سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
۵۱
با حضور وزیر ارشاد و مسئولان فرهنگی کشور صورت گرفت:

پوشش‌ مردانه بازیگر زن‌ در اختتامیه‌ تئاتر فجر!

سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۳
کد مطلب: 587117
اختتامیه سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر شب گذشته با حضور صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان فرهنگی این وزارتخانه در تالار وحدت برگزار شد.
به گزارش جهان نيوز؛ اختتامیه سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر شب گذشته با حضور صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان فرهنگی این وزارتخانه در تالار وحدت برگزار شد.
 
پوشش
 
در این مراسم از شهره لرستانی که مدرس دانشگاه آزاد هنر و معماری و چهره ای شناخته شده در تئاتر و سینماست دعوت شد تا روی سن بیاید و جوایز برگزیدگان تئاتر را به ابشان بدهد و شهره لرستانی با بلوز و شلوار مردانه روی سن آمد و به عنوان یک مسئول و میزبان جشنواره تئاتر فجر انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی انقلاب با بلوز و شلوار شأن زنان ایران اسلامی را به سخره گرفت.
 
نکته جالب توجه این است که هیچ کدام از مسئولان فرهنگی کشور خصوصاً شخص وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حتی اندک ایرادی به وضع پوششی این بازیگر نگرفته و از وی با این شرایط دعوت به حضور در سن کردند!
 
پوشش
 
پوشش
 
پوشش
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کی گفته اینها هنر پیشه اند اینها غرب پیشه اند و شیفته غرب و انقدر خود را کوچک می بینند که به هر صورت می خواهند خود را شبیه انها کنند.
خدا رحمت کند دکتر علی شریعتی را ،ایشان روشنفکران ما را بسان کودک و غرب را مانند مادر انها تشبیه کرد که هرچه این مادر اینها را از خود می راند انها بیشتر تشنه اغوش این مادر می شوند .
حقانی
از قدیم گفته اند که اگر مرده را به حال خود رها کنی کفنش را نجس می کنه !!
Iran, Islamic Republic of
دیگه گندش را درآورده اند! حال آدم بهم می خورد از این کارهای این موجودات توخالی! هیچ کسی هم نیست جلویشان را بگیرد. همه چیز را رها کرده اند!
همه چیز فدای رای !!!
Iran, Islamic Republic of
اینها و رفتار های شان به چراغ سبز مدیران است !!!
Iran, Islamic Republic of
این خانم همانی نبود که تازه از خارج برگشته و فکر می کردیم توبه کرده و حرم هم رفته بود پس چی شد؟
Iran, Islamic Republic of
نه بابا رابعه اسکویی چه ربطی به این داره خبر هارا بادقت بخوان ...
Iran, Islamic Republic of
من فکر می کنم این شخص اگر حجاب را رعایت می کرد اتفاقا آبرومندانه ترش بود!
از بی حجابی مانکن ها باید به خود بلرزیم، این که بی حجابی اش، خودش عین تبلیغ حجاب است!
United States
حجاب اجباری هرگز
م ک
Iran, Islamic Republic of
شماها چه خیری تو حجاب اختیاری دیدین که براش گلو پاره می کنین؟
giddy
من میگم هرچه برای دیگران می پسندی برای خودت ، خواهرت و برادرت هم بپسند
ناشناس
شما چه خیری تو حجاب اجباری دیدید
Iran, Islamic Republic of
خیرش این است که حکم خداست. اگر خیر نبود که خداوند آن را واجب نمی کرد. وقتی خدا آن را واجب کرده یعنی به نفع فرد و جامعه است. خداوند حکیم و لطیف است و نمی شود که به امری فرمان دهد و در آن حکمتی یا لطفی به انسان نباشد. در هر صورت کسی که مسلمان است (البته مسلمان واقعی نه حرفی و شناسنامه ای) مثل باقی احکام خدا حجاب هم برایش لذت بخش است و کسی هم که کافر است معلوم است نه با حجاب که با خود خدا مخالف است. خیلی خوب خدا را قبول نداشته باشد و عقیده اش برای خودش و با عقیده اش کاری نداریم ولی چنین اشخاصی باید به قانون احترام بگذارند ولو مخالف فکر و میلشان باشد در غیر این صورت هرج و مرج و جنگل می شود و این خلاف عقل است. اگر این نوع افراد بخواهند مطابق میلشان عمل کنند باید برای دیگران هم قائل باشند که مطابق میلشان عمل کنند. ممکن است میل این دیگران این باشد که اگر بی حجابی را دیدند بزنند! کسی هم نباید اعتراض کند چون هر دو دارند مطابق میلشان عمل می کنند. اگر بخواهد از کسی که او را زده شکایت کند معنیش این است که می خواهد به قانون مراجعه کند تا ضارب مثلا زندان شود یا.. و یعنی من قانون را قبول دارم در حالی که این خلاف منطق خود اوست چون اگر برای قانون احترام قائل باشد و از قانون انتظار دارد در چنین مواقعی بدادش برسد همان قانون گفته باید حجاب اسلامی رعایت شود. نمی شود یک بام و دو هوا بود! جایی که دلمان می خواهد می رویم سراغ قانون و جایی که دلمان نمی خواهد حکم قانون را قبول نداریم! آیا می شود دوتا راننده به چهار راهی برسند و چراغ قرمز باشد و بعد یکی بگوید اصلا این چهار راه چراغ نمی خواهد و رد شود! یا یکی بگوید چرا یک دقیقه وقت چراغ قرمز است باید 20 ثانیه می بود و رد شود؟! متاسفانه مساله این افراد در مورد حجاب اصلا بحث عقلی و استدلال و... نیست بحثشان چیز دیگریست و آن این است که دلم می خواهد و یا با خدا سر جنگ دارم.
با حجابهاتونم دیدیم خدا را شکر چادری ام
Iran, Islamic Republic of
بزار از خیری که تو دیدی بگم :
خیر تو این بود که کسی پایین و بالای ناموست رو تو خیابون نمیدید
ناشناس
حجاب اجباري اول از همه توهين به مردان است و تنزل دادن مردان به موجوداتي شهواني و ضعيف النفس.
حجاب اختياري به مراتب زيباتر است .
جايي که هيچکس حجاب ندارد و تو به اختيار خودت حجاب بر سر ميکني واقعا زيباست
کافر همه را به کیش خود پندارد اگر انسان پاک باشد دیدگاهش هم پاک هست نه مثل بعضی از دوستان وقتی مواظب چشمانت باشی شک نکن که کسی به ناموست چه بی حجاب چه با حجاب به چشم بد نگاه نمیکنه پس مواظب چشمان خودت باش دوست عزیز
حجاب اجباری نتیجش میشه اینکه وقتی سوار هواپیما میشی هنوز هواپیما حرکت نکرده حجاب ها کنار میره میشه فلان خانم که میگفت خدا را شکر چادری ام و با بطری آب معدنی و ......
United Arab Emirates
همه دنیا حجاب اجباری دارن، منتها تعریفشون از حد و اندازه حجاب و پوشش متفاوته چون هر جایی متناسب با فرهنگ و عقائد و دینشون قانون پوشش خودشون تنظیم می کنن، تو همین کشورهای اروپایی اگه کسی بگه من این حجاب و پوشش شما رو قبول ندارم و دوست دارم عریان باشم مثل یک گوسفند پرتش می کنند تو زندان چون همه انسانها یک مقداری عقل دارن که لخت بودن دیگه کار یک انسان نیست ولی خب آنقدر هنوز عقل ندارن که بفهمن حجاب و پوششی که دین اسلام میگه چقدر به نفع حیا و سلامت روحی و روانی خودشون و جامعه شونه، درست مانند همین افرادی که شغلشون بازیگری!
بنابراین حرف از حجاب اجباری زدن واقعا مفهومی ندارد.
سراج
Iran, Islamic Republic of
سلام - والله این که دیده میشه ابتذال داره اجباری میشه نه حجاب.
Iran, Islamic Republic of
حجاب اجباری نیست فکر شما تهی از پذیرفتن حجاب است عزیزم
110
حجاب از شرعيات است ورعايت آن در كشوري مثل ايران كه اين همه خون برايش داده است ضروري است متاسفم كه هنوز اين را درك نكرده اي كه رعايت واجبات و ترك محرمات ربطي به ميل ومذاق ندارد حتي خواست عمومي هم نمي تواند حلال وحرام خدا را تغيير دهد.
التماس تفكر
Iran, Islamic Republic of
باز هم استباهات مسئولان تکرار شد.
اشتباه مسئولان زمانی بیشتر است که اینجور افراد را بال وپر میدن .
senator
خدا وکیلی اوضاع ما رو ببین با این به اصطلاح پیشکسوتان حالا اینطوری تشریف نمیاوردند روی سن چیزی ازشون کم میشد .
Iran, Islamic Republic of
برای سایتتون متاسفم، مطالب زرد ...
Iran, Islamic Republic of
وقتی حجاب اجباری بشه این حد بی جنبگی بروز میکنه
محمد
...
giddy
این بازیکن های سینما فک می کنن تافته جدابافته جامعه هستند ، یکی از شوهرش طلاق میگره با شوهر جدیدش شوی عکس رامیندازه ، اون یکی با لباس مردانه این یکی میره تو آمریکا و کانادا زایمان میکنه که بچه اش دو تابعیتی بشه و ...
ناشناس
چرا برای اشخاص احترام قائل نیستید چرا به خودتان اجازه می دهید در همه امور دخالت کنید این همه فساد و رانت خواری واختلاس و تبعیض تو مملکت بیداد میکنه اونوقت پوشش این هنرمند شده مشگل اساسی دست بردارید
جشنواره دهه فجر؟ ماهیت دهه ی فجر دیگر از بین رفته و شده بچه بازی !
متاسفم برای وزیر فرهنگ
مهدی
ما که اینا را نمیشناسیم خداراشکر تلویزیون نگاه نمی کنیم وگرنه دچار دوگانگی وتعارض می شویم-
Iran, Islamic Republic of
...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چرا تصاویر رو منتشر میکنید.چه کمکی میکنه جز اشاعه و قبح شکنی، حداقل بایکوت خبری کنید تا به اهدافشون که مطرح شدن و خودنشان دادن است نرسند.
غرب بیشه ها اعتقادی به برخی مبانی اسلام مانن :محرم نامحرم ،حجاب ،ندارند البته همانگونه که می بینید عملا دهن کجی می کنند به خاطر پیروزی انقلاب اسلامی که یکی از اهداف آن حفظ ورعایت احکام دین مبین اسلام مانند حجاب است (پوشاندن مو و اعضاء بدن وخصوصابرجستگی های بدن بطوری که جلب توجه نکند )دهه فجری جشن می گیریم بعد خلاف آن اصول افرادی را اجازه می دهیم مثل این خانم باسن گنده بیایند وآن برجستگی را برای همه به نمایش بگذارد.ببینید در اروپا وآمریکا هم در موسسات ومجامع خاص قوانین جهت ورود ویا کار کردن دارند وباید رعایت شود آنها حتی هولکاست که یک موضوع من دراوردی یهودیان هست را در مورد ش نمی گذارند صحبت کنی .اگر صحبت نمایی از همه چیز محرومی حتی جانت در خطر است هولوکاست مسئله ای است که ربطی به دین یهود ومسیح ندارد مسئله کشتار یهودیان به دست هیتلر است که قابل بررسی وتامل است ولی نمی گذارند در موردش صحبت کنی !
Iran, Islamic Republic of
اگه ریخت وقیافه داشت چکار میکرد؟
ناشناس
تمسخر دیگران کار درستی نیست مگر خود شما الهه زیبایی هستی
ناشناس
تمسخر دیگران کار درستی نیست مگر خود شما الهه زیبایی هستی
ناشناس
جهان نیوز چرا هر نظری را که خودتان می پسندید را انتشار می دهید
Iran, Islamic Republic of
فرا گیر شدن بی حجابی وبی عفتی درجامعه دامن همه رو می گیره وتر وخشک باهم می سوزه
Iran, Islamic Republic of
اينها در دنيا بازيگرند ولي متاسفانه مربي خوبي نداشته‌اند كه آخرت را به بازي نگيرند. درك و فهم خيلي نعمت بزرگيست.
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
بازیگران ما اکثرا فکر میکنند از دماغ فیل افتاده اند و از جنس برترند.اما در عمل هیچ هم نیستند
Iran, Islamic Republic of
یعنی خبرگزاری ای که اسم وزیر ارشاد رو نمی دونه باید درش رو تحته کرد!
موجک
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اینان هنرمندان بی مایه هستند
رحمان
Iran, Islamic Republic of
فقط می بایست در مملکت امام زمان قبطه خورد که بعضی مردها وبعضی زنها جابجا شدند خصوصا در بازیگران صدا وسیما افسوس ..........
Iran, Islamic Republic of
همیشه فکر می کنم خوبه تئاتر و فیلم وموسیقی فجر زمستونه، باز سرما ی ذره لباسها رو بیشتر می کنه...
Iran, Islamic Republic of
خدایش اون دوتا زن کناریش که زنانه لباس پوشیدند بهتر نیستند تا ... وپهلوانی مردانه این خانم ....بی خود نیست شوهر نکرده .
ریزبین
Germany
تا جائی که مطلع هستم اگر به خانمی هرچند هم با وقارو دارایِ ترکیبی از نظر فیزیکی درحد متوسط و استاندارد باشد بگوئی فلانی یک کمی چاق شدی و مثلا بگوئی زیز کلویت غب غب اوردی و یا بگوئی مثلا شکمت قدری گردو گوشتی شده ,,که زبانم لال باشد که این جملات را بدون هزارماشاء الله و چشمم کفِ پایت و چشم حسودش بترکه همراه نباشه ,, بلافاصله انچنان با کارد بسته و جلیقه ی ضد ار پی جی پوشیده ی خانم برای ضربه زدن و دفع ضربه مواجه میشوی که گوئی گفته ای نعوذوبالله قرانِ خدارا سروته نوشتی .حال ماندم که به این خانمِ به این ظریفو قلمی ای که دست کمی از وسیله ی دَمپر یا همان وسیله ای که با آن در راهسازی وبرای کوبیدن مثلا جاده و سفت شدنه زیرسازی جاده بکار میرود واستفاده میشود با چند هزار یا چند میلیون هزارماشاء اللهِ با ترسو مثل بید بخود لرزیدن گفت که ابجی شیردریائی خیلی بدترکیب و جوکی ؟؟
زیادی به برخی بازیگران بها میدن. کسی نیستند که
محسن
Iran, Islamic Republic of
این حرکات جلف موجب تمسخر شعایر دینیه. بعضی از هنر پیشه ها دیگه دارند شورشو در میارن!