پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

تمایل ترامپ برای دیدن از دیوار مرزی مکزیک

پنجشنبه ۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 661612
رئیس جمهور آمریکا قصد دارد پیش از سخنرانی سالیانه در کنگره از مرز مکزیک و ایالات متحده بازدید کند.
تمایل ترامپ برای دیدن از دیوار مرزی مکزیک
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه گفت: می خواهم پیش از سخنرانی ماه آینده در کنگره، از مرز مکزیک و آمریکا دیدن کنم.
ترامپ که در جمع خبرنگاران در جریان سفر اعلام نشده به عراق سخن می گفت، افزود: تمایل دارم پیش از سخنرانی وضعیت کشور که قرار است اواخر ژانویه انجام شود، از دیوار مرزی بین آمریکا و مکزیک دیدن کنم.

ترامپ همچنان بر ساخت دیوار مرزی با مکزیک پافشاری می کند. کنگره هنوز با اختصاص بودجه 5 میلیارد دلاری این پروژه موافقت نکرده و همین اختلافات موجب تعطیلی بخشی از فعالیت های دولت آمریکا شده است.

ترامپ گفته است که دولت تا زمانی تعطیل خواهد بود که کنگره با اختصاص منابع مالی مورد نیاز برای ساخت دیوار مرزی مکزیک موافقت کند.

رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: ما نیاز به امنیت برای کشورمان داریم. تروریست هایی هستند که از طریق مرز جنوبی وارد کشور می شوند.سیاست های مهاجرتی ترامپ با انتقادات گسترده داخلی و بین المللی روبرو شده است.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *