يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۲۱

برخورد جدی با اخلال‌گران بازار شب عید

چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب: 676470
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر جدیت در برخورد با متخلفین و اخلال گران بازار شب عید، گفت: دولت اجازه نمی دهد كه عده ای با سوء استفاده از وضعيت موجود،‌شرايط را برای مردم در شب عيد دشوار كنند.
برخورد جدی با اخلال‌گران بازار شب عید
به گزارش جهان نيوز، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در جلسه بررسی نحوه تامین کالا‌های اساسی برای ایام پایان سال با تاکید بر اهمیت نظارت دقیق بر وضعیت بازار شب عید، از سازمان تعزیرات حکومتی و بخش بازرسی وزارت صنعت، معدن و تجارت خواست بصورت جدی بازار ایام پایان سال را تحت نظارت داشته باشند و با متخلفین و اخلال گران بازار شب عید برخورد شود.

وی ادامه داد: اینکه عده ای بخواهند در ایام پایانی سال با افزایش بی دلیل قیمت ها به سود بیشتری دست پیدا کنند قابل قبول نیست و دولت اجازه نمی دهد که عده ای با سوء استفاده از وضعیت موجود،‌شرایط را برای مردم در شب عید دشوار کنند.

معاون اول رئیس جمهور افزود: دستگاه های ذی ربط باید تمام تلاش خود را برای تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال را بکار بگیرند.

در این جلسه که وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، دادگستری، رییس کل بانک مرکزی، شهردار تهران و رییس اتاق اصناف ایران نیز حضور داشتند،‌ گزارشی از آخرین وضعیت تأمین کالا برای بازار شب عید و ایام پایانی سال ارائه شد. در این گزارش ها تصریح شد که با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته کلیه کالاهای اساسی مورد نیاز بازار شب عید تأمین شده است و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

در این جلسه همچنین نماینده وزارت جهاد کشاورزی آخرین وضعیت تولید و توزیع شکر در کشور را ارائه کرد و از آمادگی کامل این وزارتخانه برای تأمین شکر مورد نیاز بازار در ایام پایان سال خبر داد. 

رئیس اتاق اصناف ایران هم در این نشست با بیان اینکه روز گذشته 105 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا فعالیت خود را در کشور آغاز کرده است، گفت: در این نمایشگاه ها اقلام و کالاهای اساسی با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گرفته است و تعداد این مراکز عرضه کالا تا 200 نمایشگاه نیز طی روزهای آینده افزایش خواهد یافت. 

شهردار تهران نیز در این جلسه با اشاره به اینکه بزرگترین شبکه عرضه محصولات غذایی و کشاورزی در تهران در اختیار شهرداری قرار دارد، از برگزاری جلسات روزانه با اتحادیه بار فروشان و میوه و تره بار و نیز تأمین توزیع محصولات غذایی و کشاورزی از طریق این شبکه ها خبر داد و گفت: شهرداری تهران تمام تلاش خود را برای کمک به دولت در تنظیم بازار شب عید انجام خواهد داد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
جهانگیری ازسال 1392 تاکنون هیچ کاری برای مشکلات اقتصادی مردم و کشور نکرده است و همچنان نیز ادامه دارد....!!!!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی باید از مردم ایران عذرخواهی کند.
مدیران دولت روحانی باید از مردم ایران عذرخواهی کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی باید از مردم ایران عذرخواهی کند.
مدیران دولت روحانی باید از مردم ایران عذرخواهی کنند.
فیمت مرغ به مرز16 هزارتومان رسید/ 11 ماه ازسال گدشت چرا با گران فروشان درسراسرکشور برخورد نمی شود و نمی کند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مردم از بی عدالتی ها ناراضی هستند.....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
کشف گوشی های قاچاق در خاتم
فرمانده انتظامي شهرستان خاتم از کشف 50 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق در بازرسي از يک خودرو پژو 405 در این شهرستان خبر داد.

تاریخ: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳

سرهنگ غلامرضا کشوري افزود:در راستاي مبارزه با کالاي قاچاق، ماموران پليس آگاهی شهرستان اقدام به راه اندازي ايست و بازرسي موقت و کنترل خودرو هاي عبوري کردند.

وی گفت: مأموران هنگام بازرسي خودرو هاي عبوري تعداد 50 گوشی فاقد مجوز گمرکی کشف و يک نفر متهم را نيز دستگير کردند.

سرهنگ کشوري با بيان اينکه متهم قصد انتقال کالاهاي قاچاق مکشوفه را ازا ستان هاي جنوبي به پایتخت را داشت، اعلام کرد: کارشناسان ارزش اين محموله را یک ميليارد و 500 میلیون ريال برآورد کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان خاتم در پايان تصریح کرد: محموله قاچاق کشف شده به اداره تعزیرات استان يزد تحويل داده شد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
استان بوشهر؛
کشف محموله بزرگ کالای قاچاق + گزارش
فرمانده دریابانی استان بوشهر از کشف 548 میلیارد کالای قاچاق از یک شناور در آب‌های بندر دیر خبر داد.

تاریخ: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵

کشف محموله بزرگ کالای قاچاقبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، سردار ولی اله رضایی‌نژاد بیان کرد: ماموران دریابانی استان بوشهر در راستای مبارزه با کالای قاچاق، یک شناور باری را که از مبدا دبی وارد بندر دیر شده بود توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این شناور یک هزار و 498 دستگاه گوشی تلفن همراه، 134کیلوگرم نقره خام، 59هزار کیلوگرم خشکبار، 258دستگاه لوازم برقی خانگی، دو هزار و 724 عدد لوازم آشپزخانه، 6 دستگاه یخچال، 200 طاقه پارچه، 8 دستگاه کولر گازی مستعمل، هزار و 700 قطعه لوازم خودرو، 250 تخته قالیچه، 60 دستگاه دستگاه پرچ و هزاران قلم کالای قاچاق دیگر کشف و ضبط شد.

فرمانده دریابانی استان بوشهر ارزش کالاهای کشف شده را 548میلیارد ریال عنوان و اضافه کرد: در این ارتباط 6 نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

به گفته سردار رضایی‌نژاد از ابتدای امسال تاکنون 311میلیارد تومان کالای قاچاق توسط دریابانی در آب‌های استان بوشهر کشف شده است.


{$sepehr_media_3255435_400_300}
دانلود
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیس جمهور حل مشکلات اقتصادی چه شد؟
چرا دولت با مشکلات اقتصادی مقابله نمی کند؟
مدیران دولت روحانی برای رفع مشکلات مردم احساس مسئولیت نمی کنند.
چرا دستگاه های نظارتی دراین رابطه ساکت هستند؟
گرانی گوشت، مرغ و تولید داخلی ربطی به دلار ندارد/ دولت مقصر است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
علت اصلی مشکلات اقتصادی درداخل است مسئولیت اصل واساس مشکلاتی که هم اکنون درحوزه اقتصادی درکشورما بوجود آمده را باید درداخل جستجو کرد، نه درکشورهای اروپایی
بابائی
Iran, Islamic Republic of
جانشین پلیس راه خراسان رضوی؛
کشف 30 هزار ليتر سوخت قاچاق در بازرسی از تریلی
سرهنگ احسان بخش: ماموران امشب در بازرسی از یک دستگاه تریلی حامل پاکت های گچ 30 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.

تاریخ: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶
مرکز خراسان رضوی، سرهنگ احسان بخش امشب با بیان این مطلب گفت: ساعاتی پیش یکی از تیم های پلیس راه هنگام گشت زنی در محور تربت حیدریه به یک دستگاه تریلی حامل گچ مشکوک شد و آن را متوقف کرد.کشف 30 هزار ليتر سوخت قاچاق در بازرسی از تریلی

وی افزود: ماموران این فرماندهی پس از متوقف کردن خودرو با علائم هشدار دهنده در بازرسی از آن، سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را که به طرز بسیار ماهرانه ای در تریلی جاسازی شده بود کشف کردند.

جانشین فرمانده پلیس راه استان خراسان رضوی گفت: این دستگاه تریلی امروز از مبداء رباط سفید خراسان رضوی به مقصد شهر زاهدان بارگیری کرده بود.

سرهنگ احسان بخش با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه های ملی افزود: تریلی توقیف و متخلفان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مشکلات امروز مردم و کشور و... به خاطردر نادیده گرفتن شکایت ها واعتراض های مردم و... ازسوی دولت، دولتمردان، مسئولان، مدیران ونمایندگان مجلس بوده است.
مشکل اقتصادی مردم نتیجه ای بی نظمی ها، ناتوانی، کوهاهی و سکوت مدیران دولت روحانی بوده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مشکل اصلی کارمندان، کارگران، بازنشستکان، مردم وکشور به خاطرناتوانی، کوتاهی و سکوت سازمان بازرسی کل کشوربوده است.
شهروندی از گیلان
Iran, Islamic Republic of
چرا با محتکران قاطعانه برخورد نمی‌شود؟
وزیر محترم دادگستری اعلام کرده است با احتکار کالا برخورد خواهد شد که باید پرسید آیا چنین برخوردهایی در ثابت نگه‌داشتن قیمت کالاها موثر است و اگر اینگونه است، چرا تاکنون با محتکران قاطعانه برخورد نکرده‌اند و چرا به صورت موردی و روشن مشخص نمی‌کنند که کی و کجا با کدام گرانفروشی و احتکار مایحتاج عمومی برخورد کرده‌اند؟
شهروندی از گیلان
بابائی
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
اعتراض یک نماینده مجلس به جهانگیری با ترک جلسه
نماینده سردشت و پیرانشهر در مجلس نشست غیرعلنی پارلمان با معاون اول رئیس جمهور را به نشانه اعتراض به عملکرد دولت در حوزه‌های اقتصادی ترک کرد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
...

وی در گفت‌وگو با نامه‌نیوز گفت: «اصلاح‌طلبان در انتخابات سال 1400 شانس بسیار ضعیفی برای پیروزی دارند زیرا دولت روحانی که با عقبه اصلاح‌طلبان روی کار آمد، به شدت عملکرد نامطلوبی داشته است. ...