جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۲۲

دروغگویی ترامپ در سخنرانی سالانه لو رفت

پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب: 671064
یکی از نمایندگان کنگره آمریکا، دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور را به دروغ‌گویی متهم کرد.
دروغگویی ترامپ در سخنرانی سالانه لو رفت
به گزارش جهان نيوز به نقل از سی.ان.ان، «ورونیکا اسکوبار»، از نمایندگان تگزاس در مجلس نمایندگان آمریکا ترامپ را به دروغگویی متهم کرده و گفته است سخنان ترامپ هیچ ارزش و اعتباری ندارد.

نماینده تگزاس در مجلس نمایندگان، ضمن تکذیب ناامنی در منطقه ال پاسوی تگزاس به عنوان یک منطقه در مجاورت مرز مکزیک، ترامپ را متهم کرد که در سخنرانی سالانه خود دروغ گفته و اطلاعات غلط به رسانه‌ها و مردم داده است.

ورونیکا اسکوبارخواستار عذرخواهی ترامپ از مردم آمریکا بویژه مردم تگزاس شده است.

پیش از این دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در جریان سخنرانی سالانه خود در کنگره امریکا با دفاع از طرحش برای احداث دیوار در مرز مکزیک، گفته بود احداث این دیوار امنیت مناطق مرزی تگزاس را که بدلیل مجاورت با مرز مکزیک بسیار ناامن شده‌اند، تامین خواهد کرد.

ترامپ بر ساخت دیوارمرزی مکزیک تاکید و پافشاری دارد و خواستار اختصاص بودجه بیش از ۵ میلیاردی برای ساخت این دیوار است، هرچند بیشتر نمایندگان کنگره آمریکا با چنین طرحی مخالفت کرده‌اند.

اختلاف ترامپ و کنگره بر سر احداث دیوار مرزی اخیرا به تعطیلی بیش از یک ماهه دولت آمریکا منجر گردید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
با آمریکایی ها، کشورهای اروپایی، سعودی ها، اماراتی ها، بحرینی ها، صهیونیست ها و تروریست ها و حامیانشان مثل خودشان رفتار می کنیم
کاری می کنیم آمریکایی ها، کشورهای اروپایی، سعودی ها، اماراتی ها، بحرینی ها و صهیونیست ها پشیمان شوند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مدعیان حقوق بشر و تروریست های داعش برای ما یکی هستند.
آمریکایی ها، کشورهای اروپایی، سعودی ها، اماراتی ها، بحرینی ها، صهیونیست ها، تروریست های داعش و گروه های تروریستی برای ما یکی هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
سازمان های بین المللی درمدت 8 سال چشم خود را به روی جنایات آمریکا وانگلیس وعربستان سعودی وقطر وامارات واردن وترکیه واسرائیل بسته است. رسانه های مدعیان حقوق بشر، جنایت های آمریکا وهمپیمانانش را نادیده می گیرند.همکاری آمریکا وهم پیمانانش درکشتار مردم سوریه وعراق وغزه ویمن ومصر ولیبی وافغانستان و...! چرا آمریکا داعش به افغانستان فرستاد؟ چرا آمریکا داعش به لیبی فرستاد؟ چرا آمریکا داعش به مصر فرستاد؟ چرا آمریکا داعش به یمن فرستاد؟ ادعای های سران ترکیه غیرقانونی است. بیمارستان های ترکیه همچنان پذیرای شورشیان سوریه است. داعش یکی ازدستگاه های دولت ترکیه است. دست داشتن ترکیه در ورود تروریست ها به سوریه وعراق و...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
نوع عملکرد آمریکا در آتش بس پیشنهادی اش در سوریه نشان داد که این کشور به هیچ وجه قابل اعتماد نیست. موارد قبلی پیشنهاد آتش بس از سوی آمریکا هم به تجهیز تروریستها برای حمله به ارتش سوریه منجر شده بود. وزیر خارجه اسبق آمریکا ما ایرانیها را تهدید کرده که اسرائیل 200 کلاهک هسته ای خود را به طرف ایران نشانه گرفته است. در چنین شرایطی بعضیها میگویند بودجه نظامی و دفاعی کشور باید حذف بشود. باید دید این بازی در زمین دشمن به عبارت بهتر تکمیل پازل بیگانگان چه علتی دارد. ایران اسلامی این آمادگی را دارد که رژیم صهیونیستی قبل از آنکه دستش به سوی شلیک برود تلآویو و حیفا را با خاک یکسان کند. حقیقت این است که اسرائیل مرده فقط تشییع جنازهاش به تأخیر افتاده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
هر کشور عربی که با اسرائیل رابطه برقرار کند دشمن فلسطین است هر کشور عربی که با اسرائیل رابطه برقرار کند دشمن فلسطین است هر کشور عربی که با اسرائیل رابطه برقرار کند دشمن فلسطین است هر کشور و دولتی که وارد روند عادیسازی روابط با رژیم صهیونیستی شود خود را در کنار جبهه دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین قرار داده و هیچ قرابتی با فلسطینیها ندارد. «هیچ کشور عربی حق عادیسازی روابط با رژیم صهیونیستی را ندارد چون این اقدام به منزله به رسمیت شناختن و مشروعیت بخشیدن به وجود اشغالگران در خاک فلسطین است.» «عادیسازی روابط به معنای به رسمیت شناختن اشغال 75 درصد از سرزمین فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی و در واقع رسمیت بخشیدن اشغال مناطق 1948 و بیتالمقدس است.»
بابائی
Iran, Islamic Republic of
چطورمی توان به رژیم صعیونیستی که لااقل ۲۰۰ کلاهک هسته ای دارد و اجازه داد مدعی جهان عاری از سلاح هسته ای و برنامه هسته ای ایران باشد؟ علاوه بر آنکه سلاحهای کشتار جمعی رژیم صهیونیستی باید تحت نظارت جامعه بینالمللی نابود شود و منطقه خاورمیانه اسلامی عاری از سلاحهای کشتار جمعی اداره شود کلیه قطعنامههای شورای امنیت علیه اسرائیل غاصب باید مو به مو اجرایی شود. در ضمن برای تحقق این امر خطیر پیشنهاد میشود در جهت سلامت نفوس انسانی در جامعه بشری امتیاز حق وتوی جمهوری اسلامی ایران که قطعاً به ندرت از آن استفاده خواهد شد توسط سازمان ملل متحد و افکار عمومی جامعه بشری طی یک همهپرسی جهانی به رسمیت شناخته شود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا وانگلیس واسرائیل وعربستان سعودی وترکیه درمدت 6 سال است عاملان اصلی جنگ وقتل عام مردم مظلوم وبی گناه سوریه وعراق ولبنان ومنطقه هستند. شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه آمریکا عمل نمی کند. شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه انگلیس عمل نمی کند. شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه رژیم کودک کش صهیونیستی عمل نمی کند. شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه عربستان سعودی عمل نمی کند. شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه ترکیه عمل نمی کند.

نتانیاهو نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی را فردی توصیف می کند که «باید مانند یک میمون در حیات وحش آفریقا زندگی کند

سیاست های تجاوزکارانه رژیم کودک کش صهیونیستی منطقه تهدید می کند. ما به دنبال آزاد سازی سرزمین فلسطین ازاشغالگری رژیم کودک کش صهیونیستی هستیم.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
از تمام سازمانهای حقوق بشر و سازمان ملل درخواست داریم به دلیل اینکه مقامات رژیم اسرائیل و مقامات عربستان در طول این ۶۰ سال به تمامی، انسانها را قتل عام کرده اند و همه نوع سلاح دارند انسانهای بیگناه و غیر نظامی را سر می برند جهت نگهداری این وحشیها در باغ وحش ودیوانه خانه قطعنامه صادر شود وجهت انتقال این وحشیهای غیرانسانی اقدام فوری شود سازمان اطلاعات عربستان و اسراییل در انفجار بیروت دست داشتند بسیار روشن است که از انفجار در نزدیکی سفارت ایران در بیروت بوی نفت و دلار به مشام می رسد و کشور های مشخصی در منطقه مانند عربستان و کشورهای حوزه خلیج فارس و اسراییل خواهان توسعه سیاست های تروریستی در منطقه هستند و در پشت اقدامات تروریستی ایستاده اند
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مبارزه با ترکیه، دفاع ازاسلام است.
ترکیه مانند عربستان سعودی، امارات و بحرین ثابت کرد که دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان وبشریت است.
اردوغان و داعش یک هدف را دنبال می کنند.
ترکیه حامی داعش است.
اروغان به علت جنایات جنگی درسوریه باید محاکمه شود.
اردوغان یک دروغگوست و دروغ های زیادی گفته است.
اردوغان تاکنون حتی یک حرف درست نزده است.
ترکیه مرتکب جنایت جنگی درسوریه شده است.
ترکیه مقصراصلی طولانی شدن جنگ درسوریه است.

اسپوتنیک:
ورود بیش از ۱۵۰۰ تروریست خارجی از ترکیه به ادلب سوریه
ورود بیش از ۱۵۰۰ تروریست خارجی از ترکیه به ادلب سوریه
چهارشنبه 17 بهمن 1397 - 15:07
منابع محلی سوریه خبر دادند بیش از هزار و پانصد تروریست با نظارت یک واسطه ترکیه‌ای و نیروهای ژاندارم ترکیه وارد سوریه شده‌اند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
سازمان های بین المللی ازسال 2001 تاکنون شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش درسراسر منطقه هستند.
دبیرکل سازمان ملل با دریافت رشوه ازعربستان سعودی، امارات، بحرین و اسرائیل از جنایتکاران جنگی درفلسطین، نوارغز، لبنان، افغانستان، پاکستان، لیبی، عراق، سوریه، یمن و منطقه حمایت می کند.

رئیس شورای امنیت سازمان ملل با دریافت رشوه ازعربستان سعودی، امارات، بحرین و اسرائیل از جنایتکاران جنگی درفلسطین، نوارغز، لبنان، افغانستان، پاکستان، لیبی، عراق، سوریه، یمن و منطقه حمایت می کند.

رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل با دریافت رشوه ازعربستان سعودی، امارات، بحرین و اسرائیل از جنایتکاران جنگی درفلسطین، نوارغز، لبنان، افغانستان، پاکستان، لیبی، عراق، سوریه، یمن و منطقه حمایت می کند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
رزمنده ایرانی، آمریکا را به ادامه حمایت از تروریسم متهم کرد
رزمنده ایرانی باردیگر آمریکا را به ادامه حمایت از تروریسم و عدم انجام اقدامات قاطع در این زمینه متهم کرد.
آمریکا هیچ کاری برای افغانستان، پاکستان، عراق، لیبی ، سوریه ومنطقه خاورمیانه نکرده است.
که واشنگتن میلیاردها دلار کمک نظامی و غیر نظامی به تروریسم، القاعده، طالبان، داعش، گروهک جیش الظلم، گروهک تروریستی منافقین، مخالفان سوری وگروه های تروریستی کرده است وهمچنان نیزادامه می دهد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا ازسال 2001 تاکنون هیچگونه همکاری با کشورهای منطقه خاورمیانه وجهان در زمینه مبارزه با تروریسم نداشته است.
آمریکا باید ازحمایت ازتروریسم، القاعده، طالبان، داعش، گروهک جیش الظلم، گروهک تروریستی منافقین، مخالفان سوری وگروه های تروریستی دست بردارد.
آمریکا ازتروریسم، القاعده، طالبان، داعش، گروهک جیش الظلم، گروهک تروریستی منافقین، مخالفان سوری وگروه های تروریستی برای تغییرحکومت ها استفاده می کند.
آمریکا به همراه رژیم صهیونیستی ازتامین کنندگان اصلی تسلیحات ونیازهای مالی داعش و گروهای تروریستی درمنطقه بوده است.
واشنگتن بیشترین حمایت را ازداعش کرد.
واشنگتن به جای حل مشکلات عامل به وجود آمدن آنها بوده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا همچنان بزرگ‌ترین حامی دولتی تروریسم در جهان است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
تاریخ: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲
قانونگذار آمریکایی: ترامپ از القاعده حمایت می‌کند/ سعودی‌ها، اصلی‌ترین حامیان تروریسم هستند
بابائی
Iran, Islamic Republic of
ورود بیش از 999 هزار تروریست خارجی با کمک مالی عربستان سعودی و امارات به سرکردگی آمریکا از ترکیه به سوریه وعراق درمدت هشت سال!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا و کشورهای اروپایی به همراه برخی کشورهای منطقه مانند عربستان سعودی، امارات، اردن، ترکیه و اسرائیل ازآغاز بحران سوریه درسال 1389 ازتامین کنندگان اصلی تسلیحات تروریست ها بودند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا و کشورهای اروپایی به همراه برخی کشورهای منطقه مانند عربستان سعودی، امارات، اردن، ترکیه و اسرائیل ازآغاز بحران سوریه درسال 2011 ازتامین کنندگان اصلی تسلیحات تروریست ها بودند.