جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۴

فرودگاه دبی هدف حمله پهپاد یمنی قرار گرفت

دوشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۸
کد مطلب: 636801
شبکه خبری المسیره یمن از حمله یک پهپاد ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به فرودگاه بین‌المللی دبی در امارات عربی متحده خبر داد.
فرودگاه دبی هدف حمله پهپاد یمنی قرار گرفت
به گزارش جهان نيوز، شبکه خبری المسیره یمن از حمله جدید پهپادی به فرودگاه بین‌المللی دبی در واکنش به حملات نظامی امارات خبر داد.

شبکه خبری المسیره اعلام کرد که «نیروی پهپادی ارتش یمن، در حمله‌ای منحصر به فرد، فرودگاه بین‌المللی دبی را با یک پهپاد از نوع صماد-3 هدف قرار داد».

پیشتر نیز ارتش یمن در واکنش به حملات امارات در یمن، فرودگاه ابوظبی را با همین نوع از پهپادها هدف قرار داده بود.

یک ماه پیش در چهارم مرداد ماه 1397 یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اعلام کرد که با پهپاد جدیدی به نام «صماد 3» توانسته به فرودگاه ابوظبی چندین حمله کند و این حمله در واکنش حملات نظامی امارات در یمن بوده است.

بیست روز بعد، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله اعلام کرد که این حمله حداقل 14 زخمی بر جا گذاشت و به بخش‌هایی از فرودگاه نیز آسیب زد.

حمله پهپادی، تنها واکنش ارتش یمن به امارات نیست. یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن سوم دسامبر 2017 (12 آذرماه 96) تأسیسات اتمی در حال ساخت امارات عربی متحده در ابوظبی را هدف یک فروند موشک کروز قرار داد. 

یک منبع نظامی در آن زمان به شبکه خبری المسیره یمن گفت که این موشک در آگوست (2017) با موفقیت آزمایش شده بود و با دقت به هدف خود در امارات اصابت کرد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برای پیروزی برادرانمان در یمن ،صلوات.
Iran, Islamic Republic of
ماشاالله حزب الله
احمد
Iran, Islamic Republic of
مواظب باشید با انتشار این خبر توقیف نشوید
علی
Iran, Islamic Republic of
پهباد! اونم حوثی ها!!! ترکشش رو بزودی با بسته شدن بازارهای دبی خواهیم دید