شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۵
روستا آ زاد:

اپوزیسیون شدن آخوندی مقابل دولت خنده‌دار است

شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب: 648941
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران با بیان اینکه خنده دار است که امروز آخوندی به جای اینکه پاسخگو باشد، اپوزیسیون دولت شده است، گفت: آخوندی باید محاکمه شود.
اپوزیسیون شدن آخوندی مقابل دولت خنده‌دار است
به گزارش جهان نيوز، رضا روستا آزاد، عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به عملکرد پر حرف و حدیث عباس آخوندی در وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: آخوندی در ماجرای آتش گرفتن قطار تبریز-مشهد، سقوط هواپیمای یاسوج یا روی زمین ماندن پروژه مسکن مهر، هیچ گاه پاسخگو نبوده است.

وی افزود: آخوندی پس از ۶ سال حضور در منصب اجرایی، اکنون اپوزیسیون دولت شده و نقطه نظرات مدیریتی می دهد؛ این کار اصلا قابل قبول نیست؛ آخوندی به جای این کارها باید نسبت به ضعف های حوزه مدیریتی خود پاسخگو باشد.

روستاآزاد تصریح کرد: در ماجرای زلزله کرمانشاه، با وجود اینکه اسکلت ساختمان های متعلق به پروژه مسکن مهر سالم باقی مانده بود و فقط نما ریخته بود، امثال آخوندی علیه مسکن مهر جار و جنجال راه انداختند و آن حرف ها را در دهان آقای روحانی گذاشتند.

وی ادامه داد: خنده دار است که آخوندی امروز به جای اینکه پاسخگو باشد، سوال کننده است. آخوندی باید محاکمه شود؛ او باید بگوید که نسبت به مسئولیت هایی که تاکنون داشته، چگونه برخورد کرده است.  

منبع: مهر 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرگ برغارتگربیت ومال
Iran, Islamic Republic of
اگردر مملکت حساب کتابی درکار باشد که؟

بایدجوابگو باشد؟
Iran, Islamic Republic of
محاکمه آخوندی رای ملت است.
Iran, Islamic Republic of
راه اندازي كمپين و شروع طوفان تويتري
Iran, Islamic Republic of
حساب كتاب كيليوي چند جانم
Russian Federation
چاقو دسته خودش را نمی برد.