جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱۰

سگ‌گردان‌ها در اماکن عمومی بازداشت می‌شوند

سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 667296
دادستان فردیس گفت: افرادی که مبادرت به سگ‌گردانی تحت عنوان تفریح یا خودنمایی در سطح شهر کنند، مشمول تذکر خواهند شد و به دستور قضایی جلب و به دادسرا اعزام می‌شوند.
سگ‌گردان‌ها در اماکن عمومی بازداشت می‌شوند
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس،‌ حسن جهانشاهلو دوشنبه شب در البرز، اظهار داشت: با توجه به تعدد وجود سگ‌ها در اماکن تفریحی و سگ‌گردانی در پارک‌ها توسط برخی افراد که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی را نیز به‌دنبال داشت، مقابله با این اقدام در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به حادثه اخیر حمله سگ به چند عابر و کودک، افزود: مطالبات به حق مردمی خواستار جمع‌آوری این قبیل مسائل است، سگ‌های موجود در خیابان ایجاد ترس و اضطراب میان کودکان و اطفال را به دنبال دارد.

دادستان فردیس با بیان اینکه احتمال حمله این قبیل سگ‌ها به کودکان حاضر در پارک‌ها وجود دارد، تصریح کرد: مصداق متعددی از حمله سگ‌ها به شهروندان در دادسرای فردیس موجود است.

جهانشاهلو گفت: جلوگیری از سگ‌گردانی مصداق پیشگیری از جرم به شمار می‌آید و کمک می‌کند تا از وقوع جرم تعرض به افراد، ایجاد ترس و تهدید علیه بهداشت جلوگیری شود.

وی یادآور شد: با توجه به مطالب گفته شده، از این پس افرادی که مبادرت به سگ‌گردانی تحت عنوان تفریح یا خودنمایی در سطح شهر کنند، مشمول تذکر خواهند شد و حیوان به مرکز نگهداری حیوانات منتقل خواهد شد و فرد به دستور قضایی، جلب و به دادسرا اعزام می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس در پایان مامورین شهرداری را موظف به انجام این دستور قضایی برشمرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برای شهرهای دیگر هم فکری بکنند. حتما باید یک قتنون تصویب کنند. در شهرهای دیگر هم مردم از دست این نوع سگها و سگ گردانی ها در عذاب هستند...
Iran, Islamic Republic of
ما تقاضامون اينه كاخ نشينان مجازات شوند
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم کار درست انجام داده چرا توکل کشور انجام نمیدن که دیگه مشکلی پیش نیاد
Iran, Islamic Republic of
کلا در کل کشور باید ممنوع بشه . یعنی چی قلاده گردن خانوادشون میندازن میارن تو خیابون
Iran, Islamic Republic of
برای یه قشر خاص خوشگذرون علاف و بی دین و ایمان اینهمه آدم باید مشکل براشون درست بشه
Iran, Islamic Republic of
همین دو هفته پیش توی خیابون مطهری تهران یه سگ پرید جلوی زنم و تا خواستم برخورد کنم صاحب سگه شروع کرد به داد و فریاد و الحمدلله هم از خجالت خودش در اومدم و هم خجالت سگش و تازه زنگ زدم به 110 و طلبکارم شدم و طرفم تا دید زنگ زدم سگش رو برداشت و در رفت
Iran, Islamic Republic of
بخدا اگر توی دین و قانون اومده بود که خر نجسه یا گاو نجسه همه اونهاییکه الان سگ می گردونن همشون خر و گاو می گردوندن . بعضی ها فقط میخوان خودشون رو مطرح کنن و دیده بشن حالا به هر طریقی شده
Iran, Islamic Republic of
انسان همیشه به اون چیزی تمایل داره که ذاتش تمایل داره . حالا بعضی ها هم فقط به سگ تمایل دارن و مشکل از ذاتشونه
Iran, Islamic Republic of
سگ گردوندن فقط کار یه مشت آدم عقده ایه که چون شخصیتی ندارن میخوان با سگ بازی خودشون رو باکلاس نشون بدهن
ب
Iran, Islamic Republic of
به شرط آن که مجلس ودولت ماده و تبصره برای آنها نگذاره؟