يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
یک مقام سوری:

دشمنان سهمی در بازسازی سوریه ندارند

دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب: 651495
معاون وزیر خارجه سوریه تأکید کرد که سیاست نظام دمشق در مرحله کنونی در اولویت قرار دادن سوری‌ها در اجرای پروژه‌های بازسازی کشور است، در حالی‌که کشورهای متخاصم هیچ سهمی در این امر ندارند.
دشمنان سهمی در بازسازی سوریه ندارند
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، «ایمن سوسان» معاون وزیر خارجه سوریه تأکید کرد: مردم سوریه قبل از هر کس دیگری شایسته مشارکت در بازسازی کشورشان هستند و از این رو تمام عوامل تشویقی و درخواست‌های مربوطه، به این افراد با هدف بازگشت‌شان به کشور ارائه شده است.

سوسان، روز گذشته در گفت‌وگو با روزنامه «الاقتصادیه» سوریه، از تجّاری، که در نتیجه تروریسم در کشور و شرایط موجود مجبور به خروج شدند، خواست به سوریه بازگردند و در امر بازسازی و راه‌اندازی چرخ تولید سهیم باشند.

این دیپلمات سوریه افزود، دفتر امور اقتصادی برای بازسازی در وزارت خارجه، از زمان تاسیس در سپتامبر 2017، دست‌کم 400 درخواست از شرکت‌های وابسته به کشورهای مختلف، به‌ویژه روسیه، چین و هند جهت مشارکت در پروسه بازسازی سوریه دریافت کرده است.

وی در عین حال تأکید کرد که کشورهای متخاصم هیچ سهمی در امر بازسازی سوریه ندارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *