پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

بارش باران در پنج استان کشور

سه شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب: 638381
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی طی امروز (۱۳ شهریور) در ساعات بعد ازظهر برای برخی نقاط ارتفاعات استان مازندران، ارتفاعات البرز شرقی در استان های گلستان، سمنان، مناطق شمالی استانهای آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.
بارش باران در پنج استان کشور
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، احد وظیفه  اظهار کرد: طی امروز (۱۳ شهریورماه) در برخی نقاط نیمه شمالی استان فارس در ساعات بعد ازظهر افزایش ابر و رگبار پراکنده، همراه با وزش باد و احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی فردا (۱۴ شهریور) در ارتفاعات البرز شرقی در استان‌های مازندران، گلستان و سمنان بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: در این روز در برخی نقاط شرق استان فارس و غرب استان کرمان رگبار پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد خواهیم داشت.

به گفته وظیفه، از فردا (۱۴ شهریور) تا آخر هفته دما هوا در نوار شمالی کشور به طور نسبی افزایش می یابد.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۴ شهریور) صاف با حداقل و حداکثر دمای ۲۰ و ۳۱ درجه سانتیگراد و روز پنجشنبه (۱۵ شهریور) نیز صاف با حداقل و حداکثر دمای ۲۱ و ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *