پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تداوم بارش‌در سه استان شمالی

دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 635423
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: بارش‌ باران امروز (۲۹ مرداد) در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان ادامه دارد. از سوی دیگر در استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی وزش باد شدید همراه با گرد و غبار پیش‌بینی می‌شود.
تداوم بارش‌در سه استان شمالی
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، احد وظیفه افزود: در برخی مناطق به خصوص سواحل شرقی دریای خزر، خراسان شمالی و ارتفاعات گلستان بارش باران با رعد و برق همراه خواهد بود.

وی تاکید کرد: امروز(۲۹ مرداد) در مناطقی از شمال غرب کشور رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. همچنین امروز دریای خزر مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی سه روز آینده در شمال سیستان و بلوچستان به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود، گفت: این وضعیت از بعد از ظهر امروز و طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه (۳۰ و ۳۱ مرداد) به شکل طوفان گرد و خاک خواهد بود.

به گفته وظیفه از بعد از ظهر امروز و طی فردا و پس فردا (۲۹ تا ۳۱ مرداد) در برخی مناطق خراسان جنوبی نیز وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که در برخی مناطق این استان به ویژه شرق و جنوب استان منجر به خیزش گرد و خاک خواهد شد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان در مورد وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا و پس فردا  (۳۰ و ۳۱ مرداد) صاف، گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران طی این دو روز به ترتیب ۳۵ و ۲۱ درجه سانتیگراد و ۳۶ و ۲۴ درجه سانتیگراد خواهد بود.

     
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *