يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

عارف پیگیر افزایش بودجه طرح رتبه بندی معلمان

شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب: 660229
پیگیر افزایش بودجه طرح رتبه بندی معلمان در سال ۹۸ هستیم رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خواستار افزایش بودجه در نظر گرفته شده برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان شد.
عارف پیگیر افزایش بودجه طرح رتبه بندی معلمان
به گزارش جهان نيوز، محمدرضا عارف رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره بودجه وزارت آموزش و پرورش در سال ۹۸ اظهار داشت: طبق جلساتی که با مسئولان سازمان برنامه و بودجه داشته ایم، خوشبختانه در بودجه سال آینده توجه جدی به آموزش و پرورش شده است.

وی ادامه داد: البته باید منتظر ارائه لایحه بودجه سال ۹۸ از سوی دولت به مجلس باشیم و ببینیم چه اعتباری برای وزارت آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره اعتبارات پیش بینی شده برای طرح رتبه بندی معلمان، گفت: طبق گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت دو هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان تخصیص داده است.

عارف با تاکید بر اینکه ما معتقدیم که اعتبار طرح رتبه بندی معلمان باید بیش از این رقم اعلام شده باشد تا طرح مذکور اجرایی شود، تصریح کرد: در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به طور جدی پیگیر افزایش بودجه برای طرح رتبه بندی معلمان هستیم و این مساله جزو اولویت های اصلی این کمیسیون است تا مشکلات معلمان از این طریق حل و فصل شود.

منبع: مهر 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *