شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۲

استعفای آخوندی تکذیب شد

يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب: 645078
مركز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی اعلام استعفای عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی را تكذیب كرد.
استعفای آخوندی تکذیب شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی در پی انتشار خبری مبنی بر اینکه «وزیر راه و شهرسازی پس از اعلام دولت برای برکناری او، خود اعلام استعفا کرده است»، استعفای عباس آخوندی را تکذیب کرد.

بنابراین گزارش  امروز، علی کرد، نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون عمران مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به استعفای آخوندی گفته بود: در حال حاضر احتمالا این اعلام استعفا به صورت شفاهی بوده باشد و وزیر راه منتظر اعلام نظر رئیس‌جمهور است.

به گفته کرد، البته بین برکناری آخوندی و استعفای او بحث است، اما در هر صورت آخوندی اعلام استعفا کرده است، اما هنوز مشخص نیست که دولت او را برکنار کند و یا با استعفایش موافقت کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناشناس
United Kingdom
آخوندی ضعیف ترین وزیر روحانی بوده و هست و تاکنون هم از استیضاح مجلس قصر در رفته. ایشان با عملکرد ضعیفش در بخش مسکن موجب گرانی سرسام آور قیمت خرید و اجاره مسکن شد و با افزایش وام خرید مسکن آنچنان بازار مسکن را ملتهب نمود که موجب افزایش تقاضا و دلال بازی در بازار مسکن شد. استعفا هم ندهد باید استیضاح شود.
حسین
Iran, Islamic Republic of
برای اینکه جلوی چشم باشد و رسانه ها به او بپردازند این بازی استعفا و تکذیب را راه انداخته است وگرنه که چسبیده به میز وزارت