يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

بارش باران در محورهای شمالی کشور

دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب: 653258
رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا از مه گرفتگی در سه محور خبر داد و نکات ایمنی را در این زمینه برای جلوگیری از تصادف ارائه کرد.
بارش باران در محورهای شمالی کشور
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی اظهار کرد: شاهد مه گرفتگی همراه با کاهش دید در سه محور خلخال - اسالم در استان اردبیل، بوشهر - برازجان در استان بوشهر و محور فیروزکوه هستیم، بنابراین رانندگان قبل از حرکت در مه، چراغها، شیشه‌ها، پنجره ها و آینه ها را بررسی و از سالم و بی نقص بودن آنها اطمینان حاصل کنند. همچنین اگر میزان دید شما کم است چراغ های مه شکن خود را روشن کنید و هنگام رانندگی در هوای مه آلود از نور چراغ پایین استفاده کنید.

وی با اشاره به بارش باران در محورهای شمالی کشور نیز گفت: بارش باران در اکثر محورهای استان مازندران و گلستان نیز مشاهده می‌شود.

سرهنگ رحمانی در پایان از ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران کرج محدوده پل فردیس تا گرمدره خبر داد و بیان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *