پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
شیخ عیسی قاسم:

ملت بحرین ذلت و سرسپردگی را تحمل نمی‌کند

شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 669658
شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین بیانیه ای را در مورد اوضاع این کشور صادر و تاکید کرد که ملت بحرین ذلت و سرسپردگی را تحمل نمی کند.
ملت بحرین ذلت و سرسپردگی را تحمل نمی‌کند
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، شیخ عیسی قاسم در بیانیه ای عنوان کرد: این همان کشور بحرین است، کشور اسلام و ایمان، کشور علم و معرفت و هدایت، کشور عزت و کرامت و ایستادگی، ملت بحرین ملتی با عزت نفس و مقاوم در برابر ظلم است که ذلت و خواری و سرسپردگی را نمی پذیرد و هیچ چیز را بر دین، عزت، کرامت و آزادی اش مقدم نمی دارد.

وی ادامه داد: ملت بحرین ملتی است که به کسی تعرض نمی کند و در برابر تجاوز تسلیم نمی شود، بالاتر از حق قرار نمی گیرد و به کمتر از آن رضایت نمی دهد و از آن عقب نشینی نمی کند. حقیقت، عدالت و آزادی جزء اصول ثابت و خواسته همیشگی این ملت است، آن را فراموش نمی کند و برای به دست آوردن آن خستگی ناپذیر است.

شیخ عیسی قاسم در بخش دیگر بیانیه اش تاکید کرد: بحرین نمی تواند با توجه به معنویتی که دارد و با توجه به عزت نفسی که دارد از حقیقت طلبی، انسانیت، عزت و ایستادگی دست بردارد. ملت بحرین همیشه آرمان ها، خواسته ها و مخالفتش با تجاوز را دنبال خواهد کرد. هزاران درود به بحرین و ملتش که پیش به سوی آینده ای بزرگ حرکت می کند.

گفتنی است، همزمان با نزدیک شدن به هشتمین سالروز انقلاب ۱۴ فوریه بحرین، مردم این کشور در برخی شهرهای آن تظاهرات کردند.مردم بحرین امروز جمعه با برگزاری تظاهراتی در برخی نقاط این کشور به استقبال ماه فوریه موسوم به «ماه انقلاب» در بحرین رفته و بر ادامه مسیر انقلاب تأکید کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *