جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۶
۸۷

سوال احتمالا بی‌جواب جلیلی از دولتمردان روحانی

پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب: 671940
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به پیوستن ایران به دو کنوانسیون خارجی، گفت: عقب نشینی، راه بستن بهانه گیری دشمن نیست چرا که او جلوتر خواهد آمد.
سوال احتمالا بی‌جواب جلیلی از دولتمردان روحانی
به گزارش جهان نيوز، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره پیوستن ایران به دو کنوانسیون خارجی، اظهار داشت: عقب نشینی، راه بستن بهانه گیری دشمن نیست. چرا که او جلوتر خواهد آمد. باید بهانه گیری را برای دشمن پرهزینه و او را از این حرکت پشیمان و منصرف کرد. مبتنی بر آموزه های فاطمی نگاه انقلاب به قله هاست و به حداقل ها اکتفا نمی کند.

وی بیان کرد: ادعا می‌شود این لوایح تصویب شوند تا بهانه های دشمن بیشتر نشود؛ خب حدّ آن چه خواهد بود؟! بهانه های دیگر چه می‌شود؟! این ادعاها در حالی است که خود آن نهاد هیچ تضمینی در این خصوص نمی‌دهد و می‌گوید این کار ها را انجام بدهید تا قدم بعدی خود را اعلام کنیم!

یادآور می شود مسئولان دولت دوازدهم با استدلال اینکه باید بهانه را از دست دشمن بگیریم مصر هستند تا لوایح خطرناک و هزنیه زای مربوط به FATF  هرچه سریع تر تصویب شود. با این حال هیچ کدام از مسئولان دولتی خصوصا رئیس جمهور و یا وزیر خارجه حاضر به دادن تضمین مبنی بر حل مشکلات با تصویب این لوایح نیستند و صرفا رفع بهانه اروپاییان را دلیل این کار می کنند. بهانه هایی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده و تجربه نشان داده نقطه پایانی برای آن متصور نیست و یکی بعد از دیگری مطرح می شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جلیلی هم باید جواب پس بده نه اینکه سوال کنه
Iran, Islamic Republic of
چه جوری میشه شما فقط سوال کنید و همه باید جواب بدن به شما ؟ مردم از همه شما بدون استثنا سوال دارن نه از یک عده خاص . اینکه تازگی یاد گرفتید تقصیرها را بندازید گردن این و اون جواب سوال مردم نیست .
Iran, Islamic Republic of
شما خودت تنهایی شدی نماینده ملت؟ جلیلی مرد راستین انقلاب هست و عملکرد ذلت ناپذیریش بهترین جواب است
Iran, Islamic Republic of
همونقدر که قضاوتت در مورد من درسته در مورد جلیلی هم درسته
Iran, Islamic Republic of
تنها کسی بود که اعتماد نکرد به برجام جلیلی بود .حالا شما نشستی داری توپ شوت می کنی توی زمین اینها.می خوای بگیم ظریف خوبه . همه بد اصلا تقصیر احمدی نژاده.ول کن این تراژدی قدیمی شده
Iran, Islamic Republic of
واعظی تهدید کرده که اگر لوایح تصویب نشود فشارها بیشتر می شود، اما این واقعیت رو نگفته که اگر تصویب هم نشود باز هم فشارها بیشتر می شود!
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
" امام خمینی"
بنده خدا
مثلما آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند.
نگرانی از این است زالوصفتانی که خودشان را به هرنحوی به نظام گره زده اند وبا نفاق افکنی (حزب بازی) مانند مورخوره دارن ریشه ها وتنه نظام اسلامی را بامکیدن خون مردم ضعیف میکنند.حقوق ده ها میلیونی را برای خودشان اندک وحقوق یک و نیم تا دومیلیون تومانی که فقط اجاره خونه رو پوشش نمیده را به ۷۰ درصد جامعه زیاد جلوه میدهند. وهمه فکر و ذکرشان فریب دادن مردم با شعارها در ظاهر و پیگیری ودفاع ازمنافع سرمایه دارانی که چهل سال است با مکیدن خون این ملت ورانتخواری و . . . بدست آورده اند، میباشند!! اینها خطرناکترین دشمنان نظام وملت اند.باید نظام اسلامی فکری به اینها بکند.
چون اینجور آدمها در هر لباس ومقامی تا شیره هست مگس اند وگرنه رفتنی اند.یعنی دلشون به مردم ونظام نسوخته.وهزاران بار تاسف که در هر رده ای از نظام رخنه کرده اند وهستند.
عدالت اگر شعاری نیست پس چرا نمایندگان مجلس خودشان را برای دریافتها در عناوین مختلف وسایر مسئولین در هر رده ای از نظام خودشان را محق میدانند ولی یارانه ۴۵ تومنی که در ماه چند برابر اضافیش واز مردم میگیرند وبه دروغ میگویند گران نشده است،به مردم عادی که حتی ۱ هزارم حقشان نیست را به مردم زیاد میانگارند.این کدام صیغه از عدالت مولایمان علی (ع)
چون من مسئولم چند ده میلیون تومان براشون پولی نیست.خدا مولایمان را برساند تا از این دغل بازیها و دروغها و دزدیها نجاتمان دهد.ان شاءالله
United States
آمریکا غلطی نمی تواند بکند، غلط را دارند دلباختگان به آمریکا میکنند!!!!
خسارت محض
Iran, Islamic Republic of
واعظی و دولتی ها باید درباره شکست برجام و تشدید تحریم ها پاسخگو باشند.
بنده خدا
عزیز دل واعظی ودولت تنها مسئول برجام ومذاکرات نبوده بلکه همه مسئولین صلاحیت دار نظام ودر زیر نظر رهبری عزیز انجام‌گرفته.
اگر شکستی باشد که نیست(بلکه شماهای کم اطلاع متعصب) فقط بلدید به هر چیزی وبا هر چیزی ، دانسته یا ندانسته فقط بپرید.
وبعدش هم خودتون و ولایت مدار جلوه می دهید.
اگر قبول ندارید برید از مقام معظم رهبری کسب تکلیف کنید که چکار باید بکنید.
Iran, Islamic Republic of
شخصی که خودت رو بنده خدا معرفی کردی..به مایی که با برجام کاسبی نکردیم میگی متعصب ! ملت یادشون نرفته این جمله صدباره ی رهبری عزیز که فرمود به آمریکا اعتماد نکنید ..و ملت یادشون هست که آقای روحانی تصریح کرد تمام مسئولیت برجام با منه ! حالا شما میگی که مسئولیت مذاکرات با رهبری بوده !!!
خطاب به 09:03
Iran, Islamic Republic of
روحانی و ظریف باید پاسخ بدهند که چرا برجام چالش هسته ای ایران با غرب را به چالش موشکی و منطقه ای تعمیم و گسترش داد ؟!
Iran, Islamic Republic of
جلیلی "هم " باید پاسخ بده ینی علاوه بر روحانی و ظریف، جلیلی و احمدی نژاد هم باید پاسخ بدن. چرا فوری قضاوت میکنی و ملت رو بین ما و شما تقسیم میکنید؟ میشه از افتخارات جلیلی چندتاش رو نام ببری البته به طور واضح و دور از شعار
United States
زیر بار نرفتن امضای آلماتی۲!
برو بخوان و ببین تقریبا همین مفاد برجام از جانب سایر طرفین به جلیلی پیشنهاد شده بود. دیگه ماجرای دُرّ غلتان جای آبنبات که باید یادتان باشد!
Iran, Islamic Republic of
برای چه چیزی جواب پس بده ؟
سرور
Iran, Islamic Republic of
احتمالا باید جواب بده چرا با تصویب برجام دلار شده 12 هزار تومان، گوشت 120 هزار تومان و سکه 4300000 تومان.همه اینها تقصیر جلیلی است.نیست؟...!!!!
United Arab Emirates
دوست عزیز بهتره برای تعصباتتون به دروغ متوسل نشید.....!!!
سرور
Iran, Islamic Republic of
برادر ناشناس.شما بفرمایید کدام بخش دروغ بود؟
البته جهان نیوز که در حق شما لطف داشت و بقیه را سانسور کرد.
United Arab Emirates
جهان میتونم بپرسم واقعا چرا نصف کامنت را حذف کردی؟
کلا هدفت چیه از این کامنت ها؟
سوال از 11:13
Iran, Islamic Republic of
یعنی گوشت 120 هزار تومانی و دلار 12000 تومانی دروغ است ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
دروغ؟!!!
United States
شما از کجا خرید میکنی اخوی!
آدرس کوچه تونو بده ما هم برگردیم به قیمتهای پیش-برجامی!!!!!
بنده خدا
برای این جواب پس بده که ،ایشان چکاره است که فقط سوال میکنه؟
به این جواب پس بده که اگر کاری از دستش برمیومد چرا در این چهل سال نکرده است؟
به این جواب پس بده که چه کسی ایشان را در پست ومقام سوال کننده قرار داده؟
به این جواب پس بدهد که چرا همیشه ایشان با همین سوالهای نفاق افکنانه خودشان مسئولین نظام ومنتخب مردم را زیر سوال میبرند؟
وبه خیلی چیزهائی از این جنس باید جواب بدهند وراست حسینی بفرمایند در ماه چقدر از بیت المال به هرعنوان میگیرد ودر مقابل چه کاری در یک ماه (بجز سوال کردن) به مردم انجام میدهد.
باید به این سوال عمومی مردم بدون بهانه گیری وبا صداقت جواب بدهد که چرا در این چهل سال کاری انجام نداده است ونداده اند؟ وکدام مردم ایشان را سوال کننده انتخاب کرده است؟!
Iran, Islamic Republic of
اگر دولتمردان توانستند مردم را از نتایج خسارت بار برجام قانع کنند و تعهد بدهند که بعد ازfatf دیگر باجی نباید بدهیم و پیوستن به fatf خسارت جبران ناپذیری برای کشور ندارد، آنوقت زیر بار امضای آن برویم.
Iran, Islamic Republic of
برو بابا. چرا جلیلی باید پاسخگو باشد بروید یقه کسانی رو بگیرید که ذلت رو به ما تحمیل کردند
Iran, Islamic Republic of
ادبیات شما ساندیسخورها بهتر از این نمیشه برو بابا ابته که پول مفت مملکت را می خورید و باید اینجوری مملکت را ارث پدرتون بدونید!!!! .
شیخ باشتین
Iran, Islamic Republic of
البته که ادبیات فاخر شما سلاطین دلار و سکه و مسکن و صاحبان حقوق نجومی عالیه ، خصوصاً وقتی وزیر سابق بهداشت به پیرمرد بازنشسته میگه فیزیوتراپی لازم نیست خودت بمال ، شما تهرانی ها که مالیدنو خوب بلدید
خطاب به شیخ باشتین
Iran, Islamic Republic of
تو از کجا فهمیدی که کاربر ۰۹:۴۶ اهل تهرانه من هم نظر شما (شیخ باشتین) هستم و مخالف اصلاح طلبا و لیست امید هستم و اهل تهرانم مگه همه ی مردم تهران به روحانی رای دادن که تو طلبکاری میکنی موقع نظر دادن همیشه ادب و شعور داشته باش قرار نیست چون فکر میکنی حق با تو هست به همه توهین کنی مرد حسابی
خطاب به خطاب کننده شیخ باشتین
Iran, Islamic Republic of
سلام ، ضمن احترام فراوان به حضرتعالی ، اگر دقت میکردید متوجه میشید که من فرمایشات وزیر سابق بهداشت رو نوشتم که فرمودن شما تهرانیها که مالیدنو خوب بلدید ‌. ضمن این که من متولد ۱۳۴۴ در خیابان هاشمی تهران هستم . موفق باشید
خطاب به شیخ باشتین
Iran, Islamic Republic of
در هر حال دمت گرم ببخشید اگر تند نوشتم
مخاطب قرار دهنده شیخ باشتین
Iran, Islamic Republic of
با توجه به سن و سال ایشان و این که خودش اهل تهران است و کامنتش مربوط به گفته وزیر بهداشت بوده ، بهتر نیست بخاطر این همه پرخاشگری عجولانه ازش معذرت خواهی کنی ؟ و تصمیم بگیری کامنت دیگران رو با حوصله بخونی و با متانت جواب بدی !!!
جواب 15:04
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آقای 15:04 من سه ساعت قبل از شما نظرمو گذاشتم ببین عجول منم یا تویی
Iran, Islamic Republic of
سیاست بی ادبی نیست. اگر جواب داری منطقی منتظر جواب هستیم... بی ادبی کردن که کاری نداره...
United States
اتفاقا تنها ارث آبادی و اجدادی ما ایرانیها همین مملکت است!
بله که ارث پدرمان است.
بنده خدا
پس چرا باید جناب آقای جلیلی سوال کننده باشد؟
Iran, Islamic Republic of
جلیلی مسئولیت رد کنوانسیون رو بپذیره ردش کنه کاری نداره
دولت قبلا از مردم جواز گرفته و منتخب مردمه ایا جلیلی هم با دو میلیون رای منتخب مردمه که برای سرنوشت مردم تصمیم میگیره
Bulgaria
همیشه اکثریت نشانه حقانیت نیست. اوایل انقلاب بنی صدر با بالاترین رای رئیس جمهور شد. برادر کمیت شرط نیست کیفیت شرط است
بنده خدا
دوست عزیزی که داری پشت این و اون سینه زنی میکنی
اگر از بین مسئولین نظام اسلام در رده های عالی پائین تر از رهبری عزیز ۳۱۳ نفر آدم درست وحسابی پیدا میشد .حالا شاید مولای اصلیمون ظهور فرموده بودند.
وجناب آقای جلیلی باید جایگاه خودشون وبشناسن واینگونه بین مردم وجوانان نفاق نکنند.ایشان در مقام سوال کننده نیستند.
اگر آدم خوبی باشند باید در انجام وظایف خودشون وبی منت و در مقابل پولهائی که به هر عنوان از نظام میگیرند هم انجام وظیفه کنند وهم هرکدام جوابگو باشند.
ولی نفاق میاندازند بعد همشون میشن سوال کننده.
Iran, Islamic Republic of
الان روحانی خیلی پاسخگوئه؟!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا خواهشا به نام امام زمان و مسایل شرعی یاران واقعی رهبرو دلسوزان نظام را مورد خطاب قرار ندهید جلیلی در مذاکرات فقط دنبال حقانیت کشور وعزت مردم بود .مسلما گرفتن حق یک ملت از گرگ صفتان غربی هم هزینه دارد هم زمان زیادی باید طی شود تا دشمن ناامید شود فراموش نکنیم دشمن روی خواست های باطل خود اصرار و پافشاری می کند و در اکثر اوقات نیز موفق بوده اما ما روی ارمانهای حق خود اصرار وپافشاری نمی کنیم.
Iran, Islamic Republic of
خوب اگر نیست چرا این همه هزینه می کنید و بیت المال رو دور میریزید برا انتخابات . خودتون یکی رو بزارید دیگه
Iran, Islamic Republic of
خوب پس چرا انتخابات میزارین ؟ این همه هزینه می کنین ؟
Iran, Islamic Republic of
آخه باشعور وقتي كه دولت كه مسول اين اموره و اين فاجعه رو اصرار داره بپذيريم حاضر نيست مسوليت عواقب اجراش رو به عهده بگيره يكي ديگه بياد پاسخگو باشه
چقدر شما افسادطلبا پررو هستيد
بنده خدا
توهین کردی فرهنگ خودت ونشون دادی
من حزبی نیستم ولی چرا شما های مدعی افول گرائی اینقدر تمامیت طلبید وبرای این هوستان همه چیز را خراب کنید.
همه باید بجای افولگرائی چشم وگوشمان وخودمان را مطیع اشارات هوشمندانه رهبر عزیزمان کنیم وبس.
واینقدر خودمان را در جایگاه بالاتر از مقام رهبری نبینیم واظهار نظرهای نفاق افکنانه نکنیم.
صراطی
Iran, Islamic Republic of
خب برادر عزیز رهبر انقلاب به چه زبانی باید می فرمودن که نفرمودن ، چند بار گفتن که طرفهای غربی قابل اعتماد نیستن،؟!!! بعدم شما چرا چسبیدید به سوال جلیلی ، جلیلی یا هر کس دیگه ای یکم فکر کنید که چرا دولت تو این جند سال هی ادبیات خودشو تغییر می ده قبلنا می گفتن با تصویب برجام همه چی حتی آب خوردن ما هم حل میشه الان میگن با تصویب این لوایح هیچ تضمینی برای شرایط بهتر نیست ولی جلوی شرایط بدتر رو می گیره ولی ملت تو این سالها تجربه کرده و این قانون طبیعت وحشیه که هرچقدر عقب تر بری گرگ جری تر میشه.
Iran, Islamic Republic of
چرا فکر میکنید تصمیمات دولت بی تدبیر و ناامیدی وحی منزل است و نباید مخالفت کرد؟لطفا بفرمایید با برجام و اقتصاد و سیاست ضعیف خارجی و... که تصمیمات دولت است چه گلی به سر ملت و کشور زدید که حالا نقدپذیر هم نیستید؟
Iran, Islamic Republic of
جلیلی در کمیسیون برجام مسئولیت رد برجام رو به عهده گرفت .. اما نتیجه چه شده ..یا ساده ای که این حرفو میزنی یا خوابی یا خیلی خیلی از خودی داداش !
United States
آیا دولت مسئولیت پذیرشش رو به عهده میگیره؟

قطعا خیر!
فردا میگه تقصیر مصلحت نظام بود که تصویب شد!!!!
م. حقگو
Iran, Islamic Republic of
ببخشید ایشان نسبت به چه چیزی باید جواب بده ؟!آیا نسبت به هشداری که به برجام بد فرجام داده بود؟!....
بنده خدا
دوست عزیز ایشان در مقام سوال و هشدار دهنده نیستند چون اهلیت علمی و صلاحیت اظهار نظر ندارند.....
Iran, Islamic Republic of
اقا یا خانمی که خود را بنده خدا معرفی می کنی و با کامنت های متعدد قصد داری جلیلی را مقصر و بی سواد معرفی کنی. انصافا جلیلی بی سواد بود یا حضرات . جلیلی برای مردم و انقلاب جانفشانی کرده یا حضرات که زمان جنگ امریکا بوده اند . جلیلی در زمان انتخابات عوام فریبی کرد یا حضرات ودر آخر جلیلی با اخلاق است یا اقایان که هر روز حرفی می زنند.گناه این مرد فقط این بود که می خواست عزت و اقتدار این ملت و کشور را حفظ کند.جهان نیوز خواهشا منتشر کن
Bulgaria
جواب چه چیزی رو بده .اینکه عوام فریبی نکرده یاامتیاز به دشمن نداده و مردم رو گول بزنه بعد رای جمع کنه یاخیانت نکرده به کشور و....واقعا ارزش ها جابجا شده
بنده خدا
دوست گرامی ایشان هنوز در پستی قرار نگرفته که ببینیم اگر میشد چه گلی به سر مملکت میزد.
United States
حداقل یکبار هم که شده محض رضای خدا قبل از کامنت گذاشتن یه جستجوی ساده بکن!
سمت های جلیلی که کاملا مشخص بوده و هستند!
Iran, Islamic Republic of
رفاهی که برجام برای ما آورده دیگر نیازی به کنوانسیون های دیگر نیست، اینقدر به دنبال رفاه نباشید!
Iran, Islamic Republic of
قبل از برجام دلار 3 هزار و گوشت 25 هزار تومان بود.
Iran, Islamic Republic of
بابت؟
Iran, Islamic Republic of
جواب داد ولی گوش شنوا نداشتیم، که اگر داشتیم وضع اینطوری نمیشد.
Iran, Islamic Republic of
آفساید!!!
عمار
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
مگه مثل یک عده چوب حراج زده به مملکت که جواب بده؟؟؟؟؟؟؟ جوابت رو برو از اون مسئول بی لیاقتی بگیر که بلد نیست قیمت گوشت رو ثابت نگهداره!
United States
اخوی قیمت گوشت رو تعمدا بالا برون!
مگه خبر ۱۷ هزار تن گوشت بندر شهید رجایی رو نخوندی!؟
گمرک دست کیه؟
United States
جلیلی دائما در حال پاسخگویی است!
از حسن بپرسیم در دوران طویل تکیه بر کرسی ریاست امنیت ملی چها کرد که رسیدیم به قراردادی چون برجام که تهش بشود "تقریبا هیچ"!!!
ترکمنچای و گلستان و رویترز و گس-گلشائیان و ... حداقل یک آورده ای در حد تور اروپا داشت؛ برجام چطور!!؟؟
United Arab Emirates
...
پيام عاشورايي
Iran, Islamic Republic of
خدا امثال جليلي را حفظ كند
محمد
Iran, Islamic Republic of
اگر چه خود منتقد دولت هستم
اما در این شرائط سخت باید ملاحظه دولتیان را بکنیم
و در مقابل دشمنان از دولت حمایت کنیم
راه دیگر هم وجود دارد
Iran, Islamic Republic of
انتقاد از دولت اشرافی وظیفه شرعی است .
بنده خدا
دوست خوب
اگر شما ولائی بودنتان شعاری نیست ؟
به امر رهبری عزیز اگر کاری از دستتون برمیاد کمک کنید وگرنه بگذارید هر کسی وظیفه خودش را انجام دهند.
چون نظارت رهبری بر عملکردها کامل وکافیه
یعنی کاری ازدستتون بر نمیاد حداقل آزاده باشید و پاپیچ ومشکل ساز برای مسئولین منتخب مردم وموردتائید رهبری عزیز، نباشید.لطفا
United States
ولایت مداری با مطالبه گری منافات ندارد.
امر به معروف و نهی از منکر در دل اسلام و ولایت است.
شما یکبار دیگر فروع دین را مرور کن!
مژده
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مشکل اینه که دولت پای عملکرد خودش نمی ایسته حضرت آقا قبول شرایط برجام رو با شروطی تایید کردن که مذاکره کننده ها اعم اون شروط رو رعایت نکردن حالا که برجام هیچ عایدی نداشته همه چی رو میخوان بنویسن پای حضرت آقا و این که ایشون برجام رو تایید کردن.
United States
حمایت از دلباختگان به دشمن یعنی حمایت خود دشمن!
مثل اینه که راننده ای که ماشین را در مسیر اشتباه میراند را مطلع نکنی تا ناراحت نشود!
Iran, Islamic Republic of
تف بنداز يد تو صورت مسئول دروغ گو
United Arab Emirates
به علت سانسور وحشتناک نظر مخالف دیگه سایتتون را دنبال نمیکنم.
خوش باشید.
Iran, Islamic Republic of
بیشترین خیانت به کشور در زمان همین جلیلی انجامشد وکاری کرد تا تمام قطعنامه های شورای امنیت علیه ایران تصویب شود ومیلیاردها دلاراز سرمایه های ایران نیز در این راه هزینه کرد حالا دولت را زیر سوال می برد واز عملکرد ان انتعقاد می کند
رضا
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم شما معنی خیانت و خدمت را نمی دونی و نیز از کارهای تیم مذاکره کننده زمان آقای دکتر جلیلی بی اطلاعی وگرنه چنین اظهار نظری نمی کردی.
البته هر اظهار نظر کننده ای، اگر تقوای الهی داشته باشد مواظب عواقب خواهد بود و صرفاْ برای پیروز شدن در بحث دست به هر اظهار نظر دروغ و شایعه و . . . نمی زند.
مطلب مهم دیگر اینکه بدبخت ترین انسان کسی است که بخاطر دنیای دیگران خودش را گرفتار گناه کند.
United States
بی خبری بنده خدا
اکثر قطعنامه ها در زمان ریاست حسن روحانی بر شورای عالی امنیت ملی صادر شدند!
احمد تبریزی
Iran, Islamic Republic of
اینکه واعظی افاضه فرمودند که تصویب کنید تا
فشار ها مضاعف نشود دو نتیجه را ثابت می کند
1مردم بزرگوار در 22بهمن به رخ خودی و غیر خودی کشیدند که به هر آنچه میخواهیم برسیم با
مقاومت وپایمردی خواهیم رسیدبنظر میرسید که
جناب واعظی پیام حضور مردمی در 22بهمن را
نگرفته‌اند 2میتوان انتظار داشت که بعضی از
مسؤلان بیعرضگی را کنار بگذارند ودرحد شایستگی
این مردم صبور وظایف خود را انجام دهند آنوقت
بی عرضه ها خواهند دید که دشمن جرات خط و
نشان کشیدن را نخواهد داشت
بنده خدا
United States
دوست گرامی
مردم 40 سال هست میگن و رو حرفشون تا پای جان هستند ومقاومت میکنند ولی آیا مقاومت تنها برای مردم هست .
اگر مقاومت هست رئیس محترم بانک مرکزی چقدر حقوق میگیرد و کلا چقدر درآمد دارد.
وهمینطور سایر مسئولین نظام (نه فقط دولتیها) چقدر درآمدشونه واونوقت 70 در صد مردم چقدر درآمدشونه
همه مسئولین نظام اسلامی راست حسینی بگویند بچه هاشون در کجا وچیکار میکنند و چقدر درآمدشون هست.
چرا از سهم انقلاب فقط مقاومتش به مردم رسیده ؟؟؟
آیا مدعیان عدالت و اسلام نمیبینند در زیرگروه هایشان چه خبره؟؟؟
پس چرا نمیزارن قطره ای به مردم بچکه؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اين آقا لنگه تيريبون هست برا نظر دادن
بابا باشه هرچي شد ميگيم تو بيانيه اش را بخوني
مسعود دیپلمات
Iran, Islamic Republic of
به قول روحانی ، برجام سایه جنگ را از سر ملت ایران برداشت! البته به قیمت خلع سلاح هسته ای. یعنی ما جنگ را ناکرده باختیم و باصطلاح واگذار کردیم بدون اینکه تضمینی برای صلح و یا آتش بس بدست آورده باشیم! معنی اینکار یعنی ترس از جنگ با دشمن حربی، که این نیز خلاف آموزه های دینی ما است. و لذا تا زمانی که این ترس در روحانی وجود دارد ( جنگ حربی و یا جنگ اقتصادی) دشمن همچنان در پی ترساندن ما و گرفتن امتیازات بیشر خواهد بود. راه حل این قضیه آنست که اولا" ما دندان طمع را از مساعدت دشمن پیروز شده بکشیم و خیال خود را راحت کنیم. ثانیا" دندان نیش خود را هم به طرف متخاصم نشان دهیم تا به خیال خام نیافتد.
بنده خدا
United States
دوست گرامی شما هائی که اینقدر نمی ترسید ، خب خودتون ومعرفی کنید ببینیم چند مرده حلاج بوده ای ....
United States
معلومه کاملا بی خبری! یا هم خدای نکرده مغرضی!!!
آخه سلاح هسته ای مان کجا بود که خلع کنند!؟
محض اطلاع شما هموطن عرض کنم که تا بحال چیزی بنام سلاح هسته ای! نداشته و نداریم و بنا به فتوای رهبر معظم دنبال آن هم نبوده ایم و نمی توانیم باشیم.
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا راست میگه چون شفاف و صادقانه حرف میزنه.
خدایا ! ما چرا دنبال این لیبرالها راه افتادیم و اختیار یک ملت را به دست انها دادیم که جامعه را تباه کنند؟!
Iran, Islamic Republic of
دکتر جان با تدابیر دولت تدبیر و امید بیچاره شدیم. کجایی؟