دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۲

ولایتی: بازسازی سوریه هر چه سریعتر انجام شود

پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب: 599354
مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری گفت: امیدواریم هر چه زودتر مردم کشور سوریه به کشور خود بازگردند و هر چه سریعتر بازسازی سوریه انجام شود.
ولایتی: بازسازی سوریه هر چه سریعتر انجام شود
به گزارش جهان نيوز، علی‌اکبر ولایتی، مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری صبح امروز در نشست خبری در بیمارستان مسیح دانشوری اظهار داشت: باید به مردم سوریه احترام بگذارند و امیدواریم هر چه زودتر مردم کشور سوریه با استقلال کامل و آرامش کافی به کشور خود بازگردند.

وی با بیان اینکه امیدواریم مردم سوریه در زندگی مسالمت‌آمیز به سر ببرند و کسانی که خانه‌های خود را از دست داده‌اند، بتوانند به خانه‌های خود بازگردند، تصریح کرد: ۱۰ میلیون نفر از کشور سوریه مهاجرت کردند و یا جابجا شده‌اند که باید این افراد به خانه‌های خود بازگردند و امیدواریم هر چه سریعتر بازسازی سوریه انجام شود.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پولش را هم ما میدیم . به همه دنیا میدیم بجز مردم بدبخت ایران .اقای ولایتی از اون ۷۰ تا شغلی که داری پول بازسازی را بدید نه از پول و ثروت کشور لطفا .
Iran, Islamic Republic of
من بعنوان یک ایرانی تا زمانی که فقر وبیخانمانی وبیکاری در کشورم است راضی نیستم یک ریال از پول بیت لمال خرخ انجا شود