جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
معاون عملیات ارتش:

بُرد موشک‌های ساحل به دریای ارتش افزایش می‌یابد

چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب: 670835
معاون عملیات ارتش با بیان اینکه قبل از انقلاب موشک ساحل به دریا نداشتیم، گفت: امروز برد موشک‌‌های ما به ۳۰۰ کیلومتر رسیده و در آینده‌ای نزدیک افزایش خواهد یافت.
بُرد موشک‌های ساحل به دریای ارتش افزایش می‌یابد
به گزارش جهان نيوز، امیر دریادار دوم موسوی، معاون عملیات ارتش صبح امروز (چهارشنبه، 17 بهمن)، در نشست صمیمی ارتش با مردم و اصحاب رسانه که در سالن خلیج فارس باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: حفظ و آماده‌بکاری تجهیزات، یکی از مأموریت‌های مهم ارتش از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز است که این مهم به خوبی انجام شده است.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب موشک ساحل به دریا نداشتیم اما امروز برد موشک‌‌های ما به 300 کیلومتر رسیده و در آینده‌ای نزدیک افزایش خواهد یافت. حضور مقتدر در خلیج فارس، دریایی خزر و اقیانوس‌ها یکی دیگر از دستاوردهای ارتش بعد از انقلاب اسلامی ایران است، همه اینها نشان می‌دهد ظرفیت، اقتدار و توان دفاعی ارتش در سایه انقلاب اسلامی افزایش بسیاری داشته و قابل مقایسه با پیش از انقلاب نیست.

معاون عملیات ارتش با اشاره به فداکاری‌های مختلف ارتش در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی ایران، گفت: اولین پاسخ را نیروی هوایی ارتش به دشمن متجاوز داد و بعد از آن در عرصه‌های مختلف زمینی، دریایی و هوایی مجاهدت‌های فراوانی توسط فرزندان انقلاب اسلامی ایران در ارتش صورت گرفته است. 

امیر موسوی اظهارداشت: ارتش بازسازی توان و تجهیزات دفاعی را بعد از دفاع مقدس در دستورکار خود قرار داد و با تشکیل یگان زیر سطحی که راهبردی است و قبل از انقلاب اسلامی وجود نداشت و از سوی دیگر با طراحی و ساخت موشک‌های مختلف، توان بازدارندگی کشور را ارتقا داد.

منبع: تسنیم 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *