جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

تجمع دانشجویان در اعتراض به اقدام اخیر ترامپ

چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب: 610616
دانشجویان تهرانی ضمن برگزاری تجمع در واکنش به اقدام آمریکا درباره برجام مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا، از مسئولان دولت خواستند از این پس طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عمل کرده و پاسخ قاطعی به نقض عهد آمریکا دهند.
تجمع دانشجویان در اعتراض به اقدام اخیر ترامپ
به گزارش جهان نيوز، دانشجویان دانشگاه‌های مختلف تهران دقایقی پیش، در واکنش به اقدام شب گذشته ترامپ و خروج آمریکا از برجام مقابل لانه جاسوسی تجمع اعتراضی برگزار کردند.

دانشجویان در این تجمع با سر دادن شعار « مرگ‌بر آمریکا» و  « مرگ بر اسرائیل» انرجار خود را از سیاست‌های خصمانه آمریکا و متحدانش اعلام کرد.

دانشجویان معترض همچنین با در داشتن پلاکاردهایی از مسئولان دولت خواستند تا از این پس طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عمل کرده و پاسخ قاطعی به نقض عهد آمریکا بدهند.

دانشجویان در این تجمع که از ساعت 17 امروز آغاز شده، قصد دارند با آتش زدن متن برجام و پرچم آمریکا اعتراض و انزجار خود را نسبت به سیاست‌های خصمانه این کشور نشان دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *