جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

آتش‌سوزی گسترده در یک واحد مسکونی/ ۲۰ نفر نجات یافتند

دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۷
کد مطلب: 668827
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: آتش‌سوزی گسترده‌ای در یک واحد مسکونی واقع در نازی آباد اتفاق افتاده بود که بر اثر آن یک نفر مصدوم و ۲۰ نفر نجات یافتند.
آتش‌سوزی گسترده در یک واحد مسکونی
به گزارش جهان نيوز، جلال ملکی، اظهار داشت: در ساعت ۱۸:۲۴ دقیقه امشب یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در محله نازی‌آباد به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و سه ایستگاه با تمامی امکانات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد در یک واحد ۷۵ متری یک ساختمان چهار طبقه ۸ واحدی آتش‌سوی رخ داده و کاملاً شعله‌ور بود. اطلاعات اولیه حاکی از این بود که یک انفجار کوچک نیز در ابتدا رخ داده بود و شکستگی شیشه‌ها و دروپنجره نیز مشاهده می‌شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران افزود: شعله‌های آتش به واحد مجاور نیز سرایت کرده بود و دود غلیظی نیز طبقات را فرا گرفته بود و تعدادی از ساکنان به طبقات پایینی منتقل شده بودند. آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش تمامی افراد را از ساختمان خارج کردند و در طبقه چهارم سه نفر وجود داشتند که یک نفر از آنها به دلیل سوختگی تحویل عوامل اورژانس شد و در نهایت از این ساختمان ۲۰ نفر از ساکنین به سلامت از محل خارج شدند آتش کنترل شد و در حال حاضر نیروهای آتش‌نشانی در حال بررسی علت حادثه هستند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *