پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
ایهود باراک:

نتانیاهو عروسکی در دست حماس شده است

دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب: 660775
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جنبش حماس نخست وزیر اسرائیل را مانند عروسکی قرار داده و دولت وی در انجام وظایف خود با شکست روبه‌و شده‌ است.
نتانیاهو عروسکی در دست حماس شده است
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، ایهود باراک، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با روزنامه عبری‌زبان "معاریو" گفت: جنبش حماس در نوار غزه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مانند عروسکی قرار داده و دولت وی علیه ملت اسرائیل کار می‌کند و به مسؤولیت‌های خود عمل نمی‌کند.

 وی در ادامه افزود: دولت نتانیاهو در انجام وظایف خود شکست خورده و اصول اخلاقی را در فعالیت خود رعایت نمی‌کند.باراک همچنین گفت: نتانیاهو دوست دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا نیست و ترامپ کمکی به وی نمی‌کند.

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی تاکید کرد: نتانیاهو تسلیم حماس شده تا این جنبش به اسرائیل حمله نکند اما جنبش حماس تنها زبان زور را می‌فهمد. حماس دشمن است و باید کاری در برابر آن انجام داد و برای سرنگونی آن تلاش کرد.

باراک همچنین تصریح کرد: نخست وزیر اسرائیل قادر نیست روی هیچ مسأله‌ای تمرکز کند مثلا نمی‌داند همسرش در نیکاراگوئه است یا گوآتمالا. نمی‌توان به نتانیاهو اعتماد کرد و نقش وی رهبری دولت اسرائیل است اما به نقش خود عمل نمی‌کند و باید درخصوص این موضوع تامل کند که هدف اسرائیل تضعیف حماس و تقویت محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین است یا برعکس.

وی انتخابات پارلمانی آتی رژیم صهیونیستی را "سرنوشت‌سازترین" انتخابات از زمان  ترور "اسحاق رابین"، نخست وزیر اسبق اسرائیل قلمداد کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *