جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

۳۹ روز از محاصره منزل آیت الله عیسی قاسم گذشت

جمعه ۹ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۳
کد مطلب: 530228
۳۹ روز از محاصره منزل آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در منطقه الدراز در غرب منامه توسط نظامیان رژیم آل خلیفه می گذرد و خبری از ایشان در دست نیست.
۳۹ روز از محاصره منزل آیت الله عیسی قاسم گذشت
به گزارش جهان نيوز به نقل از منابع بحرینی، اقدامات سرکوبگرانه رژیم آل خلیفه علیه شیعیان و رهبر انقلابیون بحرین همچنان ادامه دارد.
در همین راستا، ۳۹ روز از محاصره منزل آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در منطقه الدراز در غرب منامه توسط نظامیان رژیم آل خلیفه می گذرد.

در تاریخ ۲۰۱۷/۰۵/۲۳ میلادی منزل شخ عیسی محاصره شد و تاکنون اطلاعی از وضعیت ایشان در دست نیست.
این در حالی است که روز جمعه صدها نفر از مردم انقلابی بحرین به سمت منزل شیخ عیسی راهپیمایی کردند و ندای الله اکبر سر دادند.

همچنین مردم و شهروندان و شیعیان بحرینی برای ۳۷۵ امین روز متوالی در برابر منزل آیت الله «عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین واقع در الدراز تحصن کرده اند و از ایشان دفاع می کنند.

قبلا تظاهرات شبانه مردم بحرین در مخالفت با آل خلیفه برپا شده بود و مردم بحرین در لبیک به دعوت علمای این کشور به خیابان ها آمدند.

از سوی دیگر نیروهای امنیتی رژیم بحرین با جوانان انقلابی معترض به محاصره منزل شیخ عیسی قاسم به شدت برخورد کردند.

گفتنی است تاریخ ۲۰۱۶/۰۶/۲۰ میلادی روز لغوتابعیت شیخ عیسی و آغاز تجمع مردم مقابل منزل شیخ است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *