کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون عملیات ارتش:

بُرد موشک‌های ساحل به دریای ارتش افزایش می‌یابد

17 بهمن 1397 ساعت 13:21

معاون عملیات ارتش با بیان اینکه قبل از انقلاب موشک ساحل به دریا نداشتیم، گفت: امروز برد موشک‌‌های ما به ۳۰۰ کیلومتر رسیده و در آینده‌ای نزدیک افزایش خواهد یافت.


به گزارش جهان نیوز، امیر دریادار دوم موسوی، معاون عملیات ارتش صبح امروز (چهارشنبه، 17 بهمن)، در نشست صمیمی ارتش با مردم و اصحاب رسانه که در سالن خلیج فارس باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: حفظ و آماده‌بکاری تجهیزات، یکی از مأموریت‌های مهم ارتش از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز است که این مهم به خوبی انجام شده است.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب موشک ساحل به دریا نداشتیم اما امروز برد موشک‌‌های ما به 300 کیلومتر رسیده و در آینده‌ای نزدیک افزایش خواهد یافت. حضور مقتدر در خلیج فارس، دریایی خزر و اقیانوس‌ها یکی دیگر از دستاوردهای ارتش بعد از انقلاب اسلامی ایران است، همه اینها نشان می‌دهد ظرفیت، اقتدار و توان دفاعی ارتش در سایه انقلاب اسلامی افزایش بسیاری داشته و قابل مقایسه با پیش از انقلاب نیست.

معاون عملیات ارتش با اشاره به فداکاری‌های مختلف ارتش در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی ایران، گفت: اولین پاسخ را نیروی هوایی ارتش به دشمن متجاوز داد و بعد از آن در عرصه‌های مختلف زمینی، دریایی و هوایی مجاهدت‌های فراوانی توسط فرزندان انقلاب اسلامی ایران در ارتش صورت گرفته است. 

امیر موسوی اظهارداشت: ارتش بازسازی توان و تجهیزات دفاعی را بعد از دفاع مقدس در دستورکار خود قرار داد و با تشکیل یگان زیر سطحی که راهبردی است و قبل از انقلاب اسلامی وجود نداشت و از سوی دیگر با طراحی و ساخت موشک‌های مختلف، توان بازدارندگی کشور را ارتقا داد.

منبع: تسنیم 


کد مطلب: 670835

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/670835/ب-رد-موشک-های-ساحل-دریای-ارتش-افزایش-می-یابد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com