شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲
۵

موشک‌های برد بلند ایران فریاد آمریکا را درآورد

سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۶
کد مطلب: 669122
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه تمام موشک‌های کشور در برخورد با هدف دقیق شده‌اند گفت: موشک‌های برد بلند ایران فریاد آمریکا را درآورد.
موشک‌های برد بلند ایران فریاد آمریکا را درآورد
به گزارش جهان نيوز، امیر سرتیپ امیر حاتمی، شامگاه سه‌شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: دشمنان مشکلات بسیاری برای کشور ما در زمینه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی ایجاد کرده اند اما خوشبختانه در حوزه دفاعی مشکلی نداریم و با قوت در حال پیگیری برنامه‌های خود هستیم.

وی بیان کرد: تحقیق و پژوهش در حوزه نیروهای مسلح از اهمیت بسیاری برخوردار است و در این راستا نیز اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و تلاش ما حرکت در مسیر تعیین شده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: علاوه بر ۶۰ کاری که ما اولویت‌بندی و هدف‌گذاری کرده بودیم سازمان‌های صنعتی هم حدود ۴۰ فعالیت اضافه کرده و نزدیک به ۱۰۰ کار را به سرانجام رساندند.

حاتمی با بیان اینکه از جمله این فعالیت‌ها، موشک برد بلندی است که فریاد آمریکایی‌ها از آن درآمد، گفت: یک موشک با برد ۲ هزار کیلومتر که تست شد و در فاصله ۲ هزار کیلومتری، درست در وسط یک مربع ۳۰ متر در ۳۰ متر فرودآمد.

وی خاطرنشان کرد: همواره در وزارت دفاع روی دقت موشک‌ها کار صورت گرفته و الان همه موشک‌ها حتی همه موشک‌های برد بلند کشور دقیق شده‌اند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: تلاش می‌کنیم این دستاوردها بلافاصله وارد چرخه تولید شوند و در اختیار نیروهای مسلح قرار گیرد که آنها هم به شایستگی در حال انجام کارها و ماموریت‌های خودشان هستند.

حاتمی با تاکید بر اینکه به حمدالله ما امروز با تهدید نظامی حداقل در کلام مواجه نیستیم، گفت: حضرت آقا فرمودند که جنگ الان نمی‌تواند اتفاق بیفتد، یعنی دشمن احساس می‌کند که از جنگ آسیب می‌بیند و نمی‌تواند به اهدافش دست پیدا کند.

وی بیان کرد: البته این جریان اینگونه است و باید مدام تلاش صورت گیرد و به سمت پیشرفت‌های بیشتر حرکت کنیم تا این بازدارندگی حفظ شود.

وزیر دفاع تصریح کرد: امروز وزارت دفاع ایران با تولیدات خود نیازهای نیروهای مسلح را به طور کامل پوشش داده و هیچ وابستگی در این زمینه به خارج از کشور نداریم.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فرانک
United States
درود بر مربع ۳۰×۳۰ پس از ۲۰۰۰ کیلومتر....... افتخار میکنم..... ولی باید سیاستمدار هم بود و این موفقیتها را اشاره کرد ولی کشوری( آمریکا و اسرائیل) را تهدید نکرد تا موثرتر باشد. با شنیدن موفقیت موشکی حساب کار خودشان بدستشان میاید!!!!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مذاکره، توافق هسته ای، برجام، روحانی، عراقچی و ظریف و... با آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار نتیجه اش این شده که آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار با دستور صهیونیست ها جنایتکار با کمک مالی عربستان سعودی، امارات و بحرین هر روز به ملت اهانت، توهین، تحریم، تهدید، دخالت، مداخله و خیانت کنند.
مدیران دولت روحانی و دولت روحانی ازسال 1357 تاکنون درک نمی کنند آمریکایی ها و کشورهای اروپایی ها و صهیونیست ها برخی کشورهای عربی جنایتکار ازسال 1357 تاکنون دشمنان درجه یک نظام جمهوری اسلامی ایران و دشمنان درجه یک ملت هستند با دشمنان نظام و ملت مذاکره هسته ای می کنند.
جواد
Iran, Islamic Republic of
موشکهای ایران نه دقت دارند نه شعاع تخریب نه قدرت انفجاری
ایشان جواد هستند:
Italy
....
Iran, Islamic Republic of
پس نگران چی هستید؟ D: