شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱۲

هرگونه سگ گردانی در تهران ممنوع شد

سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب: 669054
رئیس پلیس تهران گفت: با افرادی که در اماکن عمومی اقدام به سگ‌گردانی می‌کنند، برخورد جدی خواهد شد.
هرگونه سگ گردانی در تهران ممنوع شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سردار حسین رحیمی با بیان اینکه برخی افراد با آوردن سگ به معابر عمومی باعث ایجاد ترس و دلهره برای شهروندان شده‌اند، اظهار کرد: پلیس با اخذ مجوز از دادستان تهران، با افرادی که در اماکن عمومی مانند پارک‌ها سگ گردانی می‌کنند، برخورد خواهد کرد.

وی افزود: مکان‌های عمومی جای سگ‌ گردانی و رفت و آمد حیوانات نیست، حمل سگ در درون خودروها ممنوع است و در صورت مشاهده این موضوع، برخورد جدی پلیس با حاملان سگ در خودروها انجام می‌شود.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به نحوه برخورد با متخلفان گفت: قطعا در برخورد اول با افراد برخوردی می‌شود ولی نحوه چگونگی برخورد با آنها بعد از جلسه با دادستان اعلام می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
جناب رحیمی خداوند خیر دو دنیا به شما وهمه کسانی که این طرح را یاری کنند بده؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
دقیقا. خداوند پدر و مادرتان را رحمت کند.
United Kingdom
از هفته اینده نفس هم بخواهید بکشید باید از مقامات اجازه بگیرید نفس بکشید ، مملکت ارث پدری شماست و هر چی ما میگیم .
Iran, Islamic Republic of
عمرآ نیروی انتظامی با سگ گردانها و بی حجابی برخورد نماید.ما که تا حالا ندیدیم .
فرانک
United States
پس تکلیف اینهمه سگ خانگی چی میشه؟؟!!! شما چقدر عاشق «حصر» هستید!!! چند سال پیش اینکار را می‌کردید لااقل. همان زمان « حصر»!!!
Iran, Islamic Republic of
خوبه خودت میگی سگ خانگی! نه سگ پارکی و خیابونی.
Canada
سگ خانگی احتیاج به شماره ۱ و ۲ دارد که در پای درختان این کار را انجام میدهد!!!! باید کمی هم راه برود و بدود حیوان زبان بسته!!! گناه دارد در اتاق تا آخر عمر!!! اصلا نگهداری سگ و حیوان خانگی گناه است و سلب آزادی حیوان محسوب میشود.
Iran, Islamic Republic of
فکری به حال ما آپارتمان نیشینان هم کنید که امراض و آلودگی های بهداشتی و صوتی سگی را در محل زندگیمان تحمل می کنیم
Iran, Islamic Republic of
پلیس باید با سگ گردانی ادمهای بی فرهنگ به دلایل زیر برخورد جدی کند: 1- سگ بازی و سگ گردانی مغایر فرهنگ دینی و ملی ما است 2- به امنیت روانی جامعه صدمه میرساند 3-بهداشت جامعه را به خطر میاندازد 4- برای مردم مزاحمت ایجاد میکند 5- فرهنگ سازی جاهلی را در جامعه رواج میدهد 6- اکثریت مردم با این مانور جاهلی در کوچه و خیابان مخالف اند 7- سگ بازی و همراه داشتن سگ در کوچه و خیابان مربوط به فرهنگ و جوامع جاهلی غربی است از این جهت تبعات زشت و سخیف دیگر انان را نیز در پی خواهد داشت
م. ناظر
United Arab Emirates
...