شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۸۹
حجت الاسلام ناطق نوری:

در قصه برجام ما بسیار صحیح عمل کردیم

دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۹
کد مطلب: 659295
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پنجمین کنگره ملی سربازان صلح، گفت: آنهایی که زیر توافق خود زدند امروز به دروغ از صلح و حقوق بشر سخن می‌گویند.
در قصه برجام ما بسیار صحیح عمل کردیم
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پنجمین کنگره ملی سربازان صلح، گفت: ادیان الهی و همه انبیا و پیامبران همگی منادیان صلح و عدالت بوده‌اند. لازمه حاکمیت، عقل، عدالت و صلح است. با خونریزی نمی‌توان صلح و عدالت را بر پا کرد. همه پیامبران در مقابل ظلم و پلیدی ایستادند و حتی جنگیدند تا انسانیت حاکم شود.

وی افزود: پیامبر اسلام نیز فلسفه حضور خود را برپایی مکارم اخلاقی و صلح بیان می‌کنند. قرآن هم به ایشان می‌گوید: ای پیامبر اگر قرار بود که تو تند و غلیظ القلب باشی، مردم از اطراف تو می‌روند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اخلاق پیامبر اسلام گفت: اسلام دین رحمت، مغفرت، صلح و عدالت است؛ ولی در عین حال که هیچ‌گاه ابتدا به ساکن وارد هیچ جنگی نمی‌شدند ولی در تاریخ اسلام داریم که در مواقعی وارد جنگ شده‌اند تا صلح بر قرار شود. دفاع مقدس ما نیز همین بود. ما در جنگ‌تحمیلی مقابل تمام قدرت‌های دنیا ایستادیم تا جلوی تجاوز را بگیریم. حکومت قاجار بدون کوچکترین جنگی ۱۷ شهر را از دست داد. رژیم پهلوی نیز بحرین را به راحتی از دست داد ولی امام بزرگوار و این مردم ایستادگی کردند و نگذاشتند حتی وجبی از خاکمان را از دست بدهیم.

وی افزود: حال ما در حق نسل بعد از خود جفا کردیم و نتوانستیم آن فضا را به خوبی برای نسل بعد تبیین کنیم. امروز خیلی از افرادی که شعار صلح و حقوق بشر در جهان می‌دهند، خود خائن هستند و ناقض همان‌ها. همه دولت‌ها صدام را همراهی کردند تا انقلاب شکست بخورد.

آنهایی که زیر برجام زدند به دروغ از صلح سخن می‌گویند
حجت الاسلام ناطق نوری گفت: وقتی ساختمان‌های دو قلوی آمریکا مورد اصابت قرار گرفت و فردای آن روز رئیس جمهور وقت اعلام کرد که جنگ صلیبی شروع شده است. همان روز به دوستان گفتم که این نقشه صهیونیست‌هاست. چون اگر به آمار دقت کنیم، هیچ صهیونیستی کشته نشده است. بعد از آن ماجرا عده‌ای از مسلمانان را دستگیر کردند تا بتوانند اسلام هراسی را شروع کنند.

وی افزود: این موضوع دو هدف داشت. یک اینکه به تمام جهان بگویند مسلمانان وحشی اند و دوم اینکه بتوانند عده‌ای را در زندان‌های گوانتانامو آموزش دهند و به جان مردم منطقه بیاندازند. در حالی که اسلام دین ضد خشونت و صلح طلب است.

وی در پایان افزود: حضرت علی در جایی به مالک می‌فرماید که اگر دشمن برای صلح آمد، آنرا رد نکن. چون باعث آرامش در شهرهایت میشود ولی مراقب باش که بعد از صلح گول نخورید چون دشمن ممکن است بعد از صلح شما را گول بزند. در قصه برجام ما بسیار صحیح عمل کردیم و من معتقدم که هیچ اشتباهی در کار نبوده است. رهبری هم گفتند که مذاکره کنید ولی مراقب خلف وعده و دروغ‌ آنها باشید. حال امروز ما به طور کامل بر روی توافق خود مانده‌ایم و آنهایی که زیر توافق خود زدند امروز به دروغ از صلح و حقوق بشر سخن می‌گویند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حاج اقا التماس راي داريم
فروختن کشور و انقلاب و ارتباط با گرگ و دشمن البته از نظر شما کار صحیح بود
Iran, Islamic Republic of
هوای لواسان مثل اینکه به ایشان ساخته جدیدا نظرات جالبی ابراز میکنند خدا حفظشون کنه، پاینده باشید.
...
خسارت محض
Iran, Islamic Republic of
فاجعه برجام و لغو نشدن تحریمهای ظالمانه نتیجه غفلت از هشدارهای رهبر معظم انقلاب و رعایت نشدن شروط 9 گانه ایشان بود.
Canada
30 میلیارد دلار در راستای خسارت و نابودی دستاوردهای هسته ای به کشور تحمیل شد تا شیخ ناطق نوری بفهمد که "آنهایی که زیر توافق خود زدند امروز به دروغ از صلح و حقوق بشر سخن می‌گویند."
...
Iran, Islamic Republic of
۵۰میلیارددلاریعنی درآمدیکسال نفت هدرداده شدآنوقت میگوینداحمدی نژادثروت نفت راهدرداد
ترکمنچای
Iran, Islamic Republic of
بتن ریزی و تخریب صنعت هسته ای 30 میلیارد دلاری کشور قبل از لغو تحریمها اشتباه محض بود.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
برجام هم چرخ سانتریفیوژ را پنچر کرد و هم چرخ زندگی مردم را .
Iran, Islamic Republic of
مگر امضاء جان کری تضمین نبود ؟؟ پس چی شد ؟!
Iran, Islamic Republic of
ديپلماسي ما شده غش كردن براي هرچي شكست خورده سياسي مانند كري و مكرون بنوعي ...
خخخخ.
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا اگر در قضیه برجام درست عمل کرده بودیم امروز شاهد افزایش سرسام آور قیمت دلار و مسکن و خودرو و موبایل و لوازم خانگی و مواد غذایی و تورم 200 درصدی نبودیم .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
برجام در جهت تامین منافع آقازاده ها بود وگرنه مردم عادی چیزی نصیب شون نشد و زیربار تورم افسارگسیخته دارند له می شوند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
آقای ناطق پس چرا فکری به حال ( خلف وعده و دروغ‌ آنها ) نکردید به قول خودتان رهبری فرمودند که مراقب باشید چرا چاره ای برای خروج آمریکا از برجام نکرده بودید.
ناطق هر از گاهی نطق می کند
Iran, Islamic Republic of
کسی از شما نظر خواست آقای ناطق ؟
Germany
آقا، دهانت را آب بکش! ایشان یکی از ثروتمندان این مملکت هستند. باور ندارید، خودتان بروید، منزل شخصیشان را پیدا کنید و سلام حقیر را هم خدمتشان برسانید.
راستی جالب نیست که این حضرات «خواص» ی، «ذخیره انقلاب» ، «آقازاده» یا امثالهم که دایم نظراتشان را در این و آن سایت می خوانیم، کجا زندگی می کنند، چرا آنها گرانی و بیکاری و بدبختی بلاتکلیفی ندارند؟
Iran, Islamic Republic of
من هم اگر منزل چند هزار متری در فرمانیه داشتم میگفتم برجام خوب بود !
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
جناب ناطق، برجام امروز به نقطه تشخیص راستی ناراستی شخصیتها بدل شده است. لطفا گذشته خوبتان را را با دفاع بیجا از برجام خراب نکنید
Iran, Islamic Republic of
گذشته خوب؟ آنچه ما دیدیم، غیر از این ب.ده است.
سوال
Iran, Islamic Republic of
آقای ناطق چرا از شکست شون در انتخابات سال 76 درس عبرت نمی گیرند ؟!
ب
Iran, Islamic Republic of
بعد تاریخ قضاوت خواهد کرد که چه بلایی سر ایران آورده اید زیا از خود را ضی نباشید؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
رهبری گفت نرمش قهرمانانه و مراقبت از خلف وعده و تضمین محکم بگیرید این دوستان شما کجا درست عمل کردند ...
United States
شاهد از راه رسید !
سرور
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اینو نگید چی بگید!!
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای ناطق نوری ابتدا به ساکن بفرمایید برجام بطور صحیح منعقد شد تا بطور صحیح بتوان به آن عمل کرد بهتره بفرمایید مایکطرفه بخاطر کدخدا و بهانه گیریهاش به توافق یکطرفه برجام عمل کردیم اما فقط یکطرفه بود و سرمایه عمر و فرصت های پیشرفت مردم و مللکت به فنا رفت
علی برکت ا...
Iran, Islamic Republic of
احسنت!
کدوم دولت با این دقت و صحت دستاوردهای هسته ای خود را ازبین می بره و به جای آن فقط وعده نسیه می گیره؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
...
امیر
Iran, Islamic Republic of
برجام بی فرجام خسارت محض بود زیرا ما سانتریفیوژها را از روی زمین جمع کردیم اما تحریمها فقط روی کاغذ لغو شدند !
Iran, Islamic Republic of
تحریمها حتی روی کاغذ هم رفع نشدند!
Iran, Islamic Republic of
دست و پاشكسته و نادرست توافق را بستيم اما درست عمل نكرديم يعني هنوز جوهر امضاي توافق نامه خشك نشده بود ما سيمان را ريختيم تو ركتور ، سانتر فيوژها را جمع كرديم ريختيم تو انبار ، آب سنگين را انتقال داديم روسيه ، كيك زرد هم ..... بعد آمريكا ي ذره پول خودمونو به ما داد بعد هم كه ذليل مرده ترامپ آمد و اقتصاد بيمارمارا به كما برد وووو ! حالا تا پايان سريال چه شود !!
fajr47
Iran, Islamic Republic of
اره شما درست میگین اثرات مثبت برجام را با پوست و گوشتمان داریم لمس میکنیم شما چطور ایا شما هم در ویلای لواسان اثرات برجام را لمس میکنید
Iran, Islamic Republic of
خیلی صحیح رفتار کردیم خیلی خیلی خیلی هوراااااااا
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
واقعا در قصه برجام هیچ اشتباهی در کار نبوده است آقای ناطق؟!!
عدم توجه به شروط مقام معظم رهبری؛
سر میز مذاکره رفتن با پیش زمینه ی اعتماد کامل و تضمین امضای کری؛
تفکر توافق بد بهتر از عدم توافق است؛
عدم اجرای تعهدات به صورت مرحله ای؛
اجرای تعهدات به صورت یکجا و یک طرفه؛
عدم گرفتن ضمانت های اجرایی لازم؛
عدم پیش بینی نقض توافقنامه و راهکارهای شکایت از نقض کننده؛
تعهدات 15 و 25 ساله ی ایران در بسیاری از موضوعات اجرایی و تحقیقاتی هسته ای؛
اینا به نظر شما اشتباه نبود؟!
آقای ناطق: امیدوارم صحبت های شما در راستای جلسات مثلث 1400 نباشد...!!
رضا
Iran, Islamic Republic of
كدام شروط پدر جان ؟! مگر ريز تا درشت مذاكرات را خدمت ايشان نمى بردند ؟! يا صورت نهائى مذاكره را ؟! خب همان موقع حضرتشان منع مى فرمودند !
Iran, Islamic Republic of
شكرخدا همه خوب عمل كردند...
مسعود
Iran, Islamic Republic of
برجام چالش هسته ای ایران با غرب را به چالش موشکی و منطقه ای تعمیم و گسترش داد و باعث زیاده خواهی دشمن شد.
Iran, Islamic Republic of
سرور گرامی و برادر محترم جناب اقای ناطق نوری سلام علیکم /برادرنه و از روی صفا و صداقت به حضرتعالی عرض میکنم و توصیه مینمایم برای تجدید عهد و نگاه تازه به اموزه ها و نظریات اسلامی و انقلابی امام راحل (ره) با توجه به شرایط و تحولات سریع و عجیب جهان و منطقه و ایران عزیز و ریزش و رویشهای عبرت انگیز که غالبا بعد از رحلت امام خمینی (ره) در انقلاب اتفاق افتاده و ممکن است از این به بعد هم اتفاق بیفتد و خطراتی که انقلاب و ایران را تهدید میکند یکبار دیگر با دقت و امعان نظر به 5 پیام راهبردی و روشنگر امام خمینی (ره) در پیان عمر شریفشان مراجعه فرمایید . ممکن است حضرتعالی که دارای کارنامه درخشان از ارادت به امام و خدمت به امت و اسلام عزیز و انقلاب داراید بواسطه دیدن بعضی از خطا ها و خطیئه ها و بی مهری خودی ها به حق ازرده خاطر باشید اما همه اینها نمی تواند توجیه و علت حضور و همکاری شما با جریانی باشد که معتقد است : " امام خمینی به موزه تاریخ سپرده شده است " / یا میگوید: " تا هنگامی که قران این کتاب عربی 1400 سال پیش در میان ما است ایران رشد و ترقی نمی کند و روی ازادی نمیبیند " / و همچنین میگویند : تا ما نتوانیم قران و امامان رانقد کنیم و علیه انها اعتراض کنیم حرف زدن از ازادی بیهوده است " و دهها نمونه از این گزاره های کفر امیز و الحادی که با محکمات دین و تشیع و انقلاب و امام در تعارض اشکار است با گروه خونی و تعهد شما نسبت به اسلام و امام و انقلاب هیچ سازگاری ندارد . اینها نظرات وحرفها و شعارها و مطالبی است که از بخش قابل توجه از اردوی اصلاح طلبان در سه دهه اخیر شنیده شده است .باز هم برادرانه و از سر علاقه به جنابعالی عرض میکنم مراقب باشید تا خناثان و از وجود شما سوء استفاده نکنند . مدیر محترم سایت جهان در صورت امکان این مطلب را به اطلاع جناب اقای ناطق نوری لرسانید .
Iran, Islamic Republic of
بخود با کلمات قلمه سلمبه خودتان را علاف اینها نکنید. نرود میخ آهنی بر سنگ.
رضا
Iran, Islamic Republic of
سرور جان ! خودتان مى فرماييد از اصلاح طلبان چنين شنيديم و چنان ! تريبون در اين سى سال دست برادر حسين ها و الله كرم ها بوده ! حضرات بخاطر لطف زيادى كه به اصلاحات دارند كم نميذارند
Iran, Islamic Republic of
آن یکی پرسید اشتر را که هی از کجا می آیی ای اقبال پی

