شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱۷

حمله جنگنده‌های اسرائیلی به فلسطینیان

پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب: 676565
در تیراندازی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سمت فلسطینیان شرکت کننده در تظاهرات‌های شبانه در شرق غزه، یک نوجوان فلسطینی به شهادت رسیده و ۵ تن دیگر زخمی شدند.جنگنده‌های این رژیم نیز بامداد امروز(پنجشنبه) چندین نقطه در نوار غزه را مورد حمله قرار دادند.
حمله جنگنده‌های اسرائیلی به فلسطینیان
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد، سیف الدین عماد ناصر ابو زید نوجوان ۱۵ ساله فلسطینی که شب گذشته به ضرب گلوله تک‌تیراندازان اسرائیلی زخمی شده بود، در درمانگاه پزشکی شفا بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

در تظاهرات و فعالیت‌های خشم شب فلسطینیان در شرق غزه، صدها تن شرکت داشتند که ۵ تن در پی تیراندازی نظامیان صهیونیست زخمی شدند.این تظاهرات در چارچوب فعالیت‌های مربوط به تظاهرات بزرگ بازگشت در مرز غزه برگزار می‌شود.

تظاهرات‌های شبانه فلسطینیان در نوار غزه در اعتراض به ادامه محاصره ظالمانه این منطقه و عدم پایبندی رژیم صهیونیستی به تفاهم‌های حاصل شده برای آرام‌سازی اوضاع در این منطقه همچنان ادامه دارد.

جوانان فلسطینی شب گذشته نیز با ارسال بالون‌ها و بادبادک‌های آتش‌زا به سمت اراضی اشغالی، اعتراض خود به وضعیت موجود و پایبند نبودن رژیم صهیونیستی به تفاهمهای حاصل شده را نشان دادند.

از سوی دیگر، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز چندین نقطه در نوار غزه را مورد حمله قرار دادند.یک جنگنده اسرائیلی با دو موشک یکی از پایگاه‌های مقاومت فلسطین در شمال استان مرکزی در نوار غزه و سپس استان مرکزی نوار غزه را مورد حمله قرار دادند.

همچنین جنگنده‌های اسرائیلی به پایگاه بدر وابسته به مقاومت فلسطین در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه حمله کردند.ارتش اسرائیل نیز روز گذشته از شلیک یک موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی و راه اندازی سامانه پدافند هوایی خبر داد.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
وضعیت تاسفبارحقوق بشردرمیانماردرسایه سکوت مدعیان حقوق بشر!
جنایت سازمان یافته علیه مسلمانان میانمار، حقوق بشرکجاست؟
ودیوان کیفری بین المللی تاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
چرا دیوان کیفری بین المللی به پرونده جنایات جنگی آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس، عربستان وترکیه تاکنون رسیدگی نمی کند.
برخی کشورهایی به سردکرگی آمریکا جنایتکار که حقوق بشر را رعایت نمی کنند.
آمریکا جنایتکاردرباره انسانی درمیانمار هیچ توجیهی ندارد.
آنچه امروز درمیانمار دیده می شود منعکس کننده جنایات آل سعود و نتانیاهو است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
همزمان با سکوت مجامع حقوق بشری؛
رژیم صهیونیستی پشت کشتار مسلمانان در میانمار
گزارش محققان دانشگاه هاروارد نشان می دهد ارتکاب جنایات ادامه و اسرائیل بر عرضه سلاح به حکومت نظامیان میانمار اصرار دارد
تاریخ: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
با وجود افزایش خشونتهای نظامیان حاکم میانمار علیه اقلیت روهینگیا، رژیم صهیونیستی به فروش سلاح به میانمار ادامه میدهد.
روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» نوشت: خشونت های رژیم میانمار علیه اقلیت روهینگیا در این کشور تشدید شده است. اطلاعات سازمان ملل نشان می دهد حدود شصت هزار نفر از اعضای این گروه اقلیت به سبب خشونت فزاینده و آتش زدن روستاها، اخیرا از ایالت راخین میانمار فرار کرده اند. اینها اطلاعاتی است که تصاویر ماهواره ای آنها را تایید می کند.
اما هیچکدام از این موارد موجب تغییر سیاست وزارت دفاع (جنگ) اسرائیل نشده است تا از فروش سلاح به رژیم میانمار خودداری کند.
اجساد بیست و شش آواره از جمله دوازده کودک روز پنجشنبه از رودخانه ای که در طول مرز بین میانمار و بنگلادش جریان دارد پیدا شد.
با وجود آنچه تاکنون از گزارش های نماینده سازمان ملل در میانمار مشخص شده است و گزارش محققان دانشگاه هاروارد که می گویند ارتکاب جنایات ادامه و دولت اسرائیل بر عرضه سلاح به حکومت نظامیان میانمار اصرار دارد.
ژنرال مین آنگ هلانگ یکی از سران حکومت نظامی میانمار سپتامبر 2015 در یک «سفر مخصوص خرید» با تولید کنندگان تجهیزات نظامی اسرائیل دیدار کرد. اعضای هیئت همراه وی با رووین ریولین رئیس اسرائیل و نیز مقامات نظامی از جمله رئیس ستاد ارتش اسرائیل دیدار کردند. هیئت میانماری همچنین از پایگاههای نظامی بازدید و با پیمانکاران نظامی دیدار کرد.
میشل بن باروخ رئیس «اداره بین المللی همکاری دفاعی» وزارت دفاع (جنگ) اسرائیل که به آن سیبات هم گفته می شود، تابستان سال 2015 به میانمار سفر کرد. مقامات حکومت نظامی میانمار فاش کردند در زمان این سفر که در رسانه ها زیاد پوشش داده نشد، از اسرائیل قایق های گشتی خریداری کردند و صحبت هایی نیز در مورد خرید قایق های بیشتر انجام شد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دبیرکل سازمان ملل متحد شریک جنایت های صهیونیست ها درمنطقه است.

دبیرکل سازمان ملل متحد درجنایت های عربستان سعودی دریمن شریک است.

آمریکا وانگلیس شریک جنایات آل سعود هستند.
آمریکا وانگلیس شریک جنایات نتانیاهو هستند.

رژیم صهیونیستی تهدیدی برای تمام جهان است.

رژیم جعلی صهیونیستی با حمایت از گروه های تروریستی، تهدیدی برای تمام جهان است.

رژیم صهیونیستی با حمایت از «گروه های مختلف تروریستی» در کشورهای مختلف، تمام جهان را تهدید می کند.
آمریکا شریک جنایات رژیم صهیونیستی است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا 20 سرکرده داعش را از دیرالزور فراری داد
تاریخ: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
یک منبع نظامی دیپلماتیک تأیید کرد نیروی هوایی آمریکا اواخر ماه گذشته میلادی بیش از 22 نفر از سرکرده‌های اصلی گروه تکفیری صهیونیستی داعش را از استان دیرالزور سوریه به شمال این کشور انتقال داده است.
به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، خبرگزاری «ریانو وستی» روسیه به نقل از این منبع اعلام کرد شماری از فرماندهان میدانی زیر نظر سازمان اطلاعات آمریکا، هفته آخر اوت گذشته و در پی عملیات موفقیت آمیز نیروهای سوری در شرق سوریه از دیر الزور به مناطق امن انتقال داده شدند تا از تجربه آنان در جبهه های دیگر استفاده شود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
اسرائیل حامی تروریسم است.
باید با رژیم صهیونیستی که از تروریسم، داعش و دیگرگروه های تروریستی حمایت می کند، مقابله کرد.

تروریست ها مورد حمایت آمریکا وهم پیمانانش باید از بین بروند.

تروریست ها مورد حمایت کشورهای عربی وکشورهای غربی باید از بین بروند.

تروریست ها مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی باید از بین بروند.

داعش با سلاح آمریکایی به میدان آمد.

داعش با سلاح اسرائیلی به میدان آمد.

حمله صهیونیست ها به ارتش سوریه برای حمایت از تروریست ها است.

داعش با کمک وحمایت همه جانبه مدعیان حقوق بشربه میدان آمد.
داعش با کمک مالی کشورهای عربی به میدان آمد.

داعش با پشتیبانی آمریکا وهم پیمانانش به میدان آمد.

و رسانه های آمریکایی خفه خون گرفتند وکاری نمی کنند.

و رسانه های غربی خفه خون گرفتند وکاری نمی کنند.

و رسانه های عربی خفه خون گرفتند وکاری نمی کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ نتانیاهو نجس وحشی، بی فرهنگ وبی شخصبت نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی سگ هارآمریکا جنایتکاردرمنطقه!
کسانی باید خاک سوریه را ترکیه کنند که بدون اجازه دولت این کشور، وارد شده اند.
اگرکشورهای اروپایی می خواهند به مردم سوریه کمک کنند ازحمایت رژیم جعلی صهیونیستی، رژیم جنایتکارآل سعود وتروریست ها دست بردارند.
امروزخطر رژیم صهیونیستی همه کشورها را تهدید می کند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
این درحالی است که نتانیاهو عامل اصلی کشتار۲۹۰۰ شهروند فلسطینی، زحمی شدن بیش از۱۹ هزارنفر دیگر وتخریب بیش از۳۲ هزارباب منزل درجریان جنگ غزه است که این اقدامات ازنظرقوانین بین المللی جنایت جنگی به شمارمی رود. کشتارمردم نوارغزه با کدام حقوق بین المللی سازگاراست. اقدام رژیم کودک کش صهیونیستی نوارغزه خلاف اصول انسانی است. سکوت نهاد های بین المللی درمورد نوارغزه حمایت ازجنایتکاران است. سکوت درقبال رژیم صهیونیست ها خیانت است. صهیونیست ها سگ دست نشانده آمریکا وانگلیس وفرانسه وآلمان است. دست رژیم کودک کش صهیونسیت ها وآمریکا وهم پیمانانش دریک کاسه است. رژیم صهیونیستی همان جنایاتی را می کند. که داعش مرتکب می شود. رژیم صهیونیستی مانند آمریکا جنایتکار به هیچ انسانی پایبند نیست. تجاوز رژیم کودک کش به فلسطین براساس هیچ رژیم حقوقی قابل پذیرش نیست. اسرائیلی ها بدترازنازی جنایت می کند. گروه های تروریستی درخاورمیانه برای حفظ اسرائیل ایجاد شده اند. سازمان های بین المللی فقط تماشاگر جنایات داعش و اسرائیل و آمریکا و عربستان و ترکیه و… درمنطقه هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
نوع عملکرد آمریکا در آتش بس پیشنهادی اش در سوریه نشان داد که این کشور به هیچ وجه قابل اعتماد نیست. موارد قبلی پیشنهاد آتش بس از سوی آمریکا هم به تجهیز تروریستها برای حمله به ارتش سوریه منجر شده بود. وزیر خارجه اسبق آمریکا ما ایرانیها را تهدید کرده که اسرائیل 200 کلاهک هسته ای خود را به طرف ایران نشانه گرفته است. در چنین شرایطی بعضیها میگویند بودجه نظامی و دفاعی کشور باید حذف بشود. باید دید این بازی در زمین دشمن به عبارت بهتر تکمیل پازل بیگانگان چه علتی دارد. ایران اسلامی این آمادگی را دارد که رژیم صهیونیستی قبل از آنکه دستش به سوی شلیک برود تلآویو و حیفا را با خاک یکسان کند. حقیقت این است که اسرائیل مرده فقط تشییع جنازهاش به تأخیر افتاده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
هر کشور عربی که با اسرائیل رابطه برقرار کند دشمن فلسطین است هر کشور عربی که با اسرائیل رابطه برقرار کند دشمن فلسطین است هر کشور عربی که با اسرائیل رابطه برقرار کند دشمن فلسطین است هر کشور و دولتی که وارد روند عادیسازی روابط با رژیم صهیونیستی شود خود را در کنار جبهه دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین قرار داده و هیچ قرابتی با فلسطینیها ندارد. «هیچ کشور عربی حق عادیسازی روابط با رژیم صهیونیستی را ندارد چون این اقدام به منزله به رسمیت شناختن و مشروعیت بخشیدن به وجود اشغالگران در خاک فلسطین است.» «عادیسازی روابط به معنای به رسمیت شناختن اشغال 75 درصد از سرزمین فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی و در واقع رسمیت بخشیدن اشغال مناطق 1948 و بیتالمقدس است.»
بابائی
Iran, Islamic Republic of
چطورمی توان به رژیم صعیونیستی که لااقل ۲۰۰ کلاهک هسته ای دارد و اجازه داد مدعی جهان عاری از سلاح هسته ای و برنامه هسته ای ایران باشد؟ علاوه بر آنکه سلاحهای کشتار جمعی رژیم صهیونیستی باید تحت نظارت جامعه بینالمللی نابود شود و منطقه خاورمیانه اسلامی عاری از سلاحهای کشتار جمعی اداره شود کلیه قطعنامههای شورای امنیت علیه اسرائیل غاصب باید مو به مو اجرایی شود. در ضمن برای تحقق این امر خطیر پیشنهاد میشود در جهت سلامت نفوس انسانی در جامعه بشری امتیاز حق وتوی جمهوری اسلامی ایران که قطعاً به ندرت از آن استفاده خواهد شد توسط سازمان ملل متحد و افکار عمومی جامعه بشری طی یک همهپرسی جهانی به رسمیت شناخته شود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
چطورمی توان به رژیم صعیونیستی که لااقل ۲۰۰ کلاهک هسته ای دارد و اجازه داد مدعی جهان عاری از سلاح هسته ای و برنامه هسته ای ایران باشد؟ علاوه بر آنکه سلاحهای کشتار جمعی رژیم صهیونیستی باید تحت نظارت جامعه بینالمللی نابود شود و منطقه خاورمیانه اسلامی عاری از سلاحهای کشتار جمعی اداره شود کلیه قطعنامههای شورای امنیت علیه اسرائیل غاصب باید مو به مو اجرایی شود. در ضمن برای تحقق این امر خطیر پیشنهاد میشود در جهت سلامت نفوس انسانی در جامعه بشری امتیاز حق وتوی جمهوری اسلامی ایران که قطعاً به ندرت از آن استفاده خواهد شد توسط سازمان ملل متحد و افکار عمومی جامعه بشری طی یک همهپرسی جهانی به رسمیت شناخته شود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
کنار زدن رئیس جمهور قانونی مصر توسط ارتش این کشور نوعی کودتا محسوب میشود و عملی غیرقانونی است. جلوی این گونه سوءاستفاده ارتش مصر باید گرفته شود والا هیچ حزب و گروهی امنیت نخواهند داشت در ضمن ارزیابی حوادثاین کشور نشان میدهد در پشت پرده این حوادث، کشورهای قطر، عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی دست دارند و نمیگذارند آرامش به مصر برگردد. اگر قرار باشد که ارتش مصر رئیسجمهور کنار بزند چه نیازی به انتخابات و رای مردم این کشور بود. به جای محمد مرسی باید سفیران آمریکا و اسرائیل اخراج میشدند و این دو سفارتخانه تعطیل میشد، تا کشور مصر روی آرامش به خود ببیند. اگر قرار باشد که ارتش مصر رئیسجمهور کنار بزند چه نیازی به انتخابات و رای مردم این کشور بود. به جای محمد مرسی باید سفیران آمریکا و اسرائیل اخراج میشدند و این دو سفارتخانه تعطیل میشد، تا کشور مصر روی آرامش به خود ببیند. حوادثیمن برگ دیگری درکارنامه سیاه وننگین آمریکا وانگلیس وفرانسه واسرائیل است. سازمان های بین المللی عروسک خیمه شب بازی آمریکا وهم پیمانانش است. سازمان های بین المللی توانایی مقابله با جنایات آمریکا وهم پیمانانش را ندارند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
جنایت ها،خیانت های وتجاوزهای آمریکا جنایتکارشماره یک ، علت گسترش تروریسم داعش در جهان است.

جنایت ها،خیانت های وتجاوزهای انگلیس جنایتکارشماره یک ، علت گسترش تروریسم داعش در جهان است.

جنایت ها،خیانت های وتجاوزهای فرانسه جنایتکارشماره یک ، علت گسترش تروریسم داعش در جهان است.

جنایت ها،خیانت های وتجاوزهای عربستان سعودی جنایتکارشماره یک ، علت گسترش تروریسم داعش در جهان است.

جنایت ها،خیانت های وتجاوزهای رژیم جعلی صهیونیستی جنایتکارشماره یک ، علت گسترش تروریسم داعش در جهان است.

هم موشه یعلون وحشی غلط می کند هم مدعیان حقوق بشر!
اعتراف رژیم صهیونیستی به مداوای تروریستها+ویدئو
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکارشماره یک خودش درلیست سیاه سازمان ملل قرارگرفته است.
آمریکا جنایتکارشماره یک درسال 2003 حمله غیرقانونی به عراق مرتکب جنایت جنگی شده است.
آمریکا جنایتکارشماره یک درمدت 17 سال است درافغانستان وپاکستان جنایات علیه بشریت متهم است.
آمریکا جنایتکارشماره یک درجنگ نوارغزه مرتکب جنایت جنگی شده است.
آمریکا جنایتکارشماره یک درمدت 6 سال است درجنگ سوریه با همدستی تمام تروریست ها مرتکب جنایت جنگی وجنایات علیه کل بشریت متهم است.
آمریکا جنایتکارشماره یک درمدت 6 سال است درجنگ عراق با همدستی داعش و ترکیه مرتکب جنایت جنگی شده است وجنایات علیه بشریت متهم است.
آمریکا جنایتکارشماره یک 15 ماه است درجنگ یمن با همدستی عربستان واسرائیل والقاعده وداعش مرتکب جنایت علیه بشریت شده است.
آمریکا جنایتکارشماره یک مقصر مجرم اصلی جنگ درخاورمیانه وجهان شناخته شده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به نیکی هیلی بی ادب نماینده آمریکا در سازمان ملل سگ هار رئیس شورای امنیت سازمان ملل خیانتکارشماره یک!
متهم کردن ایران دریمن ازسوی نیکی هیلی بی ادب نماینده آمریکا در سازمان ملل درواقع به خاطر سرپوش گذاشتن به جنایت ها، خیانت های، دخالت های و تجاوزهای واشنگتن دریمن و منطقه خاورمیانه است.
چرا دولتمردان، نمایندگان مجلس و مسئولان و به ویژه دولت روحانی درمورد جنایت ها، خیانت های، دخالت های، تجاوزهای و... آمریکا، عربستان سعودی و پارلمان اروپا سکوت اختیارکرده اند.
آمریکا عامل اصلی جنگ درافغانستان است، نه طالبان
آمریکا عامل اصلی جنگ درسوریه است، نه تروریست ها
آمریکا عامل اصلی جنگ درعراق است، نه داعش
آمریکا عامل اصلی جنگ دریمن است، نه عربستان
سران بی ادب عربستان سگ دست نشانده آمریکا درمنطقه هستند.
آل سعود نوکرآمریکا درمنطقه است.
برخی کشورهای عربی پیمانکارآمریکا و اسرائیل درمنطقه هستند.
واشنگتن عامل جنگ، بی ثباتی وناامنی دریمن و منطقه است.
آمریکا، عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی و کشورهای اروپایی درمدت 7 سال است درسوریه ومنطقه بیش از 999 هزار مورد مرتکب جنایت جنگی شده اند. وهم ناقض قوانین بین المللی و ناقض حقوق بشرمرتکب شده اند.
این درحالی است که مردم سوریه، لبنان، عراق، ومنطقه به صورت مستقیم و غیرمستقیم توسط آمریکا، عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی و کشورهای اروپایی قتل عام می شوند و همچنان نیزادامه دارد.
آمریکایی ها درمنطقه جنایتکاران را نجات دادند.
آمریکایی ها پشتیبانی تمام تروریست های منطقه خاورمیانه
هستند.
66 سال جنایت صهیونیسم علیه فلسطین مظلوم
سلاح های داعش درمدت 7 سال ساخت چه کشورهایی است؟ آمریکا، اسرائیل و کشورهای اروپایی و با کمک های مالی کشورهای عربی تحت امر رژیم جنایتکارآل سعود!
مردم خود قاضی هستند و می توانند به خوبی این موضوع را درک کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مفتی غزه: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی حرام است
پنج‌شنبه 16 اسفند 1397 - 10:08

نمر ابوعون مفتی مسجد العمری در نوار غزه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را شرعا حرام دانست و اعلام کرد، در هیچ شرایطی نباید کشورهای عربی به سازش با این رژیم تن بدهند.
راهپیمایی گسترده زنان فلسطینی در حمایت از خان‌الاحمر + فیلم
پنج‌شنبه 16 اسفند 1397 - 08:52

همزمان با روز جهانی زن، اتحادیه کل زنان فلسطین راهپیمایی را در روستای خان الاحمر در شرق قدس که در معرض تخریب است، ترتیب داد. شرکت کنندگان در این راهپیمایی بر حمایت خود از زنان ساکن در مناطق حاشیه ای که پیوسته مورد حمله نظامیان رژیم صهیونیستی قرار می گیرند، تأکید کردند.
یک شهید و چهار زخمی در حمله صهیونیست‌ها به شرق غزه
پنج‌شنبه 16 اسفند 1397 - 06:37

رسانه های فلسطینی بامداد پنجشنبه اعلام کردند که حمله ارتش اشغالگر قدس به معترضان فلسطینی در شرق شهر غزه یک شهید و چهار زخمی برجای گذاشته است.
مقام صهیونیستی غزه را به حمله نظامی تهدید کرد
پنج‌شنبه 16 اسفند 1397 - 04:47

رئیس کمیسیون روابط خارجی و امنیتی پارلمان رژیم صهیونیستی گفت که اوضاع غزه راه حل سیاسی ندارد و در نهایت این رژیم به اقدام نظامی روی خواهد آورد.
انتقاد شدید نماینده ایران از نقض حقوق بشر توسط رژیم صهیونیستی و عربستان
پنج‌شنبه 16 اسفند 1397 - 01:50

نماینده ایران در دفتر سازمان ملل با انتقاد از ارسال تسلیحات توسط آمریکا، انگلیس و برخی کشورهای اروپایی به خاورمیانه، بر پاسخگویی آنها به خاطر این اقدامات و حمایتشان از جنایات صهیونیستها و آل سعود تاکید کرد.
نتانیاهو نفت‌کش‌های ایران را تهدید کرد
پنج‌شنبه 16 اسفند 1397 - 00:57

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که به بزرگنمایی توان این رژیم شهرت دارد، مدعی شده که می‌تواند در صادرات نفت ایران مانع‌تراشی کند.
رسانه‌های اسرائیلی مدعی شدند؛ شلیک دو موشک از غزه به سمت اراضی اشغالی
پنج‌شنبه 16 اسفند 1397 - 00:32

منابع خبری رژیم صهیونیستی از شلیک دو موشک از غزه به سمت شهرک «اشکول» و به صد درآمدن آژیر خطر خبر دادند.
«نتانیاهو» شبکه تلویزیونی «الاقصی» را تروریستی اعلام کرد
چهارشنبه 15 اسفند 1397 - 15:54

نخست‌‌وزیر رژیم صهیونیستی شبکه «الاقصی» وابسته به حماس را سازمانی تروریستی اعلام کرد.
دور جدید رایزنی‌ مصر با تل‌آویو و حماس
چهارشنبه 15 اسفند 1397 - 11:26

تعدادی از اعضای سازمان اطلاعات مصر پس از سفر سه روزه خود به فلسطین اشغالی، وارد نوار غزه شدند و با رئیس دفتر سیاسی حماس و دیگر مقامات این جنبش دیدار کردند.
جهاد اسلامی: برخی دولتهای عربی در اردوگاه صهیونیست ها ایستاده اند
چهارشنبه 15 اسفند 1397 - 11:17

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تقدیر از موضع پارلمان های عربی در رد هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالفت عربستان، امارات و مصر با این موضع را محکوم و اعلام کرد که برخی دولت های عربی در اردوگاه اشغالگران صهیونیست ایستاده اند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
ارتش سوریه تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش را در ادلب هدف قرار داد
پنج‌شنبه 16 اسفند 1397 - 12:11

نیروهای سوری با راکت و توپخانه مواضع تروریست ها مورد حمایت اسرائیل و متحدانش را در استان ادلب واقع در شمال غرب سوریه هدف قرار دادند.