شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
وزیر دفاع انگلیس:

جنگ با داعش به هیچ روی تمام نشده است

دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب: 645300
وزارت دفاع انگلیس با اعلام اینکه مبارزه علیه داعش به هیچ روی تمام نشده، گفت که نیروی هوایی سلطنتی این کشور اعلام کرده که سپتامبر، شلوغ ترین ماه از فوریه سال جاری میلادی در جنگ علیه این گروه تروریستی در عراق و سوریه بوده است.
جنگ با داعش به هیچ روی تمام نشده است
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، وزارت دفاع انگلیس در گزارش خود آورده است: حملات هوایی انگلیس با استفاده از جنگنده‌های تورنادو و پهپادهای ریپر باعث شده تا تعداد قابل توجهی از پست‌های فرماندهی داعش، تونل‌های ارتباطی و انبارهای مهمات در سپتامبر سال جاری میلادی منهدم شوند.

گوین ویلیامسون، وزیر دفاع انگلیس گفت:‌ جنگ علیه داعش به هیچ روی پایان نیافته و ما باید برای مردم خودمان و شرکایمان مقاومت کنیم تا مطمئن شویم که ایدئولوژی مسموم و منزجر کننده این گروه تروریستی دیگر اشاعه نمی‌یابد.

وی ادامه داد، حملات علیه شبه نظامیان داعش باید تا زمانی که تهدید آنها علیه امنیت ملی و بین‌المللی به صورت کامل از میان برود، ادامه یابد.

اخیرا نیز وزیر دفاع انگلیس هشدار داده بود که دولتش باید برای جنگ علیه شبه نظامی‌گری آینده علیه این گروه آماده شود مگر اینکه داعش به صورت کامل از سوریه پاکسازی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *