يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۱۴

مسئولان قم را از بی‌بند و باری نجات دهند

دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۱
کد مطلب: 660900
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به لزوم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن گفت: از مسئولان خواهش می‌کنم که قم را از بی‌بند و باری نجات دهند، متاسفانه امروز خیابان‌های قم جولانگاه افرادی است که در جهت بی عفتی گام برمی‌دارند.
مسئولان قم را از بی‌بند و باری نجات دهند
به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار اعضای ستاد مرکزی چهلمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی که در دفتر معظم له برگزار شد، با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم گفت: باید بدانیم که خداوند چه نعمتی به مردم و انقلاب داده، خداوند به بنی اسرائیل می‌فرماید که من شما را از ظالمان نجات دادم و امروز نیز بسیاری از بزرگان حضور ذهن دارند که در زندان‌های طاغوت چقدر عالم دینی کشته شده و خونش به زمین ریخته شد.

وی با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی بیان کرد: مدیون انقلاب هستیم و زحمت را کسانی کشیدند که در راه پیروزی و حفظ این انقلاب خون دادند و ما از ثمره تلاش‌های آن‌ها بهره مند شدیم.

 مرجع تقلید شیعیان با تاکید برلزوم حرکت در مسیر شهدا،عنوان کرد: گاهی به مسئولین می‌گویم که شما مدیون خون‌ شهدا هستید و نباید به آن‌ها خیانت بکنند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به لزوم تبعیت از ولایت فقیه گفت: امام خمینی(ره) همواره تاکید می کردند که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیب نرسد،در همین راستا اگر در قم بی بندوباری رواج یابد به این معنی است که پشتیبان ولایت فقیه نبودیم.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به لزوم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن خاطرنشان کرد: از مسئولان خواهش می‌کنم که قم را از بی بند و باری نجات دهند، مقام معظم رهبری با ورود خودشان بارها در جهت بالا بردن اعتبار قم به عنوان مهد انقلاب گام برداشتند،متاسفانه امروز خیابان‌های قم جولانگاه افرادی است که در جهت بی عفتی گام برمی‌دارند.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همون طور که بقیه شهرها بخصوص تهران رونجات دادن ؟!
سعادت
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز فقط تهران نیست، من از یکی از شهرهای اطراف تهران میام تهران کار میکنم، اکثر دخترها و پسرها به بهانه قبولی دانشگاه اومدند تهران با چه وضع بدی تو خیابونها هستند و اصلا شما فکرنمیکنی اینا از شهرستان اومدند ، خود تهرانیها اینجوری نمیگردند، من یه همکار دارم از یکی از شهرستانها اومده اینجا درس میخونده و دو سه سالی هست که موندگار شده ، میگه کاش منو اخراج نکنند اگه اخراج کنند باید برم شهرمون چادر سرم گنم آرایش نکنم، اینجا با پوشش بسیاربدی میگرده، نمیشه گفت تهران اینجوریه، هست ولی اکثرا بومی واهل تهران نیستد، همچنین اشهرستانها هم اینجوریه ، وقتی از شهرهای کوچک به بهانه تحصیل وارد شهرهای بزرگ میشند این اتفاق میفته ، و شهر بزرگ به چالش کشیده میشه، و بی بند و باری پیش میاد
Iran, Islamic Republic of
یعنی چه؟ چرا مراجع خودشان اقدام نمی کنند؟....
متاسفانه در ماه های اخیر، وضعیت ظاهر قم خیلی عوض شده و به ناگاه افراد بی حجاب(نه فقط زائر) زیاد شده اند
متاسفانه از امر به معروف و نهی از منکر هم خبری نیست(نه مردم نه روحانیون و ستاد امر به معروف و نهی از منکر)
مشخص است که مملکت از همه نظر رها شده
مشخص نیست متولی فرهنگ مملکت کیه
طبق ماده 9 قانون امر به معروف و ... هیچ شخص حقیقی و حقوقی نمی تواند مانع امر به معروف شده و به شاخص آمر اعتراض کند اما می بینیم که خود انجام دهنده منکر که بی ادبی و اعتراض میکنه، هیچ، مسئولین نیز آمر را مورد بازخواست قرار می دهند (نمونه: حراست حرم حضرت معصومه سلام الله علیها دو نفر را که به خانمهای تذکر داده بودند ...)
امر به معروف فقط در حد جلسه و همایش و ... خلاصه شده است
به کجا چنین شتابان
دغدغه فرهنگ دیگه نیست
از بیکاری کارگران چطور؟
Iran, Islamic Republic of
خوب شما با استفاده از اسلام قم را از بی بند و باری نجات بدهید. اگر مسئولان قرار باشد این کار را بکنند پس شما چه کاره اید؟
Iran, Islamic Republic of
مسئو لان اول خودشان را از گمراهی نجات بدهند.
مسئولان فرصت این کارها رو ندارند . زمین خریدن واردات خودرو و ...
Iran, Islamic Republic of
اگر قرار باشد مسئولان این کار را انجام بدهند پس علمای دین چه کاره هستند؟
Iran, Islamic Republic of
یعنی علمای دین نمی توانند شهر خودشان را اسلامی کنند؟ رو آوردند به چوب و چماق؟ با چوب و چماق نمی شود مملکت را اسلامی کرد.
Iran, Islamic Republic of
این همه طلبه در قم هستند خب امر به معروف و نهی از منکر کنند. منتظرند از کجا کمک برسه. ...
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه ؛ دشمن ، ریشه ها را هدف گرفته است !!
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
با گرانی ها چه کنیم؟
Iran, Islamic Republic of
...