جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

حمله پهپادی به یک اتاق عملیات ائتلاف سعودی-اماراتی در غرب یمن

دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب: 641296
یگان پهپادی ارتش یمن و انصارالله امروز از حمله به یک اتاق عملیات شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی-اماراتی در ساحل غربی یمن خبر داد.
حمله پهپادی به یک اتاق عملیات سعودی
به گزارش جهان نيوز، یگان پهپادی ارتش یمن و انصارالله در پاسخ به دور جدید حملات ائتلاف سعودی-اماراتی در استان الحدیده، با یک فروند پهپاد به اتاق عملیات ائتلاف حمله کرد.

 نیروهای پهپادی ارتش یمن و انصارالله امروز دوشنبه «اتاق عملیات» شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی را در ساحل غربی این کشور هدف قرار دادند.

شبکه المسیره گزارش داد که یگان پهپادی یمن پس از رصد دقیق و با استفاده از پهپاد تهاجمی و بومی «قاصف۱»، اتاق عملیات را هدف حمله راکتی خود قرار دادند.

یگان پهپادی ارتش یمن و انصارالله جمعه گذشته نیز سلسله حملاتی را به مقر فرماندهی شبه نظامیان طرفدار امارات در ساحل غربی انجام داد.

براساس این گزارش، این نیرو شنبه شب با پهپاد قاصف۱ به پایگاه شبه نظامیان ائتلاف سعودی در استان الجوف واقع در شمال شرقی این کشور حمله کرد.

توان عملیات‌های پهپادی-موشکی ارتش یمن از اواخر سال ۱۳۹۵ پس از ساخت و رونمایی پهپاد‌هایی مانند «قاصف 1» افزایش پیدا کرده است.

یگان پهپادی در تازه‌ترین پاسخ گویی ارتش یمن به جنایت‌ها و حملات این ائتلاف در یک ماه گذشته، فرودگاه‌های بین‌المللی ابوظبی و دبی را با پهپادهای صماد ۳ و قاصف ۱ هدف قرار داد.

یگان پهپادی ارتش یمن و انصارالله اخیرا با پهپاد «صماد۳» که قادر به طی کردن مسافت طولانی است، فرودگاه دبی را هدف قرار داده است.

این پهپاد، ۲۵۰ سانتیمتر طول دارد. طول بالهایش سیصد سانتیمتر است. زمان پرواز آن 120 دقیقه و برد آن 150 کیلومتر است. نوع موتور آن بنزینی است و می تواند 30 کیلوگرم مواد منفجره حمل کند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *