جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۹

مجری برنامه «پیک بامدادی» رادیو برکنار شد

يکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۷
کد مطلب: 660627
مجری برنامه رادیویی «پیک بامدادی» پس از 10 سال اجرا در این برنامه، علاوه بر توبیخ از اجرای پیک بامدادی کنار گذاشته شد.
مجری برنامه «پیک بامدادی» رادیو برکنار شد
به گزارش جهان نيوز، «سیدحسین حسینی» که به مدت ۱۰ سال اجرای برنامه «پیک بامدادی» را بر عهده داشت، ضمن توبیخ از اجرای این برنامه انتقادی که مخاطبان بسیاری هم داشت، کنار گذاشته شده است.

بنا بر این گزارش، آخرین برنامه «پیک بامدادی» با اجرای حسینی متعلق به روز ۱۱ آذرماه امسال است که در این برنامه پیامکی از طرف یک جانباز خواند که گفته آموزش و پرورش پس از ۴۰ روز از انقضای بیمه تکمیلی، هنوز ما را بیمه نکرده است و مجری اعلام می‌کند که بیمه را همان دستگاهی باید انجام دهد که جانباز آنجا خدمت می‌کند.

وی در پایان گفته‌هایش کنایه‌ای هم به موضوع بازنشستگان می‌زند که گویا دلیل توبیخ او همین بخش است. حسینی در حال حاضر ضمن توبیخ و برکناری از اجرای این برنامه در اختیار امور اداری قرار گرفته تا در یکی دیگر از بخش‌های معاونت سیاسی سازمان صداوسیما به فعالیت خود ادامه دهد.

به گزارش فارس، برنامه صبحگاهی «پیک بامدادی» ضمیمه تحلیلی اخبار هشت صبح  رادیو ایران است و هر روز به جز روزهای تعطیل از ۸ و ۱۳ دقیقه تا ۸ و ۳۵ دقیقه به جز روزهای تعطیل از رادیو ایران (موج اف ام ردیف ۹۰ مگاهرتز) و همزمان از رادیو معارف (موج اف ام ردیف ۹۶ مگاهرتز) و همچنین رادیوهای استانی پخش می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
United Kingdom
آخه به چه جرمى ؟! اييشون كه خطائى مرتكب نشده ! يعنى اقايون اينقدر نازك نارنجى شده اند كه تحمل درد دل يه جانباز رو ندارند ؟!
كامي
Iran, Islamic Republic of
ايشان اين برنامه را عالي اجرا مي كرد.
Iran, Islamic Republic of
این موضوعی که اعلام شده دلیل تو بیخ و یا برکناری نمی تونه باشه علت اصلی رو بگین؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بر خلاف صدای دلنشینش چه چهره خشنی داره
يک اصفهاني
Iran, Islamic Republic of
من صدا اين سيد اولاد پيغمبرو خيلي شنيده بودم ولي خودشو نديده بودم
خيلي خوب قشنگ و حرفه اي و انقلابي تحليل مي داد
تشکر از مديران خدوم صدا سيما
واقعا براي شعور مخاطب ارزش قائلن
اقا يه خبر در مورد عمو پورنگ بزنين الان 3 هفته اس دارن تکراري پخش مي کنن ما که ماهواره نداريم بايد برنامهها براي بچه هامون کشش و جذابيت داشته باشه ولي متاسفانه...
fajr47
Iran, Islamic Republic of
این دولت تحمل هیچ انتقادی را ندارد حیف شد خیلی خوب اجرا میکرد
محمدعلي
Iran, Islamic Republic of
سید جان!
با اون صدای زیبا و اجرای رسا و گویش انقلابی و بینش و بصیرت خاصت، تو قلب مایی ولو بخوان در ظاهر تو رو از گویندگی حذف کنن.
...
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
برنامه انتقادی خوبی بود ، که به مشکلات جامعه می پرداخت !
خسته نباشی دلاور !!
Iran, Islamic Republic of
ایشان گزارشات مردمی را بدقت دنبال و مطرح می کرد و پل ارتباطی خوبی میان مردم و مسئولین ایجاد کرده بود.خلا ایشون در برنامه پیک بامدادی و اخبار 14 رادیو ایران مشهود است .......