شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۷
نماینده اصلاح طلب:

از برجام دفاع می‌کنم اما متنش را نخوانده‌ام!

سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۱
کد مطلب: 648281
به گزارش جهان نيوز، طیبه سیاوشی در گفت‌وگو با برنامه «رو در رو» در ارتباط با موضوع برجام و درباره مطلع بودن نمایندگان مجلس از متن برجام گفت که «از برجام دفاع می‌کنم اما نمی‌توانم بگویم متن کامل آن را خوانده‌ام».

وی همچنین می‌گوید: «فکر می‌کردم بعد از برجام سرمایه‌گذاری‌های عظیمی در ایران صورت بگیرد اما هیچ اتفاق خاصی نیفتاد.»

همچنین سیاوشی ضمن اذعان به اینکه شعارهای اصلاح‌طلبان درباه اقتصاد کشور صرفا جنبه انتخاباتی داشته گفت: فکر نمی‌کردم اگر روحانی رای بیاورد قیمت دلار به اینجا برسد. طیبه سیاوشی درباره مبالغ دریافتی نمایندگان گفت به جز حقوق، هر نماینده تهران بابت هزینه دفاترش هر ماه 18 میلیون دریافت می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
سلام خانم طیبه سیاوشی چرا این فکر شما که سرمایه گذاری زیادی در ایران بعد برجام باید انجام میشد نشد کاشکی خبرنگار علتش را هم از ایشان سوال میکرد که چرا این اتفاق نیفتاد ان همه هیتهای اقتصادی که به ایران می آمدند با بلند کردن کدام چوب از ایران فرار میکردند و آنهایی هم که از بلند کردند چوب دلواپسان نترسیدند و شر وع بکار کردند چرا دوام نیاوردند و چه قوانین دست و پای آنها را بست .فقط افسوس که ما فقط گزارش گر داریم نه خبرنگار
Iran, Islamic Republic of
برجام به تاریخ پیوست
هنوز عده ای از ان دفاع می کنند
Iran, Islamic Republic of
امان از تعصب
دلواپسان اگه چوب داشتند نمی گذاشتند برجام سربگیره.
سرور
Iran, Islamic Republic of
چرا دوست دارید به جای واقعیت پرت و پلا تحویل ذهن خودتان یدهید؟ شرکتهای ژاپنی و کره ای، اروپایی و خصوصا توتال خودشان علنا دلیل خروج خودشان از ایران را روابط اقتصادی با ایالات متحده اعلام کرده اند.برای آگاهی خودتان می توانید یک سر به سایت شرکت توتال بخش خبرها بزنید.البته اگر مثل بزرگترتان سواد انگلیسی دارید!
Iran, Islamic Republic of
همين جوري كيليوي راي داديد
Iran, Islamic Republic of
سرنوشتمون دست كيا داديم
Iran, Islamic Republic of
به این میگن ....