گفت از حمام گرم کوی تو گفت: خود پیداست از زانوی تو(مثنوی )
Iran, Islamic Republic of
فرض کن شتری گم کردی ، کاروانیان در حال بار گرفتن و کوچیدن هستند و تو آسیمه سر گمشده ات را می جویی ، کاروان درنگ نمی کند که تو شترت را پیدا کنی . کاروان می رود و از چشم تو ناپدید می شود و تو در تاریکی شب به دنبال شتر گمشده ات به این سو و آن سو می دوی و فریاد برمی آوری که ای مردم هر کس شتر مرا پیدا کند مژدگانی شایانی بدو خواهم داد . در این اثنا مشتی آدم بیکاره حالِ تو را که می بینند هوس می کنند که دستت بیندازند . یکی می گوید : بله ، شتر سرخ مویی دیدم که در پی علف بود ، دیگری می گوید : مگر شتر تو گوش بریده نیست ، آن را در فلان جا دیدم که می رفت . سومی می گوید : از جلو من شتری گذشت با جهازِ منقوش . چهارمی می گوید : شتری یک چشم دیدم که می رفت . و بالاخره پنجمی می گوید : شتری دیدم بی چشم ، آنها از روی لاغ و ریشخند این حرف ها را می زنند ولی تو چون شتر گمشده ات را می شناسی تردید نمی کنی که همۀ این نشانی ها بی اساس است . در این اثنا ، شخصی به تقلید از تو و بی آنکه شتری گم کرده باشد . همان حالات را نشان می دهد و همان سخنان تو را می گوید و با حالتی نگران ( منتهی تقلیدی ) می گوید : ای مردم من هم شتری گم کرده ام . او یکچند بر این منوال رفتار می کند تا آنکه یادش می آید که بله ، واقعاََ شتر او نیز گمشده است
Iran, Islamic Republic of
از کسی پرسیدند از کجا می آیی ؟ گفت از امامزاده عباس ، گفتند : از بوی دهنت پیداست .
قسم حضرت عباس را باور کنیم یادم خروس را ؟
Iran, Islamic Republic of
اقای ناطق نوری حالا که مرده شور هم به گریه افتاده و متولیان جسد برجام مثل اقای ظریف و اقای عراقچی و دکتر صالحی و حتی اقای روحانی کما بیش و درگوشی پروژه برجام را بیفرجام و خالی از فایده اعلام کرده اند و به قول دکتر ظریف این مذاکرات فقط برای عکس گرفتن خوب بود و گاه میگویند نتایج ان هیچ بود و این کار از اول اشتباه بود و..... دفاع بی منطق و غیر علمی شما عجیب به نظر میرسد .
سعید
Iran, Islamic Republic of
نمی دونم اینا از اول اینجوری واداده بودن و ماسک انقلابی به خودشون زده بودن یا چرب و شیرین دنیا و اون لقمه ها کار خودشو کرده. امیدروارم تا قیام قیامت با برجامتون محشور باشین
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
Iran, Islamic Republic of
... همديگر رو درك نمي كنيم ...
مجید
Iran, Islamic Republic of
شما ها موفق بودید ولی کشور و مردم نه .
رضا
Iran, Islamic Republic of
شما چه کاره هستید تا واز طر فی کی حرف می زنید ؟
حسین
Iran, Islamic Republic of
میشه بازنشست بشوید
سعید110
Iran, Islamic Republic of
شک نکنید که کاندید خواهد شد. مگر اختیار دست خودش است؟! که اگر می بود، چنین حرف هایی نمی زد!
Iran, Islamic Republic of
اشیخ کجایش کاملاصحیح بودیک قرارادادبردباخت به نفغ حریف بود میگی نه مواردبردایران رابشمار؟
Iran, Islamic Republic of
ببخشید شما درکجای برجام قرار داشتید؟...
Iran, Islamic Republic of
باید همه برای خود و دیگران دعا کنیم که عاقبت به خیر شویم.آقای ناطق! از100سال پیش حرف نمی زنید که ما ندیده ایم.
احمد
Iran, Islamic Republic of
پس لابد مااشتباه کردیم که وضع مملکت این طورشد
دشمن تفکر جهان نیوزی
Iran, Islamic Republic of
قبلا فکر میکردم این آقا ادم زیرکیه.
حالا که تمام تعهدات رو یک طرفه بدون هیچ امتیازی دارین انجام میدین کار بسیاز صحیحی بود؟؟؟؟
حسن
Iran, Islamic Republic of
....
محمد
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخخخخخ
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
البته که هرچه امریکا تقریر کرد انرا به نحو احسن وبدون غلط نوشتیم . نمره ما در این املا میشود بیست ومخصوصا که مجلسی ها هم تایم گرفتند وبیست دقیقه هم طول نکشید ...!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
داریم با گوشت و پوست نتایج دسته گلتون رو حس می کنیم.
رضا
Netherlands
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
واقعا از نظر اشراف فقط یک قصه خوب بود. برای مردم تراژدی
Romania
جدی میگی آقای ناطق؟!!😁😁
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد خوب اینا را شناخته بود.
Romania
ببین! کوشش کن برای روز قیامت جواب جور کنی. ما که کاری از دستمون نمیاد
Iran, Islamic Republic of
درود بر شیخ فهیم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
نرخ دلار و تورم و رکود و بیکاری بی سابقه،گلابیهای خوشمزه برجام تقدیم به بزک کنندگان برجام.
Iran, Islamic Republic of
برجام یعنی باج دادن به آمریکا و ترامپ و یعنی نوکری برای آمریکا و غرب
برجام یعنی گرانی و تورم
برجام یعنی تحریم بیشتر و التماس مسوولان کشور به غربی ها
Iran, Islamic Republic of
البته ۲۵۰۰ گرین کارت برای آقا وآقازاده ها....!!!!!!
احمد تبریزی
Iran, Islamic Republic of
....
ابوقائم
Iran, Islamic Republic of
اون موقع که پیامبرفرموداگردشمن برای صلح امد رد نکنید،آیا پیامبرفرمودمابایدصلح کنیم تاآب خوردن مردم حل شود آیا فرمود حقوق مسلّم مسلیمن وابزارقدرت اسلام را برای رفع بهانه دشمن تعطیل کنیدآیافرمود نمایندگان جبهه اسلام بزرگترین مسئولیتشان رفع بهانه دشمن باشد؟
آیا پیامبرفرمود صلح بادشمن رابه رهبرمسلمین تحمیل کنیدودستوراتش رادرصلحنامه زیرپابگذارید؟

شیخ علی اکبر!!!کجا درس دین خوانده ای ؟
Iran, Islamic Republic of
....
سید هادی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
جهان عزیز به کسی بی احترامی شده بود ؟ توهینی درکار بود ؟ ...
ققنوس
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
حتما صحیح است
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آقای ناطق پس جرا تحریم ها بالمره لغو نگردید و ایران با انجام تعهدات فوری علی رغم شروط 9گانه حضرت آقا که بارها فرمودند متاسفانه شتاب زده عمل شد وبه دقت کافی نشد وموجب خسارت شد که مسئولین میگویتد : دستاورد برحام نزدیک به صفر هست
خالا شما لطفا به از روی هوای نفس موضع نگیرید قبر ومرگ تزدیک است وخبر نمیکند
سعید
Iran, Islamic Republic of
این آدم نای حرف زدن نداره قصه چیه دیگه
Iran, Islamic Republic of
...
United States
بالاخره خدا خودش مسببین از بین رفتن سرمایه های ملت ، از هسته ای و فضایی گرفته تا صنعتی ، عذاب کنه.
باغ گلابی گندیده ، آفتاب تابان برای غرب و.......
ملت را چی فرض کردید؟!!!!
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
خدا نکند که حب دنیا ، به دل کسی بیفتد ، که حسنات و آخرتش را نابود خواهد کرد ! روحانی و عوام هم ندارد ، آخرش سقوط است !!
عبداله
France
...
Iran, Islamic Republic of
تو بهتره باجناقت رو را جمع و جور بکنی ...!!!