شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۹

رژیم صهیونیستی باردیگر نوار غزه را هدف قرار داد

دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۴
کد مطلب: 676009
رژیم صهیونیستی برای دومین روز پیاپی مناطقی از شمال نوار غزه را هدف بمباران قرار داد.
رژیم صهیونیستی باردیگر نوار غزه را هدف قرار داد
به گزارش جهان نيوز به نقل از اسپوتنیک، بالگردهای رژیم صهیونیستی روز دوشنبه مناطقی از شمال نوار غزه را هدف قرار دادند.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی بمباران اخیر در نوار غزه را بدلیل ارسال بادبادک‌های آتش زا از سوی نوار غزه عنوان کرده است.

هنوز آماری از تلفات این حملات منتشر نشده است.

یک شب پیش از این، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی پایگاه نیروهای مقاومت در منطقه النعایمه در شرق بیت حانون واقع در شمال غزه را نیز هدف حملات خود قرار داده بودند.

در ماه‌های گذشته جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بارها به بهانه مقابله با بادبادک‌هایی که از غزه به پرواز درمی‌آیند، این منطقه را هدف حمله هوایی قرار داده است.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
تاریخ: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷
اتحادیه اروپا ۷ وزیر سوری را تحریم کرد
اتحادیه اروپا اعلام کرد، تعداد کسانی که ممنوع السفر بودن و بلوکه شدن دارایی‌ها بر آنها اعمال شده است، به ۲۷۷ تن می‌رسد که علت این تحریم‌ها علیه آنها مسئولیتشان به دلیل سرکوب علیه ساکنان غیرنظامی در سوریه یا حمایت نظام این کشور بوده است.
اتحادیه اروپا ۷ وزیر سوری را تحریم کرد

اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای اعلام کرد که هفت وزیر سوری را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از النشره، اتحادیه اروپا اعلام کرد، تعداد کسانی که ممنوع السفر بودن و بلوکه شدن دارایی‌ها بر آنها اعمال شده است، به ۲۷۷ تن می‌رسد که علت این تحریم‌ها علیه آنها مسئولیتشان به دلیل سرکوب علیه ساکنان غیرنظامی در سوریه یا حمایت نظام این کشور بوده است.

در فهرست اتحادیه اروپا، اسامی محمد خالد الرحمون، وزیر کشور سوریه و محمد مارتینی، وزیر گردشگری و عماد العزب، وزیر پرورش و بسام ابراهیم، وزیر آموزش و سهیل عبد اللطیف، وزیر کار و ایاد الخطیب، وزیر ارتباطات و محمد مازن علی یوسف، وزیر صنعت سوریه درج شده‌ است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
حمله تل آویو به خاک سوریه همزمان با حملات فسفری ائتلاف آمریکا
حمله تل آویو به خاک سوریه همزمان با حملات فسفری ائتلاف آمریکا
دوشنبه 13 اسفند 1397 - 11:55
ارتش رژیم صهیونیستی یکشنبه شب همزمان با حملات هوایی ائتلاف آمریکا به حومه شهر دیرالزور در شرق سوریه، منطقه‌ای در غرب شهرک حضر در حومه قنیطره را هدف حملات خمپاره ای قرار داد.

رسانه های سوری اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه (دیشب) منطقه‌ای در غرب شهرک حضر در حومه قنیطره را هدف حمله قرار داد.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌ای در غرب شهرک حضر را هدف حملات خمپاره ای قرار داده که البته تلفات و خسارتی به دنبال نداشته است.

به دنبال مقابله پدافند سوریه با حملات هوایی و موشکی رژیم صهیونیستی، حملات هوایی تل آویو به خاک سوریه به خاطر ترس از هدف قرار گرفتن جنگنده هایش به طرز معناداری کاهش یافته است.

در همین حال خبرهای رسیده حاکی است که، ائتلاف آمریکایی مدعی ضد داعش یکشنبه شب (دیشب) در اقدامی مغایر با قوانین و کنواسیون های بین المللی، حومه شهر «دیرالزور» در شرق سوریه را با بمب های فسفری بمباران کرده است.

منابع محلی بدون ذکر جزئیات دقیق این حمله به سانا گفته اند، مزارع الباغوز در مرز سوریه و عراق هدف بمب های فسفری قرار گرفتند که در جریان آن شماری از ساکنان غیرنظامی که اکثریت آنان را زنان و کودکان تشکیل می دادند، کشته و یا زخمی شدند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
ائتلاف آمریکایی با دستور مستقیم دبیرکل سازمان ملل شرق سوریه را هدف بمب های فسفری قرار داد
ائتلاف آمریکایی با دستور مستقیم رئیس شورای امنیت سازمان ملل شرق سوریه را هدف بمب های فسفری قرار داد
دوشنبه 13 اسفند 1397 - 07:23
ائتلاف آمریکایی مدعی ضد داعش یکشنبه شب در اقدامی کاملا خلاف قوانین و کنواسیون های بین المللی، حومه شهر «دیرالزور» در شرق سوریه را با بمب های فسفری بمباران کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، این حملات علیه ساکنان منطقه مزراع «الباغوز» در حومه شرقی دیر الزور انجام گرفته است.
منابع محلی بدون ذکر جزئیات دقیق به سانا گفتند، مزارع الباغوز در مرز سوریه و عراق هدف بمب های فسفری قرار گرفتند که در جریان آن شماری از ساکنان غیرنظامی که اکثریت آنان را زنان و کودکان تشکیل می دادند، کشته و یا زخمی شدند.
شاهدان عینی به شمار دقیق تلفات این حملات هیچ اشاره ای نکردند.
ائتلاف متجاوز آمریکایی 15 دی ماه گذشته نیز در حملات جداگانه ای به استان دیرالزور در شرق سوریه، 21 غیرنظامی را کشته بودند.
به گزارش ایرنا، آمریکا و چند کشور محدود همپیمان آن، از اوت 2014 (مرداد 1393) به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش، خارج از چارچوب سازمان ملل متحد و بدون هماهنگی با دولت سوریه، ائتلافی به اصطلاح بین المللی تشکیل داده اند.
تاکنون بسیاری از شهروندان بی گناه سوری در استان های الرقه، دیرالزور، حسکه و حلب در نتیجه بمباران این ائتلاف متجاوز به خاک و خون کشید شده و بسیاری از زیرساخت های این کشور را تخریب کرده اند.
دولت سوریه بارها از شورای امنیت و سازمان ملل متحد خواست، برای پایان دادن به تجاوز نیروهای متجاوز در خاک این کشور اقدامی صورت دهد و با ارسال نامه های مکرر، حملات جنگنده های ائتلاف به سرکردگی آمریکا به خاک خود را محکوم کرده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
هشدار حماس به رژیم صهیونیستی درباره هر گونه ماجراجویی نظامی
هشدار حماس به رژیم صهیونیستی درباره هر گونه ماجراجویی نظامی
دوشنبه 13 اسفند 1397 - 23:09
جنبش فلسطینی حماس روز دوشنبه به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره هر گونه "ماجراجویی" نظامی در غزه در آستانه انتخابات ماه آینده در فلسطین اشغالی هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه‏، نتانیاهو در حال حاضر برای انتخاب مجدد به عنوان نخستوزیر اسرائیل برای پنجمین دوره تلاش می کند.

اسرائیل و حماس، که نوار غزه را کنترل می کند، از سال 2008 تاکنون سه بار جنگیده اند.

با این حال، بسیاری از تحلیلگران معتقد هستند نتانیاهو میخواهد از تشدید تنش ها در غزه در آستانه انتخابات نهم ماه آوریل اجتناب کند.

اسماعیل هنیه از رهبران حماس در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره احتمال عملیات نظامی اسرائیل در غزه، گفت: من فکر می کنم اگر اشغالگران (اسرائیلی) یا نتانیاهو به فکر ماجراجویی باشند، بهایی خواهند پرداخت که آنها را به عقب خواهد فرستاد.

هنیه افزود: ما از ماجراجوییهای نتانیاهو در غزه نمی ترسیم. چشمان مقاومت باز است. حماس اهمیت نمی دهد چه کسی در انتخابات اسرائیل پیروز شود.

بر اساس نتایج یک رشته نظرسنجیها، یک ائتلاف میانه به هدایت بنی گانتس فرمانده سابق ارتش اسرائیل از نتانیاهوی راستگرا که درگیر اتهامات فساد شده، پیشی گرفته است.

با این حال مشخص نیست که آیا گانتس خواهد توانست احزاب کافی برای تشکیل ائتلاف را گرد هم بیاورد یا خیر.

اظهارات گانتس درباره جدا شدن اسرائیل از فلسطینی ها مورد استقبال رهبران سکولار فلسطینی از جمله محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی قرار گرفته است.

با وجود این، حماس، که برخلاف سازمان آزادیبخش فلسطین به رهبری عباس، اسرائیل را به رسمیت نشناخته است، اعلام کرد انتخابات هیچ تفاوتی ایجاد نمی کند.

هنیه، اسرائیل را به نقض توافق غیررسمی آتش بس هم متهم کرد. بر اساس این توافق که ماه نوامبر حاصل شد، اسرائیل در ازای برقراری آرامش در مرز، اجازه میدهد کمک های قطر وارد غزه شود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
نظامیان صهیونیست سربازان آفریقایی را برای کشتارجمعی آموزش می دهند
نظامیان صهیونیست سربازان آفریقایی را برای کشتارجمعی آموزش می دهند
دوشنبه 13 اسفند 1397 - 16:02
براساس گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی، نظامیان این رژیم به نیروهای محلی در بیش از ده کشور آفریقایی آموزش نظامی می دهند، اقدامی که در راستای کشتار جمعی می باشد.

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: افسران اسرائیلی در حال آموزش کراو ماگا (سیستم رزمی ابداعی ارتش رژیم صهیونیستی)، عملیات آزادسازی گروگان و مبارزه شهری به سربازان تانزانیایی هستند و همکاری نظامی فزاینده میان این رژیم با کشورهای آفریقایی وجود دارد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
شهادت دو جوان فلسطینی به دست صهیونیست ها
شهادت دو جوان فلسطینی به دست صهیونیست ها
دوشنبه 13 اسفند 1397 - 09:04
ارتش رژیم صهیونیستی بامداد دوشنبه دو جوان فلسطینی را به اتهام برنامه ریزی برای زیر گرفتن سربازان ارتش نامشروع اسرائیل هدف مستقیم گلوله قرار داد و به شهادت رساند.

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره قطر، این دو جوان در کرانه باختری رود اردن توسط اشغالگران صهیونیست شهید شدند.

الجزیره به ماهیت و مکان دقیق شلیک صهیونیست ها به این دو جوان فلسطینی هیچ اشاره ای نکرده است.
شهادت این دو جوان فلسطینی ساعاتی پس از حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی به چند مرکز دیده بانی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در شمال نوار غزه صورت گرفته است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به خاک سوریه به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت ارتش سوریه و دولت خیانتکار سوریه بوده است.
تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به خاک سوریه با حمایت مستقیم آمریکا صورت گرفته است
دوشنبه 13 اسفند 1397 - 08:26
رسانه‌های سوری از تجاوز ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌ای در قنیطره خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه، منطقه‌ای در غرب شهرک حضر در حومه قنیطره را هدف حمله قرار داد.

خبرنگار خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) از حمله خمپاره‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌ای در غرب شهرک حضر خبر داد، البته این حمله تلفات و خسارتی به دنبال نداشته است.

رژیم صهیونیستی یازدهم ماه فوریه گذشته چندین نقطه در استان قنیطره را با موشک و خمپاره هدف قرار داد که البته این حمله فقط خسارت مادی به بار داشت.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
نظامیان صهیونیست صبح امروز دو فلسطینی را با ادعای تلاش برای انجام عملیات زیرگرفتن نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی با خودرو، در غرب رام الله به شهادت رساندند
دوشنبه 13 اسفند 1397 - 07:59
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا با کمک مالی عربستان سعودی تسلیحات القاعده را تامین می کند.
آمریکا با کمک مالی عربستان سعودی تسلیحات داعش را تامین می کند.
آمریکا با کمک مالی عربستان سعودی تسلیحات گروه های تروریستی را تامین می کند.

آمریکا با کمک مالی امارات تسلیحات القاعده را تامین می کند.
آمریکا با کمک مالی امارات تسلیحات داعش را تامین می کند.
آمریکا با کمک مالی امارات تسلیحات گروه های تروریستی را تامین می کند.


آمریکا واقعا درمنطقه چه می خواهد؟
آمریکا ازتروریست های داعش درمنطقه حمایت می کند.
هرجایی آمریکا حضور داشته باشد داعش نیزآنجاست.
حمایت آمریکا از رژیم سعودی حمایت ازتروریسم است.
نهاد های حقوق بشری دربرابرجنایات نیروهای آمریکایی درافغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن نباید سکوت کنند.
حمله عربستان همراه با چند کشور دیگر به یمن تحت حمایت آمریکا انجام شد.
آمریکا ازحملات رژیم سعودی دریمن حمایت کرد.


تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به خاک سوریه به خاطر ناتوانی ارتش سوریه و دولت سوریه بوده است.
سوریه باید پاسخ دندان شکنی به رژیم صهیونیستی بدهد.
موشک جواب موشک!