جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۱۳

انتقاد شدید آیت‌الله سبحانی به اجرای تئاتر بازیگران زن با کلاه گیس

سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵
کد مطلب: 658228
مرجع تقلید شیعیان گفت: مطلع شدیم در تهران تئاتری برگزار شده که دختران با کلاه گیس در آن بازی می‌کنند، این حرکت در جمهوری اسلامی چه‌معنایی دارد که به معاون وزیر ارشاد تذکر دادیم تا هرچه سریع‌تر به این مسئله رسیدگی کند.
انتقاد شدید آیت‌الله سبحانی به اجرای زن با کلاه‌گیس
به گزارش جهان نيوز،  آیت الله سبحانی شامگاه سه‌شنبه در دیدار با انجمن فرهنگی ناشران آموزشی که در دفتر معظم‌له برگزار شد، اظهار داشت: امروز برخی مدارس و اساتید از تکلیف دادن به شاگرد و دانش‌آموزان خودداری می‌کنند که اقدام بسیار غلطی است چون باید تکلیف باشد.

وی افزود: دانش‌آموزان همواره باید در مشکلات قرار داده شوند تا پرورش پیدا کنند، لذا رمز پیروزی مردان بزرگ همین است که در معرض مشکلات قرار می‌گیرند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به لزوم رفع مشکلات فرهنگی عنوان کرد: مطلع شدیم در تهران تئاتری برگزار شده که دختران با کلاه‌گیس در آن بازی می‌کنند، این حرکت در جمهوری اسلامی چه‌معنایی دارد که به معاون وزیر ارشاد تذکر دادیم تا هرچه سریع‌تر به این مسئله رسیدگی کند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه تصریح کرد: این که ما نخبگان را پرورش می‌دهیم و غرب این‌ها را با عناوین مختلف از کشور بیرون می‌برند و جذب می‌کنند مسئله مهمی است که باید برای آن فکر شود.

آیت‌الله سبحانی خاطرنشان کرد: یکی از ضعف‌های کشور جمع شدن نخبگان در مدارس خاص است که این افراد توسط کشورهای غربی شناسایی می‌شوند و این دانش‌آموزان را به‌بهانه‌های مختلف جذب می‌کنند.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


لیلا
Iran, Islamic Republic of
دشمون گرم!! بلاخره یکی توجه کرد!
Romania
حضرت آیت الله سبحانی آب دارد سربالایی می رود و ما باید چهارنعل از نوک سر تا انگشت پا غربی و آلوده شویم. مشکل در تفکر اینهاست....
Germany
....
حامد
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر کسانی که فرهنگ بی دینی رو دارن گسترش می دن.
متأسفانه حتی تذکرات مراجع تقلید هم اثری نداره.... ...÷
Iran, Islamic Republic of
این کار بر محترم در واقع عمدتا وزارت ارشاد و صدا وسیما جمهوری اسلامی را لعن ونفرین میکند .
Iran, Islamic Republic of
اینگونه حرکات وقیحانه یعنی عبور از ارزشها و مرزهای شرعی با کلاه شرعی . که متاسفانه در نظام جمهوری اسلامی اتفاق میافتد .با عرض پوزش و تاسف در بخشی از کارگزارن فرهنگی جمهوری اسلامی تعصب و صلابت در حفظ ارزشها و حدود شرعی یا وجود ندارد ویا بسیار ضعیف است . حال و روز رسانه ملی - صدا و سیما - هم در رابطه با اینگونه مسائل که افتضاح است .
Iran, Islamic Republic of
رواج بی حجابی و عادی کردن خلاف شرع با کلاه شرعی کارگزارن فرهنگ در جمهوری اسلامی .
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
جناب آیت الله سبحانی عزیز میشه بفرمایید حقوق و دریافتی شما چقدره که نگران گرانی های کمر شکن و فقر و نداری و گرسنگی مردم نیستید و فقط حس میکنید کلاه گیس میتونه خطری برای یک کشور اسلامی باشه آیا تا حالا شده تشریف ببرید بقالی و دست خالی برگردید و جلو زن و بچه خجالت زده بشید آیا شده برای تهیه جهیزیه بشینی و گریه بکنی که خدایا چه خاکی تو سرم بریزم آیا شده دخترت دو سال بخاطر نداشتن جهیزیه عروسیش به عقب بیفته . من شخصا مخالف بی بند و باری هستم ولی خیلی خیلی عذرخواهی میکنم مگس رو گل که نمیشینه میره رو... میشینه ، اونها برای خودشون و در فلاکت خانه خودشون دارن یه کارهایی میکنند و امثال خودشون میرن و اون تئاتر ها رو میبینند بچه حزب اللهی که نمیره تئاتر ببینه پس شما به فکر مشکلات اساسی باشید نه اینکه فلان بازیگر تئاتر کلاه گیس کذاشتع
Iran, Islamic Republic of
کاربر محترم سلام علیم ! 1- لطفا به ارشیو اطلاعات چند سال گذشته مراجعه بفرمایید تا از دغدغه ایت الله سبحانی و ایت الله مکارم و دیگر مراجع را نسبت به نگرانی انان در رابطه با وضعیت معیشت مردم و فشاری که روی مردم هست و وضعیت اشتغال و... اطلاع حاصل کنید .2- خوشبختانه و باکمال افتخار ایت الله سبحانی از روحانیون ساده زیست و مردمی اند نشست و برخاست ایشان با قشر محروم و مستضعف بر کسی پوشیده نیست همین تازگی ها ایشان درحال خوش وبش کردن و گفتگو با کارگر محترم و زحمتکش دیده شدند .
Romania
در زمان شاه هم کسی با مرجع تقلید این گونه و با این لحن صحبت نمی کرد کسی هم اگر می کرد حیای کمی هم بود و کسی پخش نمی کرد الحمدلله در این دوران افرادی که خود را اصولگرا!!! می دانند در این سایت این کار را می کنند. علی برکت الله!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
با شیب ملایم و تدریج ارتکاب خلاف شرع در جمهوری اسلامی امکان پذیر شده و عادی است . همان سیاستی که در فرهنگ و اخلاق و اقتصاد و... از زمان سردار سازندگی اغاز و در دوران دولت اصلاحات به جدیت پیگیری شد و اکنون ما در سطح جامعه مخصوصا در حوزه فرهنگ و اخلاق و مفاسد اقتصادی توسط بخشی از کارگزارن نظام شاهد خروجی وحشتناک ان هستیم ...
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
...