شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
کاراکاس:

واشنگتن برای حمله به ونزوئلا تلاش می‌کند

چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۲
کد مطلب: 674843
وزیر خارجه ونزوئلا، دولت آمریکا را به برنامه ریزی، هدایت و تامین مالیِ توطئه ای برای سرنگونی دولت قانونی کاراکاس متهم کرد.
واشنگتن برای حمله به ونزوئلا تلاش می‌کند
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، "خورخه آریزا" وزیر امور خارجه ونزوئلا سه شنبه شب در نشست شورای امنیت برای بررسی تحولات این کشور گفت: تا چه زمانی باید مسئولان نظامی درباره مسائل انسانی بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری کنند؟

وی افزود: دلیل پهلو گرفتن یک ناو جنگی در چند مایلی یکی از جزیره های دریای کارائیب چیست؟

آریزا بیان داشت: ما از مخالفان می خواهیم برای دستیابی به حل و فصل بحران، پای میز مذاکره با دولت بنشینند. از شورای امنیت نیز می خواهیم با تصویب قطعنامه ای، از تهدید به استفاده از نیروی نظامی علیه ونزوئلا جلوگیری کند.

نماینده کوبا هم در نشست شورای امنیت برای بررسی اوضاع ونزوئلا گفت: آمریکا به بهانه تراشی ها برای دخالت نظامی نظامی در ونزوئلا و سرنگونی نیکولاس مادورو رئیس جمهور منتخب این کشور ادامه می دهد. وی افزود: حمله سیاسی مهیبی برای روی کار آوردن دولت وابسته به آمریکا در ونزوئلا در جریان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *