیستی با پشیبانی آمریکایی ها سکوت کرده است.
ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.
و این درحالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار و سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکارتاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه وحشی گری رژیم صهیونیستی و آمریکا نمی کنند، خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند.
صهیونیست ها جنایتکاربا حمایت آمریکایی ها درسایه سکوت نهاد های بین المللی خیانتکار درفلسطین و نوارغزه جنایت می کنند.