سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۵

۵ هزار دختر برای اغوای جنسی انگلیسی‌ها

سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 665794
طبق توصیه آژانس یهود و دیگر نهادهای صهیونیستی، 5000 هزار دختر بین 18 الی 25 سال مأمور بودند تا خود را به سربازان انگلیسی نزدیک کنند.
۵ هزار دختر برای اغوای جنسی انگلیسی‌ها
به گزارش جهان نيوز، داستان تشکیل رژیم صهیونیستی از آن داستان‌های غم‌انگیزی است که کمتر در طول تاریخ مشابه‌اش را سراغ داریم. غم‌انگیز از آن جهت که موجودیتی جعلی بدون پشتوانه تاریخی و در عرض چند ده سال بر خطه‌ای از منطقه مسلمانان مستولی شد. صرفاً به کمک حیله و فریب صهیونیسم و ساده‌اندیشی سران منطقه و اعتقاد قلبی به یک اصل اساسی و آن هم اینکه «از هر وسیله‌ای برای نیل به هدف می‌توان بهره برد»، حتی اگر شنیع‌ترین کارها باشد.

صهیونیسمی که در مسیر خود از هر وسیله‌ای بهره برد؛ هزینه‌های هنگفت برای کشاندن یهودیان از اقصی نقاط دنیا، رخنه در میان قدرت‌های جهانی و کسب حمایتشان، قتل و کشتار و ترور تا کمک گرفتن از حربه جذابیت‌های جنسی! در این نوشتار کوتاه به این حقیقت تاریخی خواهیم پرداخت که صهیونیست‌ها چگونه در مسیر تشکیل موجودیت اسرائیل، حتی حاضر به عرضهدختران یهودی نیز بودند.

بهانه پرداخت به این موضوع، برگزاری تئاتری است که هفته گذشته با نام «در آن شب» در قدس اشغالی روی پرده رفت. تئاتری که به کارگردانی «مایا باونوس» و بر پایه تحقیقات «دانبیلا رایخ» استاد دانشگاه «حیفا» ساخته شده بود و به عرضه دختران یهودی به سربازان انگلیسی در طول سال‌های ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۸ می‌پرداخت. یعنی پیش از اعلام موجودیت جعلی اسرائیل و در دوران قیمومیت ۳۰ ساله انگلیس بر فلسطین.
در طول سال‌های ذکر شده که همزمان با جنگ جهانی دوم بود، استعمار انگلیس تصمیم گرفت بر خلاف رویه گذشته و در راستای جذب حمایت سران عرب منطقه در شرایط جنگی، حمایت خود از نهادهای صهیونیسم را در فلسطین کاهش دهد که این امر موجب بروز تنش و درگیری و در موارد متعددی ترور انگلیسی‌ها از سوی هسته‌های تروریستی صهیونیسم شد.

تشکیلات نظامی و صهیونیستی «ایرگون» و «لیحی» که با انشعاب از «هاگانا» و در دهه ۱۹۳۰ میلادی تشکیل شده بودند با انتشار ششمین کتاب سفید توسط انگلیس در راهبرد خود تجدیدنظر کرده و علاوه بر فلسطینی‌ها، مراکز متعلق به بریتانیا را نیز مورد حمله تروریستی قرار دادند. این حملات تمام مراکز سیاسی و اقتصادی همچون ادارات، مراکز پلیس، راه‌آهن، مراکز نفتی و قایق‌های انگلیس را در برمی‌گرفت. هدف از این حملات آن بود که با ایجاد فشار، بریتانیا را برای ایجاد دولت یهودی در فلسطین متقاعد سازد.

رایخ می‌گوید که قصه دختران یهودی از تاریخ‌نویسی صهیونیست‌ها در خصوص دوره قیمومیت انگلیس پاک شده است و تلاش می‌شود این روایت تاریخی دیده نشود.اما استفاده از ابزار ترور کافی نبود. سیاست تطمیع نیز در کار بود. در طول جنگ جهانی دوم بیش از ۱۰۰ هزار سرباز انگلیسی و استرالیایی وارد تل آویو شدند. شهری که در آن زمان ۲۰۰ هزار نفر جمعیت داشت. از سوی دیگر شهری بود که طبق برخی منابع ۴۰۰ باشگاه شبانه در آن مشغول فعالیت بودند و نهادهای صهیونیستی تلاش داشتند در این میانه شرایط را برای سربازان انگلیسی به نحوی کنند که آن‌ها را به سمت خود جذب کرده یا به هنگام برگشتشان به کشور خود، آرمان‌های صهیونیسم را تبلیغ و اشاعه دهند. علاوه بر این، سربازان انگلیسی کسانی بودند که با نازی‌ها به عنوان دشمن شماره یک یهودیان می‌جنگیدند.

بر اساس تحقیقات «دانبیلا رایخ» استاد دانشگاه حیفا، طبق توصیه آژانس یهود و دیگر نهادهای صهیونیستی، ۵۰۰۰ هزار دختر یهودی بین ۱۸ الی ۲۵ ساله مأمور بودند تا خود را به سربازان انگلیسی نزدیک کنند. در سال ۱۹۴۳ یک روزنامه آمریکایی در مقاله‌ای از وضعیت تل آویو نوشت و اعلام کرد که تعداد روسپی‌های این شهر نسبت به جمعیت ۲۰۰ هزار نفری آن، رتبه اول جهان را دارد.

شرایط بعدها به قدری وخیم شد که صدای نهادهای مذهبی یهودی نیز در آمد و بیماری‌های قرابتی در بین دختران یهودی و سربازان انگلیسی شایع شد. با وخامت اوضاع در سال ۱۹۴۲ جمعیت «حفاظت از شرف دختران اسرائیل» از سوی شورای دینی تل آویو تأسیس شد.

به نوشته روزنامه القدس العربی، وضعیت به گونه‌ای بود که سربازان انگلیسی از اینکه مکانی برای آسودگی آن‌ها از دست روسپی‌های یهودی یافت نمی‌شود، شکایت می‌کردند.

رایخ می‌گوید که قصه دختران یهودی از تاریخ‌نویسی صهیونیست‌ها در خصوص دوره قیمومیت انگلیس پاک شده است و تلاش می‌شود این روایت تاریخی دیده نشود.
به گفته‌ی وی، رهبران صهیونیسم به تکریم و مهمان‌نوازی از سربازان انگلیسی توصیه و تشویق می‌کردند. اما نکته مهم استفاده از دختران برای پیشبرد پروژه‌ی صهیونیسم بود.

مهمانخانه
در یکی از این نامه‌ها، سربازی از نیروی دریایی انگلیس می‌نویسد: «موفق شدید اسرائیل را به خانه دوم من تبدیل کنید.»

مهمانخانه‌ها از دیگر ابزار صهیونیست‌ها برای جذب سربازان انگلیسی بود. مکان‌هایی که با سرمایه مؤسسات صهیونیستی برای ارائه خدمات به دهها هزار سرباز خارجی ساخته شده بود.

داخل این مهمانخانه‌ها، یک سرباز انگلیسی می‌توانست فست فود به قیمت بسیار ارزان و کلاس‌هایی برای فراگیری زبان عبری و خدمات رفاهی و نشست‌های مختلف را تجربه کند.

طبق تحقیقات دکتر «رایخ» بخش دیپلماسی آژانس یهود مسئول اجرایی این مهمانخانه‌ها بود و نکته مهم اینجاست که پس از انتشار کتاب سفید ششم در سال ۱۹۳۹ از سوی بریتانیا که به نوعی تشکیل موطن یهودی را منکر می‌شد و خشم گروههای صهیونیستی را موجب شد؛ آژانس یهودی معتقد بود که باید ارائه خدمات به سربازان انگلیسی افزایش یابد؛ بر خلاف دیگر نهادهای صهیونیسم که معتقد بودند این خدمات باید متوقف شود.

دکتر «رایخ» توضیح می‌دهد که مجموع خدمات صهیونیست‌ها باعث شد تا سربازان انگلیسی پس از بازگشت به کشورشان نامه‌های تشکر آمیز زیادی به آژانس یهود ارسال کنند. در یکی از این نامه‌ها، سربازی از نیروی دریایی انگلیس می‌نویسد: «موفق شدید اسرائیل را به خانه دوم من تبدیل کنید.»

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خب به شما چه
Iran, Islamic Republic of
به به !
عجب دانشمندی ؟!

این نشان نمی دهد که رژیم سفاک ، غاصب و‌ نامشروع صهیونیستی بر چه مجموعه کثیفی بنا شده ؟
Iran, Islamic Republic of
کلا هیچ چیزی به شما مربوط نیست و شما بگیر بخواب
Iran, Islamic Republic of
ذات و بنیاد و اساس صهیونیسم بر پایه بدترین اشکال شناخته شده تشکل ها است
رر
Iran, Islamic Republic of
....